Nuku hyvin!Mä herään 5.45. Mun unitarve on 9h.
Nyt poistun.
Nuku hyvin!Mä herään 5.45. Mun unitarve on 9h.
Nyt poistun.
Miun lapsukaiset olleet ihan enkeleitä tänään Olen ihan hämmästynyt. Kukaan ei ottanut kilareita nukkumaanmenosta tai ruokailusta? Mitä täällä tapahtuu?...miten mä nyt ihan pikkiriikkisen pienesti toivoisin ufolautasen ilmestymistä ja vaihtoehtoisesti joko meikäläisen imuroimista kaukaiseen galaxiin - ipanoitten ja varsinkin esikoisen riemuksi ja kenties monen muunkin - tai sitten tuon Trio Häsläysmaximuksen - yhden iänaikaisen hermostoliiton riemuksi....
Yksi on ollut kuin ammuttu karhu. Toinen kuin ns. sokerihumalainen. Kolmas sokerihumalainen ammuttu karhu.
Yksi pehmustettu huone tälle mistään mitään ymmärtävälle....eli pomppulinnaaaaa !!
Maanantai, onneksi kohta jo eilistä *yläpeukuttaa*
vaanna vaan veista ja roiski suolaa....Miun lapsukaiset olleet ihan enkeleitä tänään Olen ihan hämmästynyt. Kukaan ei ottanut kilareita nukkumaanmenosta tai ruokailusta? Mitä täällä tapahtuu?
Tämmöisiä iltoja lisää
Jees, ei muakaan nukuta just nyt ollenkaan vaikka vois hyvin kuvitella etta kooman puolelle jo taittuisin...ehei, oikein on pirtsakka olo, vaikka kavin tassa saunassakin lauhkeissa loylyissa istumassa ja haukottelemassa - siella taisin pilkkia - mutta annas olla kun suihkuun hilpasin...Nii just nyt ei sit nukuta kun päiväl nukku ja aamulla aikasin kello soi...
Kyyyylllaaa makin tommosella. Hetijustnyt. Kits.lähden.
Itellä soi koko ajan päässäKorvamato on muuten mahtava .
Ens alkuun se on kiva, sita lallattelee ihan innoissaan ja kepeasti, diipadaapailee...
Sitten havahtuu siihen, etta no kato hittolainen, taas sama levy ja sama ralli menossa...ja sita lahestulkoon puhuteltaessa vastaa ko. viisua lallatellen...
Kunnes viimein. On melkein valmis istumaan isoon muurhaispesaan. Jotta se viisu vaihtuis johonkin muuhun joikaukseen.
Mutta. Itepa kerjasin, kun itepa linkitin. Tosin sen tuoreemman version, nyt laitan kiertoon taman.
lähden.
Mustang fastback!Kyyyylllaaa makin tommosella. Hetijustnyt. Kits.
On kuule hiano, linjat kohdillaan...ja kun myllykin on, niin - soiva peliMustang fastback!
Have nice triplähden.
sä sitte osaat taas.On kuule hiano, linjat kohdillaan
...oli naa vissiin ihan vahingossa hiljasina ruokapoydassa eika toi ulina ollut vallan kauheeta nukkumaanmennessakaan, mita nyt jonnin joutavaa napinaa kuului...mutta kaikki ne muut vinkuintiaanikohtaukset mitka tuohon valimaastoon kuului ja tapahtui, niin...mää oon sen verran laiska nazifaija että syönti- ja nukkumaanmenokilarit on tässä torpassa pannassa
"Taas"?sä sitte osaat taas.
ei mitään."Taas"?
Mita nyt taas?
ei mitään.
kyllä ne mullekki joskus yrittää mutta en jaksa kuunnella...oli naa vissiin ihan vahingossa hiljasina ruokapoydassa eika toi ulina ollut vallan kauheeta nukkumaanmennessakaan, mita nyt jonnin joutavaa napinaa kuului...mutta kaikki ne muut vinkuintiaanikohtaukset mitka tuohon valimaastoon kuului ja tapahtui, niin...
Mitas laksin