Kiitos! Pitää vissiin kiskoa vaatteet päälle sit.sillon kun kauppa aamulla aukeaa.
Kiitos! Pitää vissiin kiskoa vaatteet päälle sit.sillon kun kauppa aamulla aukeaa.
Ilmankos meikäläiseen ei naarasotukset ihastu. Puuttuu vetoavat silmät, viikset ja miehekäs olemus.Ai ni. Mä oon ihastunut <3. Ei voi olla olematta kun toisella on vetoavat tummat silmät, kutittavat viikset ja muutoinkin olemus on varsin miehekäs *huokailee*
Pullervo <3
The Norppa
Upea ilma täälläkinRaato ilmottautuu - päivää ketjuun!
Hulppee keli, aurinko paistaa lämpimästi. Nyt on pakonpakko saada kupillinen kahvia tai muutoin tulee ennenaikainen noutaja...
Ja mitä tästä pitää aatella? Mä tuun kotio, niin samalla oven avaisulla ipanat ulkoistavat itsensä..."Moi äiti!" kuuluu vasta hiekkatieltä....
Ai ni. Mä oon ihastunut <3. Ei voi olla olematta kun toisella on vetoavat tummat silmät, kutittavat viikset ja muutoinkin olemus on varsin miehekäs *huokailee*
Pullervo <3
The Norppa
..tota peliä silmällä pitäen pitikin huhkia viimosen vajaan tunnin verran jotta joutaa oikeeseen aikaan kotio .Päivää ketjuun.
Olen ajoituksen mestari.
Tulin hoitamasta asioita, niin avasin nukkumaluukun oven samalla hetkellä kun Tanska- matsin lähetys alkoi.
Ehhe hee ...Ilmankos meikäläiseen ei naarasotukset ihastu. Puuttuu vetoavat silmät, viikset ja miehekäs olemus.
Pitäiskö kasvattaa viikset niin olis edes yksi kolmesta?
Hissuksiin totuuttelet uuteen rytmiin, kyllä se sitten loksahtaa paikoillensa ja pian tuntuu siltä, että aina oisit tehny kolmea päivääUpea ilma täälläkin
Awww mikä söpöliini
väsy olo vieläkin, näköjään 3 pv töissä tekee viellä tiukkaa,mutta hyvä juttu on, että liikuntaa tulee ja helposti täyttyy 10 tonnin askeleet
Huono juttu on,että ku leivon töissä,ni itekkin pittää vähän maistaa tuotoksiaan,ettei vaan oo pahaa tänään 2 sämpylää.
Känädä.Mutta kumpi voittaa - Kanada vai Ruotsi?
Tätä mäkin veikkaisin mutta...jollain tapaa kutkuttelis nähdä iänaikainen parivaljakko finaalissaKänädä.
Joo,kyllä tässä pidemmällä aikavälillä näkee pystyykö kolmee päivää tekemään,ettei ala liikaa kipuilemaan. No se on hyvä että mukavia ovat,eikä tartte itkeeHissuksiin totuuttelet uuteen rytmiin, kyllä se sitten loksahtaa paikoillensa ja pian tuntuu siltä, että aina oisit tehny kolmea päivää
Mulla meni osa päivästä paria nuorta kollia paimentaessa, saaplari sentään - taijan huomenna toimia kintuille, kun meinaavat hiukan loivilla liikkeillä mennä .. Mukavia tyyppejä kyllä, juttu lentää puolin ja toisin ja nauru raikaa
Olishan se. Mutta ei taida Ruotsi nyt taipua, toki yllätyksiähän voi aina sattua.Tätä mäkin veikkaisin mutta...jollain tapaa kutkuttelis nähdä iänaikainen parivaljakko finaalissa
Toivottavasti pärjäät kipuilemattaJoo,kyllä tässä pidemmällä aikavälillä näkee pystyykö kolmee päivää tekemään,ettei ala liikaa kipuilemaan. No se on hyvä että mukavia ovat,eikä tartte itkee
Yllytyksiäkin sattuu...mutta ei parane todellakaan uinua pelissä vaan olla valppaana aina, olipa vastustaja kuka tahansa.Olishan se. Mutta ei taida Ruotsi nyt taipua, toki yllätyksiähän voi aina sattua.
Muoks. mutta ei tässä Suomen pelissä kiitos
Näinhän tuo on.Yllytyksiäkin sattuu...mutta ei parane todellakaan uinua pelissä vaan olla valppaana aina, olipa vastustaja kuka tahansa.