vierailija
Hyviä vihjeitä täällä ollut.
Mites Suomen luonto: lusu suoraan ylös 7 sekä oikealle yläviistoon 2,5?
Mites Suomen luonto: lusu suoraan ylös 7 sekä oikealle yläviistoon 2,5?
Hyviä vihjeitä täällä ollut.
Mites Suomen luonto: lusu suoraan ylös 7 sekä oikealle yläviistoon 2,5? > 7 Pekka, sen jälkeen toinen helpompi
Suomen luonto jumittaa taas: Su..:sta lähtevät 6 ja 11 kirjaimiset, olen koittanut jo kaikki mitä mieleen tulee.. > ko. sanojen wikin alaosasta
> mitä siellä nu...:n äärellä voisi valmistaa?Itselläni on ongelma Retkeily-ruudussa nu.. -> 16
Sama jumittaa täälläkin.Kennelliitto: lounaaseen 16?
Ei tule muuta mieleen kuin se ylempi sana... Tuo 16 lyö tyhjää> mitä siellä nu...:n äärellä voisi valmistaa?
Ei syötävä, vaan...Ei tule muuta mieleen kuin se ylempi sana... Tuo 16 lyö tyhjää
Kenneliittoruutuun taas jämähti: oikea yläkulma, 11 kirjainta...Lintuhan se, sellainen tummanpuhuva
Tuota samaa olen yrittänyt ja yrittänyt... tyhjää lyö..Kennelliitto: lounaaseen 16?
Tuota samaa olen yrittänyt ja yrittänyt... tyhjää lyö.. > SKL:n perushommia
Sama juttu! Mikään ei tunnu käyvän.Suomen luonto oikee alakulma 13 kirjainta. Ei vaan keksi.
Eivät liity millään tavallla ruudun teemaan.Koiraharrastukseen av. -> 7 ja Vo. -> 8
av > urospuolinenEivät liity millään tavallla ruudun teemaan.
tää on kyl ihan kauheen hankala en pääse ees sinne retkeily ruutuun joka on ilmeisesti alaoikeella... eli jumitan tunturi-ruudun jo...to... 5 > hikihuone
myös ylävasen vielä kiinni, mut en mistään suunnasta oo lähelläkään pääsyä sinne vielä