..koskapa täällä ollaan näin maanantaille asialinjalla, niin toivotan virallisesti päivää
...ja myöskin tuituisäisäit, vaikka se kuinka ärsyttäis !
...ja myöskin tuituisäisäit, vaikka se kuinka ärsyttäis !
Aha, mää meen torstaina käväsemään meilahdessa verikokeissa ja puhallustesteissäHuomenna pitäis vielä raahautua lääkäriin. Sit ei toivottavasti ihan heti tarvitse mennä turkuun. *kypsä*
Enpä huomannukkaa, ennekuin sanoitRoutamisukan koneesta on löytynyt ääkköset?
Mä heräsinkin vähän enne kaheksaa ja meninki nukkumaan vasta klo 23Nukuin pari tuntia.
Mulla riittää unta kun aina väsyttää. Heräsin tänään viiden jälkeen.
Kilinkellit ole, mä olen tällä suakelin hilavitkuttimella eli mukamas älykännyllä mutta voin kertoa, että tää taitaa olla maanantaiversio...kuten käyttäjänsäkinRoutamisukan koneesta on löytynyt ääkköset?
Hö sä oo mikkään maanantaiversio hyvintoimiva immeinenKilinkellit ole, mä olen tällä suakelin hilavitkuttimella eli mukamas älykännyllä mutta voin kertoa, että tää taitaa olla maanantaiversio...kuten käyttäjänsäkin
Päivää, työssä oltu ja päikkärit nukuttu ja kaupassa käyty,kahvitkin jo juotu.
Oi, te ootte niin sujuvasti tottuneet mun pisteettomaan elämääni *huokailee tohkeissansa* *ylapeukuttaa*Enpä huomannukkaa, ennekuin sanoit
Mä olin illalla niin väsy että en jaksanut valvoa.Mä heräsinkin vähän enne kaheksaa ja meninki nukkumaan vasta klo 23
Minttu ja Hertta mokomille kelepas vaan kuivamuona ja juusto.Onkos tähti ja tuike ruokittu? HÄH?
Kyl mää sunkin juttuja lueskelen, nihOi, te ootte niin sujuvasti tottuneet mun pisteettomaan elämääni *huokailee tohkeissansa* *ylapeukuttaa*
....tai sitten ette lue ollenkaan mun juttuja ...mikä vois olla viisautta
Hö sä oo mikkään maanantaiversio hyvintoimiva immeinen
...ehei, mussa ei oo tänään toiminu niin mikään mutta kiitos luottamuksestaHö sä oo mikkään maanantaiversio hyvintoimiva immeinen
...ja paheksut ja siunailetKyl mää sunkin juttuja lueskelen, nih
Mä paheksun kaikkia ja kaikkea...ja paheksut ja siunailet
Paheksuttavan hyvä asia , joku roti se pitää ollakin * yläpeukuttaa*Mä paheksun kaikkia ja kaikkea
Hö*noloilee*...no kun en oo vaan äärimmäisen tavallinen, ja se riittääHuikee sä ootkin Freezecat saat hymyn naamalle aina kun lukee juttujas ei voi jäähä murjottamaan
Mun on pitänyt opetella ottamaan kohteliaisuudet vastaan kiitäen aiemmin tuli ehkä sanottua tai ajateltua,että enhä mä nyt mittäänHö*noloilee*...no kun en oo vaan äärimmäisen tavallinen, ja se riittää
...mä. En. Totu. Ikinä. Tommoseen.
se on varovainen, kato vaikka hymiöistä.Miksi tuima ilme?
*noloilee*...kyllä mua tossakin asiassa kovasti yritetään opettaa, edistymisestä en sano mitn...yritän mä kiittää kuitenkin moisestaMun on pitänyt opetella ottamaan kohteliaisuudet vastaan kiitäen aiemmin tuli ehkä sanottua tai ajateltua,että enhä mä nyt mittään
Niin nyt mä kiitän kauniisti, ehkä oonkin ihana ja aarre
Mikäs Routamisun Reiskaan on tullut?..mutta joo, mä häivyn matkoihini. On tässä maanantaissa kuitenkin se on karvismainen pjärsiilteen menee- otteensa *yläpeukuttaa*, jotta totuus ei unohtuisi...
Eli taijan toviksi pukeentua HelloKitty-haalariin ja vetää tasajalkaripaskat...
Tuli meinaa niin kurjat parit muuttujat eloon, mitkä hankaloittavat suuresti tämän viikon toimintoja ja vallankin liikkumisia...sen verran vinkkaan, että kyseessä on reinonen ja mun huoli- ja hermostoliitto- ja ymmärryskertoimeni ovat tapissaan *sniif, melkein alahuuli väpättää*
Tyrkännee jonkin sortin plään beetä kehiin...asiat kun järjestyvät aina !
Tähän nyt todellakin luotan sekä siihen, että se järjestyminen on kohtuu sukkelaa.
Ei muuta kuin jatketaan harjoituksia eli rähmälleen vaan !