The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Hö sä oo mikkään maanantaiversio :unsure: hyvintoimiva immeinen:rolleyes:
Hö sä oo mikkään maanantaiversio :unsure: hyvintoimiva immeinen:rolleyes:
...ehei, mussa ei oo tänään toiminu niin mikään :D mutta kiitos luottamuksesta :)

Sen sitä saa, kun yöunet menivät ketturoimiseksi ja tyynyn kanssa painimiseksi, parin tunnin torkut siivitti mulle myöhästynyttä perjantai ja 13. fiilistä.

Aamu jo lähti niin alamäkeen - puolet mun tavaroista jäi kotiin, morjens vaan, sen organisointikukkasen kanssa ja mun suutakin käytti tänään joku ufomies, koskapa jutut olivat....no, juttuja*pyörittelee silmiään ja punoittelee*

Mutta. Olen kuulema huikee naisihmiseksi - hmmmm?- ja mua halattiin, joten ei tää ihan huono aloitus tälle viikolle ollut :)

Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Kais
  • Tykkää
Reactions: FreezeCat
..mutta joo, mä häivyn matkoihini. On tässä maanantaissa kuitenkin se on karvismainen pjärsiilteen menee- otteensa *yläpeukuttaa*, jotta totuus ei unohtuisi...

Eli taijan toviksi pukeentua HelloKitty-haalariin ja vetää tasajalkaripaskat...:D
Tuli meinaa niin kurjat parit muuttujat eloon, mitkä hankaloittavat suuresti tämän viikon toimintoja ja vallankin liikkumisia...sen verran vinkkaan, että kyseessä on reinonen ja mun huoli- ja hermostoliitto- ja ymmärryskertoimeni ovat tapissaan *sniif, melkein alahuuli väpättää*

Tyrkännee jonkin sortin plään beetä kehiin...asiat kun järjestyvät aina :)!

Tähän nyt todellakin luotan sekä siihen, että se järjestyminen on kohtuu sukkelaa.

Ei muuta kuin jatketaan harjoituksia eli rähmälleen vaan :D!

Mun on pitänyt opetella ottamaan kohteliaisuudet vastaan kiitäen :D aiemmin tuli ehkä sanottua tai ajateltua,että enhä mä nyt mittään :barefoot:

Niin nyt mä kiitän kauniisti, ehkä oonkin ihana ja aarre :love:
*noloilee*...kyllä mua tossakin asiassa kovasti yritetään opettaa, edistymisestä en sano mitn...yritän mä kiittää kuitenkin moisesta :)

Mutta muutoin tommonen saa mut vain kiemurtelemaan vaivautuneena ja piiloutumaan jos nyt ei muun niin sitten pöwwön alle *punoittelee* :D

..mutta joo, mä häivyn matkoihini. On tässä maanantaissa kuitenkin se on karvismainen pjärsiilteen menee- otteensa *yläpeukuttaa*, jotta totuus ei unohtuisi...

Eli taijan toviksi pukeentua HelloKitty-haalariin ja vetää tasajalkaripaskat...:D
Tuli meinaa niin kurjat parit muuttujat eloon, mitkä hankaloittavat suuresti tämän viikon toimintoja ja vallankin liikkumisia...sen verran vinkkaan, että kyseessä on reinonen ja mun huoli- ja hermostoliitto- ja ymmärryskertoimeni ovat tapissaan *sniif, melkein alahuuli väpättää*

Tyrkännee jonkin sortin plään beetä kehiin...asiat kun järjestyvät aina :)!

Tähän nyt todellakin luotan sekä siihen, että se järjestyminen on kohtuu sukkelaa.

Ei muuta kuin jatketaan harjoituksia eli rähmälleen vaan :D!
Mikäs Routamisun Reiskaan on tullut?

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä