Thyroxiniimitähän lääkettä sä oikeen käytät hereilläpysymiseen.
Thyroxiniimitähän lääkettä sä oikeen käytät hereilläpysymiseen.
taitaa toimia kun vieläki olet hereillä.Thyroxinii
Nukuin illast päikkärit ku pikku-ukko haettiin lomille mut koht kyl taas nukkuuntaitaa toimia kun vieläki olet hereillä.
Niinmutta! Naapurin (maailman somimmat) kesäkanat!
Puolikkaan ristiäispappi oli ihan kiva. Spekuloitiin kastekynttilän rikkoutumista ja mietittiin onko se siinä kunnossa, että sitä saattais pitää kädessä toimituksen ajan. Pappi kävi sit tokasemassa hetken kuluttua et "ei voi mitään, paskana se on, niin antaa sen olla tossa pöydällä sitten." Ja koska juhlapäivänä oli lämpöä lähemmäs 30°C, toimituksen jälkeen papin kommentti "huh, voin vihdoinkin ottaa tän homokaavun pois päältä ennen kun läkähdyn." Asiallinen mies, 5/5.Tossa on se juttu, että viime kädessä kanttori päättää. Kirkkoherrakaan ei voi häntä käskeä osaamaan jotain.
Tai päinvastoin. Vaikka kanttori kuinka osaisi Popedan "jos saisin pillua" niin se ei ole kirkkokelpoinen laulu vaikka seisoisi päällään.
Pappi joka ristiäisissä pakottaa yhtään mihinkään muuhun kuin ottamaan lapsen seurakunnan jäseneksi joutaa kompostiin.
Nyt unille öitä ja unia ketjuun huomen tää mimmi lähtee luokse vkl reffeille..laatuaikaa soffal kenaten ihan kaksisteen
ihan hyvin voi pikkureissuja tehä ajaen oikeakätisestikkinIltapäivää. Ei juma mun pitäs lähtee auton rattiin tuonne vääränpuoleisille teille. Kohta riittää majurilla paheksuttavaa
Ei juma. Nainen ratissa ja vasenkätinen liikenne.Iltapäivää. Ei juma mun pitäs lähtee auton rattiin tuonne vääränpuoleisille teille. Kohta riittää majurilla paheksuttavaa
Hyvää lomaaHuomenta. Tulikin nukuttua pitkään näin ekana lomapäivänä.
Paheksun jo ennakkoonIltapäivää. Ei juma mun pitäs lähtee auton rattiin tuonne vääränpuoleisille teille. Kohta riittää majurilla paheksuttavaa
Kait sulla on kahvia ja pullaa varattuna? Ja vessa pestynä?Oikein paheksuttavaa ja hyvää päiväää kaikille.
Mua tulee tapaamaan toimittajanainen paikallislehdestä tänään
OIKEANpuoleisille.Iltapäivää. Ei juma mun pitäs lähtee auton rattiin tuonne vääränpuoleisille teille. Kohta riittää majurilla paheksuttavaa
tääl sataaHuomenta!
Nokka on ihan tukossa setiritsiinistä huolimatta. Tulisipa sade!
Huomenta!
Nokka on ihan tukossa setiritsiinistä huolimatta. Tulisipa sade!