Sori klassinen pilkkuvirhe aamukiireessä.Tulin vain kommentoimaan foolihappoasiaan. Multitabsissa on 400 _mikrogramaa_ !
Sori klassinen pilkkuvirhe aamukiireessä.Tulin vain kommentoimaan foolihappoasiaan. Multitabsissa on 400 _mikrogramaa_ !
Mun ymmärtääkseni identtisillä olis sama pussi, epäidenttisillä erilliset Mä pelkäsin ihan hulluna et mulla olis ollut kaksi kun myös tunsin oviksen aikaan molemminpuolista kipua ja mun suvussa on paljon kaksosia. Mut onhan tuo aivan mahtava uutinen, sen alkushokin jälkeen Aika hurjaa!hei siis googlettelin ultrakuvia kaksosista. Onko noi mun nyt identtiset, kun ovat tuolla samassa mustassa pussissa?! Gyne sanoi, ettei vielä voi tietää, mutta miksi monilla on kuvissa kaks erillistä säkkiä ja toisilla 1..apua.
Hei, se menikin niin et jos on yhteinen istukka ni sit on identtiset, mut jos on omat istukat ni sit on epäidenttisethei siis googlettelin ultrakuvia kaksosista. Onko noi mun nyt identtiset, kun ovat tuolla samassa mustassa pussissa?! Gyne sanoi, ettei vielä voi tietää, mutta miksi monilla on kuvissa kaks erillistä säkkiä ja toisilla 1..apua.
Täältä ulkopuolelta kommentoin kun huomasin että sulle on tuplauutisia tullut! Onneksi olkoon niistä uutisista! Meillä on eskari-ikäiset kaksoset, tyttö ja poika ja kyllä ne selvästi kahdessa eri pussukassa pötköttelivät kun ekaa kertaa ultrassa nähtiin pikkuset Mä olin osannu oottaa tuplauutisia kun kaksi alkiota oli siirretty ja lopun viimein kaikki meni ihan hyvin. Ei sitä ennakkoon liikaa kannata murehtia (helpommin sanottu kuin tehty) Toivotan kaikkea hyvää masuasukeille, jospa vaan kaikki menisi hyvinhei siis googlettelin ultrakuvia kaksosista. Onko noi mun nyt identtiset, kun ovat tuolla samassa mustassa pussissa?! Gyne sanoi, ettei vielä voi tietää, mutta miksi monilla on kuvissa kaks erillistä säkkiä ja toisilla 1..apua.
Siis olen niin yllättynyt asiasta, koska meilläkään ei ole kummallakaan suvussa kaksosia. Lisäksi en täytä mitään niistä "riskikriteereistä", eli yli 35v ikä, synnyttänyt vähintään 3 lasta, pitkä, ylipainoinen, jne. Aivan hassua. Eniten nyt mietityttää tuo identtisyys, kun siellä samassa pussissa näyttivät olevan. Siskoni kyllä meinasi, että uä:n kuvakulma ei vain välttämättä näytä kaikkia välissä olevia kalvoja, ja gyne tosiaan myös sanoi, ettei vielä voi tietää, mutta itseä ihmetyttää, kun niin selkeästi näyttäisivät olevan samassa ja toisilla on ihan selvästi eri pusseissa. Kääk. Tänään soitan neuvolaan ja varailen sinne aikaa.Toi tollanen monta viikko koko ajan oksentaminen, saati koko raskauden kuulostaa ihan käsittämättömän kamalalta!
Foreverforever onnea ja tsemppiä asian sulatteluun! Olis kyllä itellekkin aluks kova järkytys jos tuolta kaksi löytyisi, mutta varmasti se muuttuisi mukavaksi asiaksi pienellä sulattelulla. Jotenki en edes osaa kyllä näin etukäteen edes ajatella että voisi olla kaksi kun ei edes suvussa ole.
minua pelottaa eniten kaksosraskauden riskit, sekä sektion mahdollisuus. Pelkään sektiota aivan hulluna ja HALUAN kuollakseni synnyttää alateitse. Milläköhän todennäköisyydellä se kaksosten kanssa onnistuu? Vaikka eipä siihen todennäköisyydet vaikuta miten nämä vauvat tuonne asettuvat ja jos ovat identtiset niin vissiin se sektio on aina vaan todennäköisempi. Kyllä niin paljon mietteitä herättää!Täältä ulkopuolelta kommentoin kun huomasin että sulle on tuplauutisia tullut! Onneksi olkoon niistä uutisista! Meillä on eskari-ikäiset kaksoset, tyttö ja poika ja kyllä ne selvästi kahdessa eri pussukassa pötköttelivät kun ekaa kertaa ultrassa nähtiin pikkuset Mä olin osannu oottaa tuplauutisia kun kaksi alkiota oli siirretty ja lopun viimein kaikki meni ihan hyvin. Ei sitä ennakkoon liikaa kannata murehtia (helpommin sanottu kuin tehty) Toivotan kaikkea hyvää masuasukeille, jospa vaan kaikki menisi hyvin
Ystävämme päänsärky, onko normaalia raskausoiretta?
Muistan vain että ekassa keskenmenossa oli järkyttävä pääkipu monta vkoa.
Onhan siinä synnytyksessäkin toki riskinsä. Minä synnytin alakautta. Helppo ja nopea. Blop, blop, Niinkuin plussapisteet <3 Peukut että kaikki menee hyvin! Monikkoperheille onneksi omaa vertaistukea, synnytysvalmennukset ym eli kyselemään vaan!minua pelottaa eniten kaksosraskauden riskit, sekä sektion mahdollisuus. Pelkään sektiota aivan hulluna ja HALUAN kuollakseni synnyttää alateitse. Milläköhän todennäköisyydellä se kaksosten kanssa onnistuu? Vaikka eipä siihen todennäköisyydet vaikuta miten nämä vauvat tuonne asettuvat ja jos ovat identtiset niin vissiin se sektio on aina vaan todennäköisempi. Kyllä niin paljon mietteitä herättää!
No se on kai vähän sama, kun jotkut pelkää alatiesynnytystä, niin minä en ikinä suostuisi sektioon, ellei se ole vauvan/vauvojen turvallisuuden kannalta välttämätöntä. En tiedä miksi pelkään sitä niin kovasti. Ja onhan siinä sekin, että kahden vauvan ja yhden alle 2-vuotiaan kanssa olisi aikamoinen katastrofi, jos minun toipumiseni kestäisi sektion jälkeen. Millä siinä isä yksinään pärjäisi, jos olisin esim. kantokiellossa Alatiesynnytysten jälkeen kun olen ollut heti siinä kuosissa, että suihkuun vaan ja kävelenpä tästä itse osastolle. Plus viime vauvan kanssa olin alle vuorokauden sairaalassa muutenkin. Mutta se menee sitten niinkuin menee, eipä sille paljoa itse voi Nyt olen jo hieman tottunut ajatukseen kahdesta vauvasta, ja vaikka se edelleen tuntuu ihan hullulta, että se sattui muka juuri minulle, niin olen ajatellut, että onhan se aikamoinen ihme ja suuri lahja. Joten kyllä tulee olemaan tosi kova paikka jos jommallekummalle tai molemmille jotain käy Ensi viikon ke on seuraava uä ja todella toivon, että ovat kasvaneet asianmukaisesti, ja saisi jopa vähän selkoa siitä, minkälaiset kaksoset siellä asustaa.Ei se sektio mikään mörkö ole.. enemmän mua jännittäis alakautta alkaa punnertaa
Hyvillä mielin lähtisin joulun jälkeen viimeiseen sektioon.
Koskas sulla se uä olikaan muuten? Myötäodotan sitä täällä, jotta saat sinäkin ainakin vähän mielenrauhanMulla esikoinen oli 3v kun tulin yh:na sektion jälkeen sairaalasta kotia.. sehä vaa luksusta kun on mies
Vaikka tuo nykyinen ei pidä ees mitään isyyslomia..
Vkon oon ollu kaikista sairaalassa ja menny ihan loman kannalta.
Toipunut hyvin, viimeisestä parhaiten.
Ja sen takia pelottaa jos nyt joudun esim kaavintaan koska sektioiden takia sitä ei mielellään tehdä.
ja tähänkin vastaan, että mulla ainakin on päätä särkenyt jonkin verran! Pari kertaa olen ottanut panadolia, kun normaalisti en juuri päänsärystä kärsi.Ystävämme päänsärky, onko normaalia raskausoiretta?
Muistan vain että ekassa keskenmenossa oli järkyttävä pääkipu monta vkoa.
Vielä mahtuu ite ajattelin et viimeistään kesäkuun loppuun mennessä on ryhmään liityttävä jos haluaa, sillon pitäis loppukuulaistenkin ollut käynyt ultrassa.mä nyt näköjään spämmään koko ketjun täyteen mutta koko ajan tulee uutta asiaa Mikä sen FB- ryhmän tilanne on? En jotenkin vieläkään uskaltaisi liittyä, vaikka haluaisin. Kun on se sitten ikävä lähteä pois jos käy huonosti. Mahtaako sinne mahtua vielä viikkojen päästä?