The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Otan osaa. Noi on maailman paskimpia juttuja.

Noi pitää osata riisua ittestään, koska et se ole sinä Bitch.

Mulla on ihan soittajapoikanakin monta jakautunutta persoonaa.
Haitarimä on se joka joutuu opettelemaan sen häävalssin.
Runpalimä joka tuumii, et mikä valssissa voi olla noin vaikeeta
PA- minä joka käskyttää äänentoistoa ja on hommassa ihan täys diktaattori ja mulkku.

Mut älä koskaanikinämilloinkaan erehdy tuomaan tuota kotiin tai kantamaan muutenkaan harteillasi. Kyseessä on tilanne jossa on työnantajan edustaja, työntekijä ja luottamusmies. Semmoisena se pitää pysyä.
En minä tuota sen vakavammin ottanut, lähinnä nauratti tämän kertainen selitys

Ei persus oikeesti. En tie yhtään miten päin pitäis olla. Saan jonkun panikkikohtauksen pian :eek::eek:
Yritähä rauhottua ja hengitellä syvään,ei sul mittään hätää oo. Hyvin menee. Kuuntele jotain rauhoittavaa musiikkia tai vaik istu hyvässä asennossa,silmät kiinni ja keskity hengittelemään tai joogaa rauhallisessa tahdissa.

Jippiiii, prismaan tulee pian valion lumo proteiiniherkkut :p:p
Ei tarvii cittarista käydä ostamassa erikseen.

Vitun vitun vittu! Kämppis on syöny puolet mun kananmunista! Nyt niitä on enää kolme jäljellä, ja mun pitää mennä kauppaan sen takia. Mä oon sanonu, et mun ruokatarvikkeita saa lainata, jos jotain puuttuu. Mut lainaamisella tarkoitin lähinnä mausteita ja vaikka sen yhen munan tai desin puurohiutaleita. Ei vittu sitä, että eletää mun ruoilla! :mad:

Vitun vitun vittu! Kämppis on syöny puolet mun kananmunista! Nyt niitä on enää kolme jäljellä, ja mun pitää mennä kauppaan sen takia. Mä oon sanonu, et mun ruokatarvikkeita saa lainata, jos jotain puuttuu. Mut lainaamisella tarkoitin lähinnä mausteita ja vaikka sen yhen munan tai desin puurohiutaleita. Ei vittu sitä, että eletää mun ruoilla! :mad:
Jätä se sika!

Kirahvinen :)!!!!!

Iiikkkk!!!! Niiin superia*yläpeukuttaa*!! Mikä mieletön vääryys ois ollut jos kutsua ei ois tullu, joten - *halaaruttaa ja pyörittää* anna palaa nainen!! Panikoi kaikessa rauhassa , koska toi jos mikä kertoo siitä että kutsu oli varsin mieluinen ja että.

Sä niin tuut näyttämään kokeissa kaikille kirahvin kikkelit!!

Sehän on muuten juhlanpaikkaa, nyt hommaat itelles ja puolikkaalle ainakin jotkut herkkujätskit :)

Taivasvarjele, ihanaa...viikonloppu on edessä <3. Ihan tasan tarkkaan aion huomenna nukkua piiitkään kuin pikkupossu ja vetelehdin ja kuppelehdin ja ketturoin sängyssä hyvän tovin heräämisen jälkeen ennen kuin edes harkitsenkaan ylösnousua.....

Annas olla vaan, noin kun toivon, niin menee just päinvastoin :D...vähintään kuudelta ylös ja viipottamaan...

Arvaas mitä teen? No, et taaskaan arvaa etkä tiiä, niin kerron.

Mä istun partsilla kesähamosessa aurinko sylissäni ja hörpin kahvia :). Ötläkettä on mutta ei haittaa. Karmeesti ois tekemistä talossa ja sen ulkopuolellakin mutta nyt iiseilen.

Ja voitko kuvitella, ainoana musiikkina toimii lintujen sirkutus<3

Sininen kirkas taivas kaiken yläpuolella, elinvoimaista vihreyttä kaikkialla...ei tässä voi ryytyneenä olla vaan ihan vain onnellisena nauttia :)

Niin jotta - muimui sullekin *huiskuttaa*! Leppoisaa laskeutumista viikonloppuun :)...

Yinksu
Kirahvinen :)!!!!!

Iiikkkk!!!! Niiin superia*yläpeukuttaa*!! Mikä mieletön vääryys ois ollut jos kutsua ei ois tullu, joten - *halaaruttaa ja pyörittää* anna palaa nainen!! Panikoi kaikessa rauhassa , koska toi jos mikä kertoo siitä että kutsu oli varsin mieluinen ja että.

Sä niin tuut näyttämään kokeissa kaikille kirahvin kikkelit!!

Sehän on muuten juhlanpaikkaa, nyt hommaat itelles ja puolikkaalle ainakin jotkut herkkujätskit :)
Millaset mahtaa olla kirahvin kikkelito_O

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä