Kyöpelin kesäkausi on virallisesti avattu. Kevättalven turkit karistettu ja varpaan kynnet lakattu . Nyt vaan odotellaan kuivumista .
tääl on kans kesä avattu. läppäri siirretty takapihalle ja paita otettu pois.Kyöpelin kesäkausi on virallisesti avattu. Kevättalven turkit karistettu ja varpaan kynnet lakattu . Nyt vaan odotellaan kuivumista .
Kuulostaa hyvältä . Tuohon vielä grilli tulille niin on täydellistä.tääl on kans kesä avattu. läppäri siirretty takapihalle ja paita otettu pois.
on tulilla. aamupekonit grillissä ja nyt on piffit tulilla. hiilillä toki paistellaan.Kuulostaa hyvältä . Tuohon vielä grilli tulille niin on täydellistä.
Nälkähän tässä tulee .on tulilla. aamupekonit grillissä ja nyt on piffit tulilla. hiilillä toki paistellaan.
Ei helpota miun nälkää taaskaangrilli kuumenee jo.
Ja täällä pyöriminen voi olla myös vaarallista. Mie tarvitsisin katsos mahdollisesti muuttomiehiä ja koska siulla tuntuu olevan homma hanskassa niin.... .Tupakointi on vaarallista.
Olin kaikessa rauhassa parvekkeella röökillä kun pihaan ajoi Ducato. Naapurille tuli uudet täyskorkeat jääkaappi ja pakastin. Eikä kantomiehiä missään. Paitti röökillä parvekkeella.
Ovat muuten paskamaisia kantaa kun noita ei ole tehty roudattaviksi. Toisin kuin pianoja, flyygeleitä ja bändikamoja.
Täyskorkea jääkaappi on saman kokoinen ja painoinen kuin järeähkö subbari. Mut siinä ei ole pyöriä eikä kantokahvoja mikä tekee siitä erittäin paskamaisen kannettavan kierreportaissa.
Hitto mä lopetan röökinpolton jos sen seurauksena on vaara joutua tommoisiin hommiin.
http://www.stark-suomi.fi/fi/puutavara/terassilaudat#laittakaapa vähän metrihintoja että mitä tommoset hifi-laudat maksaa
Kuules kaunotar. Se on semmoinen juttu, että sinulle minulta aina löytyy auttava käsi oli tarve mikä tahansa.Ja täällä pyöriminen voi olla myös vaarallista. Mie tarvitsisin katsos mahdollisesti muuttomiehiä ja koska siulla tuntuu olevan homma hanskassa niin.... .
Mun piti juoda muutama ja mennä ajoissa nukkumaan.Eksyin terassille ihan vaan yhdelle töiden jälkeen.
*hik*
Pitäskö ny sanoo jotain?Mun piti juoda muutama ja mennä ajoissa nukkumaan.
Lehtikuusessa on oma luontainen lahosuoja. Samaan tapaan kuin muinoin eristeenä hirsien välissä käytetyllä sammaleella. Nimi "seinäsammal" tulee siitä. Ei siitä, että se jotenkin kasvaisi seinissä tai pilaisi niitä.http://www.stark-suomi.fi/fi/puutavara/terassilaudat#
Lehtikuusi ja lämpökäsitelty about samanhintaista, komposiittilaudat tuplat noista.
Esim lehtikuusi 28x95 2,95€, lämpökäsitelty 26x92 2,70€ metri
Ei tarvi.Pitäskö ny sanoo jotain?
Mä olen laiska ja tilasin pizzan.Kohta ei oo enää nälkä. Päätin testata kotikutoista kebabrullaa .
Mä joskus tykästyin tortilloihin. Semmoisin softeihin.Kohta ei oo enää nälkä. Päätin testata kotikutoista kebabrullaa .