The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
en tiiä mutta veikkaan että ulvovat kesäöisin ja kiima-aikaan valosassakin
Niinko kun mä olen raahustanut, kävellyt tai juossut samaa reittiä viimeiset kolme kuukautta. Puolivälissä reittiä on piha missä pienehkö räkyttävä koira. Tänäänkin se räkytti mut vastaukseksi tuli kaukaa ulvontaa mitä ei oo ikinä ennen kuulunut. Selkäpiitä karmivaa ulvontaa.

Toivottavasti lenkkipoluille ilmestyy uusi koiranpentu lähiaikoina.

Niinko kun mä olen raahustanut, kävellyt tai juossut samaa reittiä viimeiset kolme kuukautta. Puolivälissä reittiä on piha missä pienehkö räkyttävä koira. Tänäänkin se räkytti mut vastaukseksi tuli kaukaa ulvontaa mitä ei oo ikinä ennen kuulunut. Selkäpiitä karmivaa ulvontaa.

Toivottavasti lenkkipoluille ilmestyy uusi koiranpentu lähiaikoina.
ei sudet ihmisen päälle käy

anna ulvoa rauhassa

Yks kappale minkä haluan,että soitetaan/ lauletaan on mun sydämeni tänne jää, ihana kappale.

Ave Maria ei taida sopia hautajaisiin ?
Kaunis joka tapauksessa ja varsinkin Jarkko Aholan esittämänä.

• Tykkää
Reactions: Kais
Nyt selvisi mihin tässä torpassa tarvitaan xboxia. Ruttunaama kävi kylässä ja vaari ja iskä pelasi jotain räiskintää silleen että ruttunaama makasi niiden välissä sohvalla.

Sehän on selkeesti lapsenlapselle hankittu.
Luuletsä oikeesti, että autoradat hankittais lapsille? Katos ny ketkä niiden ohjaimissa on.

Kymmenen vuoden päästä ruttunaama voi sanoa, että kiittii vaari antiikista.
Mut siihen asti vaarilla voi olla hauskaa.

Luuletsä oikeesti, että autoradat hankittais lapsille? Katos ny ketkä niiden ohjaimissa on.

Muistan mä yhden joulun kun poika sai järjettömän kokoisen autoradan. Joulun suosituin repliikki oli "isi saanksmä kohta ajaa"

• Tykkää
Reactions: Asiankannattaja

Kuulostaa niin tutulta :LOL:. Meiltäkin löytyy niin last of season pleikkari. Olihan se hieno aikanaan (y). Se oli ennen ipanan syntymää :D.

• Tykkää
Reactions: Asiankannattaja
En tunne kanttoria joka olisi AveMariasta kieltäytynyt.

Tunnen muutamankin kanttorin jotka ovat toivelaulubiiseille joutuneet sanomaan noucändoo ja viimeistään kirkkoherran kautta.

Mut jos kanttori ei AveMariaa osaa tai jos se ikinämilloinkaan on kirkkoherran mielestä sopimaton, niin sit jotain on pahasti persillään.

En tunne kanttoria joka olisi AveMariasta kieltäytynyt.

Tunnen muutamankin kanttorin jotka ovat toivelaulubiiseille joutuneet sanomaan noucändoo ja viimeistään kirkkoherran kautta.

Mut jos kanttori ei AveMariaa osaa tai jos se ikinämilloinkaan on kirkkoherran mielestä sopimaton, niin sit jotain on pahasti persillään.
Toikin on tavallaan aika hanurista. Kyllä pitäisi voida itse määritellä mitä häissä tai hautajaisissa soitetaan.

Meillä ei haluttu ristäisissä juurikaan virsiä veisata mutta pappi pakotti ne perinteiset jumalan kämmenet ja ystävä sä lapsien veisaamaan

Onko mussa joku pahanlaatuinen valuvika?

Mä tykkään hirveesti semmoisista naisista kuin toffo, kyöpeli, mettäkylä, alastulo, routamisu ja jäikö joku mainitsematta? Ei se mitään laita nimi listaan.
Niin ja tykkään mä myös tinkusta ja tsuferaffista ihan älyttömästi.

Mikä vika minussa on?

Toikin on tavallaan aika hanurista. Kyllä pitäisi voida itse määritellä mitä häissä tai hautajaisissa soitetaan.

Meillä ei haluttu ristäisissä juurikaan virsiä veisata mutta pappi pakotti ne perinteiset jumalan kämmenet ja ystävä sä lapsien veisaamaan
Tossa on se juttu, että viime kädessä kanttori päättää. Kirkkoherrakaan ei voi häntä käskeä osaamaan jotain.

Tai päinvastoin. Vaikka kanttori kuinka osaisi Popedan "jos saisin pillua" niin se ei ole kirkkokelpoinen laulu vaikka seisoisi päällään.

Pappi joka ristiäisissä pakottaa yhtään mihinkään muuhun kuin ottamaan lapsen seurakunnan jäseneksi joutaa kompostiin.

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä