The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Tupakointi on vaarallista.

Olin kaikessa rauhassa parvekkeella röökillä kun pihaan ajoi Ducato. Naapurille tuli uudet täyskorkeat jääkaappi ja pakastin. Eikä kantomiehiä missään. Paitti röökillä parvekkeella.

Ovat muuten paskamaisia kantaa kun noita ei ole tehty roudattaviksi. Toisin kuin pianoja, flyygeleitä ja bändikamoja.
Täyskorkea jääkaappi on saman kokoinen ja painoinen kuin järeähkö subbari. Mut siinä ei ole pyöriä eikä kantokahvoja mikä tekee siitä erittäin paskamaisen kannettavan kierreportaissa.

Hitto mä lopetan röökinpolton jos sen seurauksena on vaara joutua tommoisiin hommiin.

Tupakointi on vaarallista.

Olin kaikessa rauhassa parvekkeella röökillä kun pihaan ajoi Ducato. Naapurille tuli uudet täyskorkeat jääkaappi ja pakastin. Eikä kantomiehiä missään. Paitti röökillä parvekkeella.

Ovat muuten paskamaisia kantaa kun noita ei ole tehty roudattaviksi. Toisin kuin pianoja, flyygeleitä ja bändikamoja.
Täyskorkea jääkaappi on saman kokoinen ja painoinen kuin järeähkö subbari. Mut siinä ei ole pyöriä eikä kantokahvoja mikä tekee siitä erittäin paskamaisen kannettavan kierreportaissa.

Hitto mä lopetan röökinpolton jos sen seurauksena on vaara joutua tommoisiin hommiin.
Ja täällä pyöriminen voi olla myös vaarallista. Mie tarvitsisin katsos mahdollisesti muuttomiehiä ja koska siulla tuntuu olevan homma hanskassa niin.... :whistle::LOL:.

Ja täällä pyöriminen voi olla myös vaarallista. Mie tarvitsisin katsos mahdollisesti muuttomiehiä ja koska siulla tuntuu olevan homma hanskassa niin.... :whistle::LOL:.
Kuules kaunotar. Se on semmoinen juttu, että sinulle minulta aina löytyy auttava käsi oli tarve mikä tahansa.
Kunhan varoitat etukäteen. Ja keität kahvit. Siis kahvit eikä mitään noitalientä.

Ja joo. Olen roudannut jokseenkin käsittämättömän määrän tavaraa. Yleensä ehjänä, koska olen sitä mieltä, että rikkinäinen tavara on pelkkää kuollutta painoa jolla ei humpansoitossa tee hitonkaan mitään.

Päivää murut. Täällä on upea ilma ja ristiäiset juhlittu ja kohtuulisesti syöty herkkuja. :p

Oli vaan välillä vaikea olla,mutta onneksi sai kyyneleet pidettyä kurissa.

• Tykkää
Reactions: Boobabe
http://www.stark-suomi.fi/fi/puutavara/terassilaudat#
Lehtikuusi ja lämpökäsitelty about samanhintaista, komposiittilaudat tuplat noista.
Esim lehtikuusi 28x95 2,95€, lämpökäsitelty 26x92 2,70€ metri
Lehtikuusessa on oma luontainen lahosuoja. Samaan tapaan kuin muinoin eristeenä hirsien välissä käytetyllä sammaleella. Nimi "seinäsammal" tulee siitä. Ei siitä, että se jotenkin kasvaisi seinissä tai pilaisi niitä.

Lämpökäsittely, eli puun "paistaminen" taas melko tehokkaasti tuhoaa home- ja lahosienten elinolosuhteet. Etenkin home on hirveen vaatimaton ja tykkää vaikka likaisesta ikkunalasista.
Joka on joskus aitaa pystyttänyt muistaa sen, että aitatolpat oli tapana hiiltää ennen maahan lyömistä. Sit ne kestivät paremmin. Lämpökäsittely nääs.

Komposiittilankku on tän vuosituhannen keksintö eikä se terassin rakentamisessa ole yhtään tollo vaihtoehto.

Mut painekyllästykseen päätyy puu jolla ei ole mitään muuta käyttöä. Kukaan ei ole niin tyhmä, että painekyllästäisi runkotukin tai keittäisi siitä sellua.

Kohta ei oo enää nälkä. Päätin testata kotikutoista kebabrullaa :p.
Mä joskus tykästyin tortilloihin. Semmoisin softeihin.
Niihin kun laittaa tuorejuustoa, makunsa mukaan pitsatäytteitä ja jotain vihersalaattia ja käärii rullaksi, niin kas kummaa lopputulos on kaltaiselleni peikollekin kelpaava syömäruoka.

Kaltaiseni peikot tietty syövät mitä vaan mut saa se syömäruoka joskus olla hyvääkin.

• Tykkää
Reactions: KyöpelinVuori
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä