The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Tibis!
Kaltaiseni huonot haittaristit tekevät silviisiä, että opettelevat standardit sävellajista am/C käyttäen vain kolmea keskiriviä. Sit voi sävellajin vaihtaa lennosta mihin tahansa kun sormitus pysyy samana. Ei vaan parane katsoa näppäimistöä koska siinä menee sit sekaisin. Vasenta kättä haittaristi ei koskaan edes näe vaan pitää luottaa siihen, että sormet tietävät mitä ovat tekemässä.

Minä en oikeasti muista pankkikorttini tunnuslukua. Sormet muistavat, minä en.

Jos minun joskus tarvitsee se muistaa niin kaivan kännykän taskusta ja etsin sieltä nimen "RoopeAnkka". Jjep. Kännykkäni osoitekirjasta löytyy puoli tusinaa kuvitteellista nimeä ja numerot joilla ei ole mitään tekemistä puheluiden kanssa.
 
  • Tykkää
Reactions: -tibis
Eihän tuo niin huonosti sitten mennyt. Tuskin ainoa syy oli se ettei toinen uskaltanut mennä kotiin, kyllä siinä oli charmillasikin oma osuutensa! Muutenhan nainen oisi mennyt mihin tahansa.
Minä ja charmi ei mahduta samaan lauseeseen.

Minua ei ole tehty siihen, että raahaisin naisia nukkumaluukkuuni oikealta ja vasemmalta. Nukkumaluukkuni ei myöskään ole mikään turvakoti.

Paskan maku siitä jää suuhun milloin se en ole minä joka on kiinnostava. Kiinnostava on vain paikka jossa voi viettää pari päivää saamatta turpaansa. Voidakseen palata sinne missä saa turpaansa.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä