Millaset mahtaa olla kirahvin kikkelit
..no kirahvisessa on munaa niin paljon, että moni mieskin kalpenee
Sisukas nuori nainen, joka menee läpi kiven ja kallion, jos niin haluaa
Millaset mahtaa olla kirahvin kikkelit
Kahvia juu. Mulla ei ole jädeä.Päiväkahvin ja jäätelön aika
...eli siellä on tiedossa eittämättä rentoilua ja hyvää seuraa ja hauskanpitoaNiin ja iltapäivää...hetken tässä piipahdan ja sitten pinkaisen viikonlopun viettoon.
Höh,jädee pitää aina olla varultaKahvia juu. Mulla ei ole jädeä.
Voihan ipanat..do dih! Se siitä iiseilystä, voi päivää!
Yks velloksista kotiutui ja samantein alkoi päätön kouhotus ja sepustus jostain discoilusta ja vermeistä ja hiuksista ja rahoista jajajajaja..."missä on geeliä???!!!!"
Ja samaan shöyhyn tupsahtaa toinen vellos piip piip piip- kielen kera...oli sitten vetänyt fillarilla lipat nokkospuskaan ja käsivarret sen näköisinä....
Se on kuulkaas niin, että kun nuo ihunaiset ipanaiset joskus jossain vaiheessa ulkoistavat itsensä omaan elämäänsä, niin mä varmaan tylsistyn tasapaksuun tapahtumattomuuteen ja muutun Naiseksi, jolle ei koskaan tapahdu mitään...
*elli epäileväisenä*
Muuten kyllä mutta mulla makeat ei säily kaapissa.Höh,jädee pitää aina olla varulta
Nii kyllä mä ton tiedän, olenhan pitkäkaulan tavannut niin kyllä siinä mimmissä on munaa ihan vaikka muille jakaa
..no kirahvisessa on munaa niin paljon, että moni mieskin kalpenee
Sisukas nuori nainen, joka menee läpi kiven ja kallion, jos niin haluaa
No seura on hyvää ja rentoiluakin kai tiedossa mutta myös työleiriä....eli siellä on tiedossa eittämättä rentoilua ja hyvää seuraa ja hauskanpitoa
Aivan oikein sulle
veikkaan että niillä on ihan hirvee parruNii kyllä mä ton tiedän, olenhan pitkäkaulan tavannut niin kyllä siinä mimmissä on munaa ihan vaikka muille jakaa
Muuten vain mietin että millaset kikkelit niillä kirahveilla oikeen on...
täällä polteltiin hiukan homeiset savupöntön ritilät grillissä puhtaaksi. uskomaton savu tuli. joskos huomenna järvestä löytyis jotain savuun laitettavaa.jos tsihauttas ja alkais muikun savustukseen
luulis sillä pyhänseutu käynnistyvän paheksuttavasti
Pittää hommata lukollinen kaappi avainta ku ehtii,ni kerkiää miettiä haluaako herkkuaMuuten kyllä mutta mulla makeat ei säily kaapissa.
Kuka piilottaa avaimen?Pittää hommata lukollinen kaappi avainta ku ehtii,ni kerkiää miettiä haluaako herkkua
Aaaaa...niillä on paheksuttavan isot pallit *yläpeukuttaa*Nii kyllä mä ton tiedän, olenhan pitkäkaulan tavannut niin kyllä siinä mimmissä on munaa ihan vaikka muille jakaa
Kivassa seurassa ei hommien tekeminen tunnu niin työläältä...kyn juttu lentää ja nauru raikaaNo seura on hyvää ja rentoiluakin kai tiedossa mutta myös työleiriä.
Kaverit ? Sinä ite ja unohat sitten paikanKuka piilottaa avaimen?
Mitäs nainen kikkelillä tekis?Nii kyllä mä ton tiedän, olenhan pitkäkaulan tavannut niin kyllä siinä mimmissä on munaa ihan vaikka muille jakaa
oliko semmosia tuiskun anan tapasia poikia?Kävin tänään korukaupassa. Oli niin outoa kun myyjinä oli miehiä.
Ei mikään kello ja kultaliike.
No...vois se olla joskus, etes sen yhden kerran, kivvaa kokeilla kuinka sujuu oman nimen kirjottaminen hankeen....Mitäs nainen kikkelillä tekis?
Tarvitessa saa semmoisen lainaan.
Käyttävät koruja ja ääni on vähän pehmeä. Tiedä sitten ovatko homoja.oliko semmosia tuiskun anan tapasia poikia?
mihin tämä maailma on menossa. naiset hitsaa ja sotii, miehet myy korvakoruja.Kävin tänään korukaupassa. Oli niin outoa kun myyjinä oli miehiä.
Ei mikään kello ja kultaliike.