Kylläpä kuulostaa kadehdittavan tylsältä.Mulla on vissiin ollut tylsä elämä kun oon löytänyt vain yhden poikaystävän
Just tommoisia noi mummot on!
Kylläpä kuulostaa kadehdittavan tylsältä.Mulla on vissiin ollut tylsä elämä kun oon löytänyt vain yhden poikaystävän
Ite kuulut samaan joukkoon - oot sapakka pakkaus, joten te kaksi taydennatte toisianne <3..Pakko myöntää kyllä. Tuo ukkokulta on monia asioita mutta tylsäksi sitä ei pääse moittimaan
Muutoksiin tottumattomia ja kiukkusiaKylläpä kuulostaa kadehdittavan tylsältä.
Just tommoisia noi mummot on!
Oon minäki mutta vaan saman tyypin kanssaPitsiin verrattuna meikäläinen on sitten hurvitellut nuoruudessa ihan urakalla
Ihan mummoo tollanen, kamoonOon minäki mutta vaan saman tyypin kanssa
Mähän OON mummoIhan mummoo tollanen, kamoon
Niin kai sitä mummoksi pääseeMähän OON mummo
Juopoksi rupeaminen on paljon helpompaa kuin raittiiksi alakaminen. Jopa hauskempaakin ainakin alussa.Ja vittu taas.
Tavoittelemani raittius ei edisty pisaraakaan jos sorrun juomiseen.
Kerronpa tekosyyt. Kun (siis ei jos) mä lakkaan juomisen niin elämääni jää vain nukkumaluukun seinät. Jotka alkavat kaatua päälle.
Laatikko kaljaa tai jallulasti Alkosta pysäyttää kaatumisen.
Koko ajan pikkupoika sisälläni huutaa, että mitä helvettiä sä itsellesi teet? Täh? Ja se pikkupoika on oikeassa.
En totisesti tiennyt, että raittiiksi pyrkiminen voisi olla näin hel-ve-tin vaikeaa.
Niinpä.Juopoksi rupeaminen on paljon helpompaa kuin raittiiksi alakaminen. Jopa hauskempaakin ainakin alussa.
Katokato. Pitsi vetää mummokorttia kehiin. Jo nyt.Mähän OON mummo
Peittele neHei, tyo viisaat...se pukkaa tyrkkaa kuulema hallan panemista ens yona,joten...kestaako muuten mun hempeet kukkaset tuolla ulkosalla vai tekeeko pakkanen niille hopoa niin kovin, jotta tarviolle menevat?!
nim. hortonomisuus hyppas taman eukon yli
...eli ma lahden ettimaan lennonjohtotornin kans autotallista hallaharsoa...nainkohan meilla sita edes onkaan enaaPeittele ne
Harsoa, kuitukangasta, sanomalehteä...eli ma lahden ettimaan lennonjohtotornin kans autotallista hallaharsoa...nainkohan meilla sita edes onkaan enaa
Mutta. Jos ei oo, niin...tuurillaan ne laivatkin
Mutta kohta alkaa Syke ja sitten käännetään.Ja sit lätkää
Hjuvanen aika, sanomalehti!Harsoa, kuitukangasta, sanomalehteä
Mmm, taidan siirtää puksipuun partsilta sisään varmuuden vuoksi. Muita kukkia en olekaan laiskuuttani vielä laittanut.Hjuvanen aika, sanomalehti!
WORD*kipittaa keittioon*
Mutta kohta alkaa Syke ja sitten käännetään.
Niin, mies kyllä alkoi katsomaan lätkää eli enpä tiiä
Ei mullakaan ollut mitaan tarkoitusta laittaa minkaan valtakunnan kukkasia mutta niin vain huomasin akisti olevani huokailemassa kukkien peraan ja pian jo kassallakin maksamassa niita, joten...mita taalla tapahtuu?!Mmm, taidan siirtää puksipuun partsilta sisään varmuuden vuoksi. Muita kukkia en olekaan laiskuuttani vielä laittanut.