Nääh, päivä muiden joukossaHuh . Ei uskalla edes ajatella .
Nääh, päivä muiden joukossaHuh . Ei uskalla edes ajatella .
HoukutuslintuVaan nyt metsällä kävijät antakaa vinkkejä. Mitä ostaa miehelle joka erityisesti tykkää käydä lintumetsällä?
Oletteko tavanneet kyseisenä päivänä?Mun miehelle on onnenpäivä pe 13pv
Niin on . Tänään on nyt vain ollut hyvin ristiriitainen päivä. Toisaalta kiva, mutta toisaalta vaikea . Ehkä ensi vuonna menee tämäkin päivä jo vähän helpommin.Nääh, päivä muiden joukossa
Jooh ja muutenkin on miehellä onnea kyseisenä päivänä,ei tosin mitään jättivoittoja,mutta eipä mitään pahaakaan oo tapahtunu.Oletteko tavanneet kyseisenä päivänä?
*halaus*Niin on . Tänään on nyt vain ollut hyvin ristiriitainen päivä. Toisaalta kiva, mutta toisaalta vaikea . Ehkä ensi vuonna menee tämäkin päivä jo vähän helpommin.
*halii takaisin**halaus*
Sama juttu vähän itsellä.
Ei sitten ollenkaan epäonnenpäiväJooh ja muutenkin on miehellä onnea kyseisenä päivänä,ei tosin mitään jättivoittoja,mutta eipä mitään pahaakaan oo tapahtunu.
mikä asiantuntija.Viidelläkympillä ei saa kovin kaksista puukkoa, ennen vaikka uus reppu.
ai niin, unohdin etä herra päätön on kaikkien alojen erityisasiantuntijamikä asiantuntija.
Viidelläkympillä ei saa kovin kaksista puukkoa, ennen vaikka uus reppu.
Ei mulla ole ollut huono päivä mutta omalla tavallaan vähän haikeakin.Halaukset huonosta päivästä
ettei vaan olis liian halpa. tuosta vähän kalliimpi.
Jooh, tiedän tuon haikean tunteen,mulla on sama.Ei mulla ole ollut huono päivä mutta omalla tavallaan vähän haikeakin.
Vaikka äiti (ja isäkin) nyt on mielessä monena muunakin päivänä kuin äitienpäivänä.
Eihän tuolla pysty ees vuolemaan?ettei vaan olis liian halpa. tuosta vähän kalliimpi.
http://www.teraasekeskus.com/tuotteet.asp?osasto=isotveitset&ID=3352
Niinhän se on sullakin.Jooh, tiedän tuon haikean tunteen,mulla on sama.
Kiitti.Niinhän se on sullakin.
*halaus*
Hyvää yötäHyvää yötä ja kauniita unia murut
Aika lähteä peiton alle,huomenna on työpäivä.