Nii, useinmiten keuhkokuumeeksi kutsutaan rajua tulehdustilaa keuhkoissa ja se missä vaiheessa keuhkotulehdusta voisi kutsua keuhkokuumeeksi on tulkinnanvarainen asiaVoi äly! Mikseivät lääkärit voi puhua niin että maallikkokin ymmärtää.
Nii, useinmiten keuhkokuumeeksi kutsutaan rajua tulehdustilaa keuhkoissa ja se missä vaiheessa keuhkotulehdusta voisi kutsua keuhkokuumeeksi on tulkinnanvarainen asiaVoi äly! Mikseivät lääkärit voi puhua niin että maallikkokin ymmärtää.
Kiitos!Nii, useinmiten keuhkokuumeeksi kutsutaan rajua tulehdustilaa keuhkoissa ja se missä vaiheessa keuhkotulehdusta voisi kutsua keuhkokuumeeksi on tulkinnanvarainen asia
Voi ne vieläkin ottaa, tossonPäivää, heräsin tunti sitten eikä uni enää tullut.
Paikat kipeenä. Eilen olis pitänyt ottaa pari nappia.
KiitosVoi ne vieläkin ottaa, tosson
Näyttäis siltä, että lapsenvahtijutut järjestyy tavalla tai toisella, ja oon onnellinen ko mulla on niin mahtavia ystäviä, jotka auttaa. Puolikaskin on ihana. Ja sit on yks poikaki mistä ehkä vähän tykkäänMitäs siellä?
Kiva juttu.Näyttäis siltä, että lapsenvahtijutut järjestyy tavalla tai toisella, ja oon onnellinen ko mulla on niin mahtavia ystäviä, jotka auttaa. Puolikaskin on ihana. Ja sit on yks poikaki mistä ehkä vähän tykkään
Tuituikirahvi on mahtanu rakavoitua
jos olisin teini niin vastaisin tohon että säisäi mutten vastaa ko en oleTuitui
Mutta jos et olis nukkunut päikkäreitä, niin olo voisi olla tökerömpi ja pää pipimpi? Sit sinua harmittais, että ei saanu edes päikkäreitä nukuttua.Kahvin aika. Että pitiki nukkua päikkärit. Tökerö olo ja päähän koskee.
Pää ei olisi kipeä.Mutta jos et olis nukkunut päikkäreitä, niin olo voisi olla tökerömpi ja pää pipimpi? Sit sinua harmittais, että ei saanu edes päikkäreitä nukuttua.
Nukuin pari tuntia.Mun piti ottaa päikkärit mutta siitä tottavie tulee kurja olo. harkitsen siis uudelleen.
no ei ole ei.Pää ei olisi kipeä.
Miksi tuima ilme?no ei ole ei.