The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Ja vittu taas.

Tavoittelemani raittius ei edisty pisaraakaan jos sorrun juomiseen.

Kerronpa tekosyyt. Kun (siis ei jos) mä lakkaan juomisen niin elämääni jää vain nukkumaluukun seinät. Jotka alkavat kaatua päälle.
Laatikko kaljaa tai jallulasti Alkosta pysäyttää kaatumisen.

Koko ajan pikkupoika sisälläni huutaa, että mitä helvettiä sä itsellesi teet? Täh? Ja se pikkupoika on oikeassa.

En totisesti tiennyt, että raittiiksi pyrkiminen voisi olla näin hel-ve-tin vaikeaa.
Juopoksi rupeaminen on paljon helpompaa kuin raittiiksi alakaminen. Jopa hauskempaakin ainakin alussa.

• Tykkää
Reactions: Asiankannattaja
:cautious: Mähän OON mummo
Katokato. Pitsi vetää mummokorttia kehiin. Jo nyt.

Olisko tilanne jotenkin parempi, että Pitsi olis nuoruudessaan käynyt läpi sata renttua ennen päätymistään oikean rentun syliin? Niinku siihen syliin, että täs ny tullaan mummoiksi.

Toi on paljon kivampaa, että ottaa sen yhden josta kandee pitää kiinni.

Mä nostan tommoiselle hattua. Vaikka ei mulla muuta hattua ole kuin Hankkijan lippis, mutta nousee sekin.

:alien::confused::notworthy:

Jaahas. Ja siunaajavarjele.

Tervaa ja hoyhenia ja tuhkaa. Mulle. Ja teille - antenniantenniantenni.

Tuli orastavien torppailtawillien keskella plarattya teijen jutustelua ja :oops::barefoot:..juujuu, tukilla silmaan joka vanhoja muistelee mutta.

Mie oon ollunna ihan shaisse:notworthy:. Yhta hieen uliuliulia:alien:...pitanee hommata koneeseen uliuliuli- lukko(y).

Sulle, just sulle lllll - vieras...voi hurjanen, kiitos sinulle sanoistasi :). Olivatpa lammittavia ja hurjan isoja ja lohdullisia. Aivan liian kauniitakin.

Mutta siis - kiitos sinulle :)<3

Hei, tyo viisaat...se pukkaa tyrkkaa kuulema hallan panemista ens yona:confused:,joten...kestaako muuten mun hempeet kukkaset tuolla ulkosalla vai tekeeko pakkanen niille hopoa niin kovin, jotta tarviolle menevat?!

nim. hortonomisuus hyppas taman eukon yli:D

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä