Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Minulla ei kurkkinut tänään (dpo8) edes viivan paikka mamin testissä vaikka kuinka käänsi ja väänsi :LOL: Mutta tietääpähän nyt, että jos siihen jotain tiirailtavaa syntyy niin se voi olla aiheestakin :rolleyes:

Pc paketti on myös kaapissa, mutta säästelen niitä vielä. Hävettää niin kovasti kun oon jatkuvasti hakemassa niitä lähikaupasta. :oops:Maanantaina semmosella sitten ja täytyy lähteä jonnekin kauemmas kauppaan hakemaan lisää :ROFLMAO:
 
Niissa Haaveilijan eilisissa testeissa ainoastaa ovistestissa nakyi jotain. Ja ovistestithan antaa jonkinlaista viivaa läpi kierron. Sorry, ei ole tarkoitus loukata kenenkaan tunteita, mut noissa ei vaan nay mitaan.
 
Niissa Haaveilijan eilisissa testeissa ainoastaa ovistestissa nakyi jotain. Ja ovistestithan antaa jonkinlaista viivaa läpi kierron. Sorry, ei ole tarkoitus loukata kenenkaan tunteita, mut noissa ei vaan nay mitaan.
Enhän ole sanonutkaan että niissä pahemmin mitään näkyis. Eikö tänne ole tarkoituskin laittaa testeistä kuvia mitä voi muutkin analysoida?? En ymmärrä mitä vikaa on jos itse laittaa kuvia missä ei mitään näkyiskään.

Onko parempi jos en laittaiskaan kuvia ollenkaan?
 
Ei tarvitse herneita nenaan vetaa. Ei kukaan sanonut ettei kuvia saisi laittaa. Mutta tuolla lailla hyokkaava viesti kuulostaa silta, ettei niita kuvia sitten saisi kommentoida ellei niita sano positiivisiksi.
Kukaan tässä jaksa herneitä vetää nenään. Tuntuu vaan että omat kuvat saa aina hyvin tiukkaa palautetta monien muiden kuviin verrattuna.

Mutta samapa tuo, jatkan kuvien laittoa ja odotan kommentteja, on ne sitten mitä tahansa. Elämä on ihanaa ja niin edespäin :D
 
Rauha maahan. :) eiköhän tänne kaikkien testit mahdu oli niissä jotain tai ei. ❤
Tai vaikka itse olisi näkevinään jotain.

Haaveilija cb uutta testiä myy jo raskauskeiju. Jos siis haluat kokeilla jo tässä kierrossa?
Mä kokeilen. Katsotaan..saan varmaan siihenkin viivanpaikan ja innostun turhaan vaikka tiedän että on viivanpaikka. :D kyllä sen oikean haamun sitten tunnistaa kun se siihen tulee.
Plussatuulia kaikille!:)
 
Hei:) liittyn mukaan joukkoon. Elokuu 2015 sain keskenmenon ja nyt olen vastan uskaltanut alkaa yrittämään uudestaan (y)

Tämä kierto oli ihmeellinen, ihan kuin kaksi ovista :eek: joten en osaa sanoa dpo:ta varmaksi, mutta kp 22/28 on menossa.
Oireita ollut: mieletön alamaha kipu ja väsymys, äsken oikeaan munasarjan/ nivusen kohalla tuntu polttavaa viiltävää / pistävää kipua kesti ehkä 10min (n) maanantaina aloitan testauksen :ROFLMAO:
 
No niin, ei ainakaan helpota yhtään maanantain odottelua kun eilen alkoi ihan pieni rusehtava tuhruvuoto, pari pientä länttiä jäänyt siteeseen, muuten aina välillä vessassa pyyhkiessä jää pieni rusehtava jälki paperiin. Vähän niinkuin hyvin lievää menkkatuhruttelia. Lisäksi alavatsaa on vihlonut eilisestä saakka ja on painontunnetta.... Esikoisesta ei ollut mitään tällaista.

On jotenkin niin huono fiilis tän raskauden suhteen...... :( odotan vaan koska alkaa kunnollinen vuoto.
 
No niin, ei ainakaan helpota yhtään maanantain odottelua kun eilen alkoi ihan pieni rusehtava tuhruvuoto, pari pientä länttiä jäänyt siteeseen, muuten aina välillä vessassa pyyhkiessä jää pieni rusehtava jälki paperiin. Vähän niinkuin hyvin lievää menkkatuhruttelia. Lisäksi alavatsaa on vihlonut eilisestä saakka ja on painontunnetta.... Esikoisesta ei ollut mitään tällaista.

On jotenkin niin huono fiilis tän raskauden suhteen...... :( odotan vaan koska alkaa kunnollinen vuoto.
Älä ainakaan googleta. Löytyy niin hyviä ja huonoja juttuja. Tiedän että ei ole helppoa yrittää pysyä positiivisena ja tavallaan yrittää sitä surutyötä aloittaa jo etukäteen ettei mahdolliset huonot uutiset satuta niin pahasti. Se on sitä itsesuojelua.
Mutta mä pidän peukkuja hyvien uutisten puolesta!❤
 
Kiitos Theran <3

Onneksi saa olla töissä viikonlopun ja maanantaina pääsee heti aamulla ultraan, menee aika nopeesti. Sitä vaan odottaa koko ajan että koska hulahtaa kunnon veret, vaikka tiedänkin että alkuraskauden tuhruttelut voi olla ihan normaaleja. On jotenkin vaan sisäisesti niin epävarma olo tästä raskaudesta.. Vaikea selittää. Koko ajan ravattava vessassa ja tarkisteltava kuinka paljon on tullut, toistaiseksi on ollut ihan tuhrutasolla tosiaan. Mitään muuta en enempää toivo kuin että vuoto alkais sitten itsestään jos on kesken mennyt. Ja täytyy vaan koittaa relata, en voi asialle mitään tehdä jos on kesken mennäkseen. Ja kun ne vuodot/vuodottomuus, kivut/kivuttomuus, oireet/oireettomuus ei kerro keskenmenosta mitään, asia voi olla mitenkä vain.
 
Odotan innolla Theranin cb:n uuden testin testauksia. Ja toivon ettemme näe viivanpaikkoja vaan oikeita, sitä itseään, tarkoittavia vahvistuvia viivoja.

Kuvien ottamisesta: Itse laitan testit luonnonvaloon valkealle alustalle ja tuen kameran johonkin tasaiseen tukevaan pieneen tukeen. Ei tuu suttukuvia, valoa on tarpeeks ja voi zoomaillakin halutessaan. Käytän joskus salamaakin ihan vaan, että ne viivanpaikat näkyis paremmin :) En nyt kato oo muuta tässä saanut. Tukena kameralle on toiminut vihkisormuksen rasia tai lumenen 50ml rasvapurkki ja moni muukin ajaa asiansa :ROFLMAO:

Edit: pitäisköhä itekki tilata niitä cb:n uusia testejä...
 
  • Tykkää
Reactions: Theran
Hei taas kaikki täällä taas pitkästä aikaa. Pitänyt ottaa vähän rennommin tässä ja koittanu pitää piinailut nollissa. Nyt kuitenkin pari kiertoa ollut taas enemmän odotuksia ja yrityksiä.
Nyt sain oviksen tikutettua sopivasti, tosin kehokin siitä vähän vinkkasi. Nyt talleteltu ahkerasti ennen ja ajallaan ja tiedän et tästä on tulossa piinaava odotus. Vielä sopivasti uutta duunia alla joten stressiäkin on jo valmiiksi. Jotenka voipi olla että täällä tulee renkuttua :D
 
  • Tykkää
Reactions: Theran

Yhteistyössä