Tuota on ollut liikkeellä enemmänkin
Tuota on ollut liikkeellä enemmänkin
Nuku vaan, mä voin kiljaista maalin tullenVäsyttää niin etten näe edes kiekkoa kentällä.
Tää mis oon on kuntouttava työtoiminta, hieman eri kuin työkokeilu,tavoite on säilyttää työkyky, selvittää työkuntoa ja kuntoutua ehkä työkykyiseksi. Mie voin olla vaikka 6 vuotta tarvittaessa tuolla jos molemmat osapuolet kokee sen hyödylliseksi tai ehkä jossain vaiheessa jos kuntoutuu tarpeeksi,niin osa-aikaiseksi. Ongelmana mulla selän ja lonkan madaltumiset ja kulumat aiheuttaa kipuja selässä,lonkassa,lantiossa ja jalassa, nivelrikko aiheuttaa kipuja polvissa,nilkoissa ja sormissa,jäykistää sormet. Unelmat on unelmia,kyllä mä tiiän etten ehkä pääse töihin, mutta parempi tämäkin kuin olla kotona. Mulla on mieleistä tekemistä ja samalla autan muita.Kiitos lämmittää aina etenkin milloin itse tietää, että sen on ansainnut.
Tosta muuten tunnistaa hyvän pomon. Kiittää surutta milloin on aihetta, potkii perseelle milloin on tarvetta mut ei piittaa rahtuakaan jos tulit tontille puoli minuuttia myöhässä.
Viimeisin selviää helposti kellokortista, mut noi kaksi muuta ensin mainittua eivät huonolle pomolle aukene koskaan.
En voi tilannettasi tietää enkä missään tapauksessa unelmiasi murskata, mutta ymmärtääkseni olet "työkokeilun" tapaisessa? Niissä on jo pitkään ollut tapan se, että vaikka olisi kuinka aarre, niin määräajan päätyttyä tulee uusi aarteeksi kokeiltava.
Mä itken verta sanoessani näin, mut nykymaailmasa sillä kiitoksella on vaan koitettava pärjätä.
Toista oli 80- luvun puolivälissä.
Saanko kertoa tositarinan sen maailmanajan työelämästä ja kiitoksista? Ei se mitään, kerron sen silti.
Mä olin musatukun varastolla "untuvikko", mut kesä- ja sairaslomien surkeana yhteensattumuksena kävi sillai, et paitti "oman" varastoni osalta jouduin hoitamaan koko hemmetin "lähettämöä" yksin. Paitti sihteerikkö, joka hänkin oli pakosta käsketty tuuraamaan muualta. (Ja ei, termiä "sihteerikkö" en missään tapauksessa käytä halventavasti, sukupuolisidonnaisesti tai väheksyttävästi. Eipä siinä meikäläisen roudaustaidot just auta jos rahtikirjat ei ole kunnossa)
Mut siin kävi niin, et vissiin kuus viikkoa pyöritettin koko hommaa kahdestaan. Mä ny olin varaston henkilökuntaa, mut ... ööh "Mirjami" oli sinne tuuraajaksi laskutuksesta käsketty.
Sit siihen kiitokseen.
Me oltiin "Mirjamin" kanssa jo vissiin viidettä viikkoa kaksistaan paikalla. (Onneksi sesongin ulkopuolella) Niin logistiikkajohtaja tuli paikalle tullakseen kehumaan, et kuinka helvetin hyvin varasto on viime ajat pyörinyt, mut hän tulee takaisin lounastunnin jälkeen kun kaikki kehuttavat on paikalla.
Mä (olin jo silloin yhtä suorasukainen kuin nyt ja silloin mulla oli suorasukaisuuteen varaa) sanoin, että tässä koko kerroksesa ei ole kuukauteen ole ollut ketään muita kuin Mirjami ja minä, joten kaikki kehuttavat ovat paikalla.
Ja sit sanoin, että kehut lämmittävät sydäntä mutta tuntuisivat realistisemmilta jos ne tuntuisivat lompakossakin.
Logistiikkajohtaja sanoi jotain... ööh? ja poistui paikalta.
Mirjami tuli mulle sanomaan, että et sä voi logistiikkajohtajalle noin sanoa ja nyt me saadaan molemmat potkut ja se on sun syytäsi kaikki.
Mut ei me saatu potkuja. Mirjamin tilipussista en voi tietää, mutta mun tilipussini oli paisunut useammalla satasella - kuukaudelta takautuvasti. Mirjami taas antoi mulle kiitokseksi suukon. Se on vieläkin paras muistamani kiitos mitä härskistä käytöksestä voi palkaksi saada.
nääkkö ees kasseja kahellaVäsyttää niin etten näe edes kiekkoa kentällä.
Iltaa.Iltaa
AhaIltaa.
Koska minussa on (hemmetin huonoa) sananikkarin vikaa, niin esittelen uutta lätkäSuomea:
Pyörähtäläyys
Lainelaukaus
Pokka pitää
Ahonlaita
Koivuallergia
Sokerina pohjalla Koskisen korvalääke liian huudon estämiseksi.
ja Billulle erikseen Billumaisuus sille joka saa tuomarisokeusjäähyjä tullessaan itse vedettyä painin säännöillä mattoon (jäähän).
Tää lätkä on peliä jummartamattomallekin ihan kiva laji?
Entäpä, jos hoitaisit tätä ruokavaliolla?Jaahas, vatsakipu iski.
Multa otettiin kokeita eri vaivojen takia. Mitään ei löytynyt. Kivut jatkuu.
Sitä olen miettinyt miten toteuttaa. Laktoositon ja fodmap ei toimi.Entäpä, jos hoitaisit tätä ruokavaliolla?
Jeeee ! Vähän tuli myöhässä2-0 eikä kukaan huutanut
Miksi ei toimi?Sitä olen miettinyt miten toteuttaa. Laktoositon ja fodmap ei toimi.
Olen kokeillut noita ja ei ole mitään vaikutusta.Miksi ei toimi?
Halaus,ikävää ettei vieläkään selvinnyt mikä aiheuttaa kipuja. Onko tutkittu ettei oo ärtyvän suolen oireyhtymä tai crohnin tauti?Jaahas, vatsakipu iski.
Multa otettiin kokeita eri vaivojen takia. Mitään ei löytynyt. Kivut jatkuu.
Sitten sun pitää jatkaa ja jättäisit kerralla isomman läjän ärsyttäviä asioita pois ruokavaliosta pariksi viikoksi.Olen kokeillut noita ja ei ole mitään vaikutusta.
Kiitos. Täytyy seurata ja käydä uudelleen lekurilla jos siltä tuntuu.Halaus,ikävää ettei vieläkään selvinnyt mikä aiheuttaa kipuja.
Missä kohtaa kipu tarkkaanottaen on?Kiitos. Täytyy seurata ja käydä uudelleen lekurilla jos siltä tuntuu.
Joskus on pakko ottaa särkylääke että pystyn nukkumaan. Ei tuu mitään jos kärsin selkäkivuista ja pitää herätä ennen 6.00.Sitten sun pitää jatkaa ja jättäisit kerralla isomman läjän ärsyttäviä asioita pois ruokavaliosta pariksi viikoksi.
Pois alkoholi ja särkylääkkeet. Maidoton, gluteeniton, sokeriton, vähärasvainen, hiilihapoton, raaat kasvikset, palko- ja sipulikasvikset pois.
Nyt oli navan yläpuolella suunnilleen. Joskus on muualla alavatsassa mutta ei kohdun kohdalla.Missä kohtaa kipu tarkkaanottaen on?
Itsellä sattuu aina tuosta navan yläpuolelta, jos otan särkylääkkeen. Vitt...nen juttu, kun joskus on pakko ottaa. Alavatsakipu on sun oireileva paksusuoli. Onko sitä ikinä tähystetty?Nyt oli navan yläpuolella suunnilleen. Joskus on muualla alavatsassa mutta ei kohdun kohdalla.