The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Päivää! Mulla vaan kiristää vanne päätä. Yksi kuukkeli nosti hirveen metelin kun sanoin että varhaisen puuttumisen mukaisesti lähetän hänet työterveyteen selvittämään pystyykö tähän työhön, perusteena paljon saikkuja lyhyellä ajalla

• Tykkää
Reactions: Asiankannattaja
Katsos neitokainen kun tota ei tosiaankaan ole tarkoitettu metallitotuudeksi vaan uudeksi lätkäsanastoksi erätaukojen tai ottelutapahtumien yhteydessä käytettäväksi.
Eipä ne kaikki ole hyviä, souvvat?
Granlundista vois helposti vetää "arkkienkeli iski jälleen", mut se olis aika mautonta.
Tietääkseni en ole ensimmäinen joka kutsuu Pihlströmiä nimellä "Billu"? Tai sinnepäin?
Listaa saa korjata tai jatkaa, mut ny matsi jatkuu joten seuraavaan erätaukoon!

Pitää vaatia. Julksella on vaikea päästä tähystykseen yms. tutkimuksiin.
Ja vaikka pääsisit, niin tällaisia ns korvienvälivikoja ei noteerata. Mutta suoli olisi hyvä tähystää pahempien vaivojen poissulkemista varten.
Siinä saa muuten itse katsoa värikuvatuudulta suolen sisäpintaa. Se oli ihan mielenkiintoista. Terve suoli on kauniin pinkkiä ja tulehtuneet kohdat sinililoja kuin isot mustelmat :D

• Tykkää
Reactions: Kais ja Boobabe
et kai väitä että yllätyit siitä että kuukkeli alkoi raakkumaan?
No en yllättynyt, edes siitä että se väitti kyseessä olevan ajojahti ja että mulla on henk koht häntä vastaan jotain. Ei vaan ois millään jaksanut. Hän ottaa yhteyttä luottamusmieheen, liittoon ja mun puolesta vaikka oikeusministeriöön. Ne saikkutilastot ei siitä miksikä muutu

No en yllättynyt, edes siitä että se väitti kyseessä olevan ajojahti ja että mulla on henk koht häntä vastaan jotain. Ei vaan ois millään jaksanut. Hän ottaa yhteyttä luottamusmieheen, liittoon ja mun puolesta vaikka oikeusministeriöön. Ne saikkutilastot ei siitä miksikä muutu
eiköhän luottamusmieskin tajua tilastot nähtyään että mummi "syönrautalankaapaskannankettinkie" pitsi oli täysin oikeassa puuttuessaan poikkeuksellisiin saikutuksiin

• Tykkää
Reactions: Bitch
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä