The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Toi on ihan hyvää esimerkkiä.
...aaayyyhhhh..mene ja tiia:barefoot:...mun kans ei kohta kukkaan oon menossa kaupoille ja vallankaan mihinkaan automarketeille, kun esikoinen jo on vetamassa hajurakoa, jos laumana mennaan, etta "en niin tod. kuulu tohon porukkaan enka tunne nuita" :D ja sitten taa keskimmainen just on se, joka sihisee toisinaan mulle etta "aiti heii...aiti nyt...oikeesti..."...

On nuilla ipanoilla <3 risti meikalaisesta....:D

Eeeheheee :D..ei hiisiviekoon...ma sain just tuolta keskimmaiselta viestin, pakko nauraa taa teillekin...mun taytyy kuulema ainakin vetaa taa kohta linkittamani viisu ja taa pitaa kuulema laulaa just niinkuin ma vedan sita taalla kotonakin:notworthy: ja lisaksi tuli kaskyna "jotain Popedaa"...mutta etta viela mun pitas ottaa hoilotuksistani, sikalimikali ma nyt mihinkaan oon mukamas menossa:alien::unsure:, hilavitkuttimella videomateriaaliakin etta han paasis sitten fiilistelemaan.....:eek::confused::D

Juujuu:rolleyes::D

• Tykkää
Reactions: Kais
Päivää ketjuun muruset :love:

Tääl muuten on satanut vettä koko päivän, mut eipä haitannu yhtään kauppareissua lidliin kävellen :) isännälle kananpojan jauhelihaa ja firadelliä,mulle kurkkua ja kasviskeittoa( olipa muuten hyvää soppaa :p) ja kisuille kissanruoka.

Päikkärit nukuttu( yritetty) ja kahveet juotu parin pätkisvohvelin kanssa. :p Hyvä laihdutus mulla :sneaky::D

Vielä näin 21 vuotta myöhemmin erityiskiitos Ruotsille että teki meille voittobiisin valmiiksi :)
Olin junassa matkustelemassa kohti Lappeenrantaa kun voitto tuli, asemalta suoraan jonnekkin missä opiskelukaverit oli ja vedettiin iiihan tappiin, oli mahtavaa kun vidusti porukka ja kukaan ei riidellyt vaan kaikki oli kuin yhtä perhettä! Ees nakkikioskijonossa aamuhämärillä ei kukaan tapellu tai ees vittuillu :D

edit. muuten siellä sai kyllä vääntää joskus ihan tosissaankin
Aina tietenkin olin syytön asiaan niinkuin kaikki muutkin :D

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä