Luita ei ennään ole pakastimessa, viimeksi annoin kinkun luun niin sehän siis ihan oikeesti söi sen kokonaan. Eikä menny kauaa.haukku pysynyt hyvin yksin pihalla kun jäisen peuran kyljen viskasin sille.
...aaayyyhhhh..mene ja tiia...mun kans ei kohta kukkaan oon menossa kaupoille ja vallankaan mihinkaan automarketeille, kun esikoinen jo on vetamassa hajurakoa, jos laumana mennaan, etta "en niin tod. kuulu tohon porukkaan enka tunne nuita" ja sitten taa keskimmainen just on se, joka sihisee toisinaan mulle etta "aiti heii...aiti nyt...oikeesti..."...Toi on ihan hyvää esimerkkiä.
täällä jää possun päästä hampaat jäljelle ja hauesta leukaluut.Luita ei ennään ole pakastimessa, viimeksi annoin kinkun luun niin sehän siis ihan oikeesti söi sen kokonaan. Eikä menny kauaa.
No naudan rustoluita olen kaupasta sille ostellu ja katuaa kokonaan neki.
VattuIhan normia
Suolakurkut (niitä venäläisiä maitohappokäytettyja) smetanaa ja hunajaa (juoksevaa).Jos ei jättäis erätaukoon vaan piipahtais kaupalla nyt.
Vielä ehtis laittaa jotain lätkäpalaa?
Eiks Venäjän kaatoon sovi suolakurkku ja hapankaali?
Ei saanaapuria ei saa ampua mutta saisko ampua naapurin ruohonleikkurin. herätti koneen metelillä kesken unien.
..rauha naapurin koneelle*vakavana, totisena*...ruostu kaikessa hiljaisuudessasi, huku villiintyvan nurmikon keskelle. Tyosi on tehty, ota vastaan ikuinen paikallaanolosi...naapuria ei saa ampua mutta saisko ampua naapurin ruohonleikkurin. herätti koneen metelillä kesken unien.
Ei täs ny votkailla.Suolakurkut (niitä venäläisiä maitohappokäytettyja) smetanaa ja hunajaa (juoksevaa).
Noihin tietenkin venäläistä vodkaa suun puhdistamiseen välillä
Meneehän ne ilman vodkaakin, hyvä yhdistelmä kyllä. Ensin suolakurkun sviidu käteen, dipataan eka smetanaan (vaahdotettuun) sit agaasiahunajaanEi täs ny votkailla.
Saa leikkurit ampuanaapuria ei saa ampua mutta saisko ampua naapurin ruohonleikkurin. herätti koneen metelillä kesken unien.
Tuohan oikeuttaa sinut ajamaan nurmikkosi klo 4 aamuyöstänaapuria ei saa ampua mutta saisko ampua naapurin ruohonleikkurin. herätti koneen metelillä kesken unien.