Kuulet maammelaulunKannatti kaahottaa kotiin palmikko suorana että ehtii näkemään ees pelin lopun
Moro sanoi poroNiijjoo, tervehdys tupaan
Ja näin kolme vikaa maaliaKuulet maammelaulun
Voin mä laulamaan mennä ....ja voin mä siellä jossain nurkassa jammaillakinHieno suunnitelma, tuohan olisi kiva juttu
HyväJa näin kolme vikaa maalia
Maammelaulu on aina ilo kuulla. Paitsi kun Sakari Kuosmanen perseraiskaa sen.
Ei missään nurkassa jammailla, tiedä miten innostutVoin mä laulamaan mennä ....ja voin mä siellä jossain nurkassa jammaillakin
Höpsis. Pöwwö liehuen luistelet villasukissa keskelle parkettia ja panet haisemaan!Voin mä laulamaan mennä ....ja voin mä siellä jossain nurkassa jammaillakin
isoppojat on puhuneet.....ai että kokemuksen syvä rintaääni puhuu?
ei pojulla kasva viä partaLaine ei oo varmaan vielä ajanut liigan pleikkaripartaa kun on ainaki 7 haiventa leuassa
No just se ...oishan taas Kirjainkuppilassa juttua, kun Joku menis onkimatosenaEi missään nurkassa jammailla, tiedä miten innostut
...siinä vois kyllä haisu käydä, kun villasukissani veivaisin lattian kuumaksi ja savuavaksi...Höpsis. Pöwwö liehuen luistelet villasukissa keskelle parkettia ja panet haisemaan!
*varovaisena*...sekin vielä...isoppojat on puhuneet...
Pääasia että sulla olis hauskaa, muista viisNo just se ...oishan taas Kirjainkuppilassa juttua, kun Joku menis onkimatosena
...eli hoilottaisin koko iltaman ajan , muilla ei tod. ois hauskaa....Pääasia että sulla olis hauskaa, muista viis
Mutta sulla olis...eli hoilottaisin koko iltaman ajan , muilla ei tod. ois hauskaa....
Oho... vaikka ei sinänsä yllätys.Usa meni jatkoon.
Mä ajattelin tsekkien menevän. Ei mullakaan näy, katoin tulospalvelustaOho... vaikka ei sinänsä yllätys.
Mulla ei noi muut matsit näy. Harmi. Olis ollu ihan kivaa poikkeuksellisesti päästä kannustamaan Saksaa ja Ruotsia.