The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Yinksu
Mulla riittää unta max 6h ja loppuaika menee hereillä pyörien ja jos kello soittaa niin sitä odotellen. Vähän tietty voi vaikuttaa missä ja miten nukkuu mut eipä paljon enepään riitä.

...miten mä nyt ihan pikkiriikkisen pienesti toivoisin ufolautasen ilmestymistä ja vaihtoehtoisesti joko meikäläisen imuroimista kaukaiseen galaxiin - ipanoitten ja varsinkin esikoisen riemuksi ja kenties monen muunkin - tai sitten tuon Trio Häsläysmaximuksen - yhden iänaikaisen hermostoliiton riemuksi....

Yksi on ollut kuin ammuttu karhu. Toinen kuin ns. sokerihumalainen. Kolmas sokerihumalainen ammuttu karhu.

Yksi pehmustettu huone tälle mistään mitään ymmärtävälle....eli pomppulinnaaaaa :D!!

Maanantai, onneksi kohta jo eilistä *yläpeukuttaa*

...miten mä nyt ihan pikkiriikkisen pienesti toivoisin ufolautasen ilmestymistä ja vaihtoehtoisesti joko meikäläisen imuroimista kaukaiseen galaxiin - ipanoitten ja varsinkin esikoisen riemuksi ja kenties monen muunkin - tai sitten tuon Trio Häsläysmaximuksen - yhden iänaikaisen hermostoliiton riemuksi....

Yksi on ollut kuin ammuttu karhu. Toinen kuin ns. sokerihumalainen. Kolmas sokerihumalainen ammuttu karhu.

Yksi pehmustettu huone tälle mistään mitään ymmärtävälle....eli pomppulinnaaaaa :D!!

Maanantai, onneksi kohta jo eilistä *yläpeukuttaa*
Miun lapsukaiset olleet ihan enkeleitä tänään :) Olen ihan hämmästynyt. Kukaan ei ottanut kilareita nukkumaanmenosta tai ruokailusta? Mitä täällä tapahtuu?
Tämmöisiä iltoja lisää (y)

• Tykkää
Reactions: FreezeCat
Korvamato on muuten mahtava :).

Ens alkuun se on kiva, sita lallattelee ihan innoissaan ja kepeasti, diipadaapailee...

Sitten havahtuu siihen, etta no kato hittolainen, taas sama levy ja sama ralli menossa...ja sita lahestulkoon puhuteltaessa vastaa ko. viisua lallatellen...

Kunnes viimein. On melkein valmis istumaan isoon muurhaispesaan. Jotta se viisu vaihtuis johonkin muuhun joikaukseen.

Mutta. Itepa kerjasin, kun itepa linkitin(y). Tosin sen tuoreemman version, nyt laitan kiertoon taman.

Nii just nyt ei sit nukuta kun päiväl nukku ja aamulla aikasin kello soi...
Jees, ei muakaan nukuta just nyt ollenkaan vaikka vois hyvin kuvitella etta kooman puolelle jo taittuisin...ehei, oikein on pirtsakka olo, vaikka kavin tassa saunassakin lauhkeissa loylyissa istumassa ja haukottelemassa - siella taisin pilkkia - mutta annas olla kun suihkuun hilpasin...

Iskipa kiva kaytannon kallinen, terkkusii esikoiselta.

Ihan. Jaakylma. Jaa. Kylma. Suihku.

Kits. Siina heraa kylla muumioituneetkin.

Korvamato on muuten mahtava :).

Ens alkuun se on kiva, sita lallattelee ihan innoissaan ja kepeasti, diipadaapailee...

Sitten havahtuu siihen, etta no kato hittolainen, taas sama levy ja sama ralli menossa...ja sita lahestulkoon puhuteltaessa vastaa ko. viisua lallatellen...

Kunnes viimein. On melkein valmis istumaan isoon muurhaispesaan. Jotta se viisu vaihtuis johonkin muuhun joikaukseen.

Mutta. Itepa kerjasin, kun itepa linkitin(y). Tosin sen tuoreemman version, nyt laitan kiertoon taman.

Itellä soi koko ajan päässä
Nyt sitä kuulee MM otteluissaki :eek:

• Tykkää
Reactions: FreezeCat
mää oon sen verran laiska nazifaija että syönti- ja nukkumaanmenokilarit on tässä torpassa pannassa
...oli naa vissiin ihan vahingossa hiljasina ruokapoydassa eika toi ulina ollut vallan kauheeta nukkumaanmennessakaan, mita nyt jonnin joutavaa napinaa kuului...mutta kaikki ne muut vinkuintiaanikohtaukset mitka tuohon valimaastoon kuului ja tapahtui, niin...

Mitas laksin :)(y)

...oli naa vissiin ihan vahingossa hiljasina ruokapoydassa eika toi ulina ollut vallan kauheeta nukkumaanmennessakaan, mita nyt jonnin joutavaa napinaa kuului...mutta kaikki ne muut vinkuintiaanikohtaukset mitka tuohon valimaastoon kuului ja tapahtui, niin...

Mitas laksin :)(y)
kyllä ne mullekki joskus yrittää mutta en jaksa kuunnella

eli eimuutoko petiin vaan ilman pulinoita

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä