Heippa kaikille pitkästä aikaa! JÄRKYTTÄVÄ pahoinvointi on pitänyt mun jo pitkään palstalta poissa, en oo kyennyt moneen viikkoon mihinkään, maannut vain ja oksentanut. Nyt alkaa onneksi näkyä valoa tunnelin päässä, vappuviikonloppuna pystyin jo olemaan ulkona ja syömään ja seurustelemaan vieraiden kanssa ilman että oksetti edes kovinkaan paljoa. Tänään jo puuhasin ihan hieman pihatöissä ja olen tehnyt pari työhommaa kotoa käsin. Loistava fiilis. En ihan oikeasti käynyt huhtikuun aikana ulkona kuin kaksi kertaa, vietin koko kuukauden yöpuvussa kotona sängyssä. Huhhuijaa!
Niin paljon on uusia ihmisiä ja uusia juttuja etten nyt tässä vaiheessa pysty millään hyppäämään keskusteluun mukaan, mutta tuota dopplerin hankkimista mietin minäkin, mutta päätin sitä vastaan koska tiedä että saattaisi ajaa itseni hulluksi sen kanssa.
Minalo, meidätkin säikäytettiin pahanpäiväisesti loppuviikosta kun aloin vuotamaan ruskeaa vuotoa, ihan niukasti tosin, ruokalusikallisen ehkä, ja mukana tuli myö jotain kudosta (ehkä limakalvoa?) Olin varma että nyt tämä menee kesken ja soitin meidän neuvolaan. ASun onneksi ihanalla pienellä paikkakunnalla, jossa neuvolantäti voi sanoa että tulepa käymään samantien, ja minähän menin ja ultrattiin ja siellä kelli ihan turvassa pieni papu, sydämen sykkeineen ja istukkakin nätisti paikallaan. Päättipä pieni tehdä vielä näytöksen äidille ja näyttää kuinka liikutaan, kun alkoi vimmatusti heiluttaa käsiään siinä ultran näytöllä. Kokokin vastasi hyvin arvioituja viikkoja, eli 9+3 silloin. Neuvolantäti selitti että joskus naisten kuukautiskiertohormoonit "tulevat läpi" ja saavat aikaan pientä vuotoa niihin aikoihin kun kuukautisten pitäisi alkaa. Mulla on ollut aina pitkä kierto, joten se osui juuri tuohon viikolla 9 se mun kuukautisten alkamispäivä. Älä siis vielä huolestu!
Mä olen ollut kovin onnekas kun olen päässyt jo kolmeen ultraan. TYKSIssä ultrasivat heti alkuvaiheessa, koska olen lapsettomuusklinakan asiakas (tai paremminkin olin), sitten meidän neuvolassa ultrasi ekalla käynnillä, meillä kun ei ole täällä erillistä ultrayksikköä vaan neuvolassa on oma hieman alkeellinen ultraääni josta näkee lähinnä sykkeen ja sikiön koon muttei paljon muuta. 10 päivän päästä pääsenkin jo sitten siiten kunnon ultraan.
Taidanpa liittyä minäkin vihdoin siihen fb-ryhmään.
Loistavia kevätpäiviä kaikille,
Toivotteleepi Cherokee & Papu 9+6
ps. mun laskettuaika on nyt varmistunut siihen marraskuun loppuun, mutta en mä nyt täältä enää osaa marraskuisiin siirtyä