The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
PP eli porkkanaa ja pähkinöitä ja kohta kolmattakin peetä...mutta sitä ennen vissiin jotain teippaamista...

Sain eilen häslättyä teräaseen kanssa sillä seurauksella että mulla on nilkassa noin kolmen sentin vekki...mistä tuli kiitettävästi ketsuppia..

No. Nyt se on kuosissansa paitti että sitä kutittaa aivan hillittömästi...eli se on kohta auki uudestaan *puree rystysiä kun tekis mieli raapia *

Ole tässä sitten ja mene nukkumaan kun kuitenkin sitten hinkkaan sitä...
 
Boobabe
PP eli porkkanaa ja pähkinöitä ja kohta kolmattakin peetä...mutta sitä ennen vissiin jotain teippaamista...

Sain eilen häslättyä teräaseen kanssa sillä seurauksella että mulla on nilkassa noin kolmen sentin vekki...mistä tuli kiitettävästi ketsuppia..

No. Nyt se on kuosissansa paitti että sitä kutittaa aivan hillittömästi...eli se on kohta auki uudestaan *puree rystysiä kun tekis mieli raapia *

Ole tässä sitten ja mene nukkumaan kun kuitenkin sitten hinkkaan sitä...
Laita joku side siihen. Jos satut raapimaan sitä.
 
Jebulis, mulle tuli nyt valomerkki :). Kinttu on teipattuna ja nyt hampipyykin kautta nukkumaan.

Tai oletus olis niin..molemmat vellokset meinaa pitävät meteliä, toinen näemmä pelaa unissaa futista kun potkii seinää ja toinen puhua papattaa :D

Jep, rauhallista ja hiljaista tosiaan :D

Mutta mä häivyn pehkuihin.

Hyvää yötä ja kauniita unikuvia ja onnellista aamua :)*pus*
 
  • Tykkää
Reactions: epek
vierailija
:unsure:
Kunnallisessa kotihoidossa olevat lahtelaisvanhukset ovat toukokuun alusta lähtien tilanneet syötävänsä, juotavansa ja muut päivittäistavaransa hämeenlinnalaiselta kauppiaalta.

M-Market Katuma voitti kaupungin järjestämän tarjouskilvan kauppapalvelusta, joka aikaisemmin oli lahtelaisen liikkeen hoidossa. Tavarantoimittajan vaihto tapahtui toukokuun alussa.

Tilaukset menevät Lahden kaupungin kautta kauppiaalle, joka käy Lahdessa neljä kertaa viikossa jakamassa tuotteet vanhusten koteihin.

Hankintalain mukaan kilpailutuksessa ei ole lupa sulkea ulkopaikkakuntalaisia yrittäjiä pois. Halvin tarjous voittaa kauppiaan kotipaikasta riippumatta. Sopivan yrittäjän valinnassa voidaan punnita myös palvelun hinta-laatusuhdetta.

- Asiakkaan kannalta on tärkeintä, että hän saa ruokansa ja kauppatavaransa, huomauttaa Lahden kaupungin asiakasohjauspäällikkö Corinne Soini.
 
:unsure:


Hankintalain mukaan kilpailutuksessa ei ole lupa sulkea ulkopaikkakuntalaisia yrittäjiä pois. Halvin tarjous voittaa kauppiaan kotipaikasta riippumatta.
Saa tarjouspyynnössä määritellä mitä haluaa. Ainut mitä voi syyttää tässä on Lahtelaisia tarjouspyynnön laatijoita. Halvin hinta ei voita jos on muitakin kriteereitä ja kaikki ihan hankintalain mukaan.
Esim Sodankylä: http://yle.fi/uutiset/sodankyla_palkittiin_vuoden_lahiruokateosta/8793712?ref=leiki-uu
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä