The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Onko mussa joku pahanlaatuinen valuvika?

Mä tykkään hirveesti semmoisista naisista kuin toffo, kyöpeli, mettäkylä, alastulo, routamisu ja jäikö joku mainitsematta? Ei se mitään laita nimi listaan.
Niin ja tykkään mä myös tinkusta ja tsuferaffista ihan älyttömästi.

Mikä vika minussa on?
Mä jäin pois listasta :unsure::rolleyes::D mut ei se mitään,mulla on isäntäni,joka tykkää.:love: Miks muka valuvika :eek:

Tossa on se juttu, että viime kädessä kanttori päättää. Kirkkoherrakaan ei voi häntä käskeä osaamaan jotain.

Tai päinvastoin. Vaikka kanttori kuinka osaisi Popedan "jos saisin pillua" niin se ei ole kirkkokelpoinen laulu vaikka seisoisi päällään.

Pappi joka ristiäisissä pakottaa yhtään mihinkään muuhun kuin ottamaan lapsen seurakunnan jäseneksi joutaa kompostiin.
Oikeestaan toi Jos pillua sais oisi aika hyvä häämarssi...

Mulle ei ois ollut niin tärkeää saada lapsia edes seurakunnan jäseniksi mutta kun en ehdottomasti ollut vastaankaan ja se oli mummoille niin tärkeää niin ajattelin että menköön nyt, voihan ne itse tehdä ratkaisunsa sitten aikanaan

Toikin on tavallaan aika hanurista. Kyllä pitäisi voida itse määritellä mitä häissä tai hautajaisissa soitetaan.

Meillä ei haluttu ristäisissä juurikaan virsiä veisata mutta pappi pakotti ne perinteiset jumalan kämmenet ja ystävä sä lapsien veisaamaan
Hautajaisia mä en ole koskaan soittanut.

Hääkeikkoja mä olen soittanut. Aikas monta.

Niissä on se periaate, että häävalssin/tanssin saa valita ja hääparin ehdoilla mennään koska kyseessä on heidän päivänsä. Lukematon on se häävalssien/tanssien määrä jotka olen joutunut opettelemaan vaikka veri vuotaen jotta se menisi edes sinnepäin.

Suvivalssista on aina saanu satasen alennusta. Kas kun se oli oma häävalssini, niin ei gauheesti tartte opiskella.

Hautajaisia mä en ole koskaan soittanut.

Hääkeikkoja mä olen soittanut. Aikas monta.

Niissä on se periaate, että häävalssin/tanssin saa valita ja hääparin ehdoilla mennään koska kyseessä on heidän päivänsä. Lukematon on se häävalssien/tanssien määrä jotka olen joutunut opettelemaan vaikka veri vuotaen jotta se menisi edes sinnepäin.

Suvivalssista on aina saanu satasen alennusta. Kas kun se oli oma häävalssini, niin ei gauheesti tartte opiskella.
Mulla ei ollut häävalssia/tanssia eikä ees häitä. Epäilemättä siellä oisi kuitenkin jonkunlainen laulu- ja soitinkokoonpano saatu kasaan. Sulhanen etunenässä.

Sulhasen nenän sijainnin voi melkein haistaa...
Yksissä häissä oli morsian etukäteen painottanut sulholleen, että sinä pysyt sitten pois sieltä lavalta. Sun tehtäväsi on olla morsiamen ja vieraiden seurassa, ei halailla bassoa lavalla.

Ei mennyt kovin kauaa kun morsmaikku totesi että ei jumalauta, siellähän se jo virittelee olkahihnaa bassoon

Onko mussa joku pahanlaatuinen valuvika?

Mä tykkään hirveesti semmoisista naisista kuin toffo, kyöpeli, mettäkylä, alastulo, routamisu ja jäikö joku mainitsematta? Ei se mitään laita nimi listaan.
Niin ja tykkään mä myös tinkusta ja tsuferaffista ihan älyttömästi.

Mikä vika minussa on?
Ei kait sus mitää vikaa ole..elämä vaan heitelly isommilla kivillä...toki alko kannattaa ihan ittensä takia jättää vähemmälle :) elämä on ihanaa kun etsii niist vaikeistakin hetkistä murusen kaunista :)

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä