Oi Pirtsi, olet vahvasti raskaana! Mun ainoassa onnistuneessa raskaudessa ei ollut mitään "oireita". Paitsi söin aika paljon ja nukuin, mutta sitä valkovuotoa riitti! Siis lorisemalla ja sain pelätä koko ajan, että nyt meni kesken. Näissä kolmessa keskeytyneessä ei valkovuotoa ollut, eikä kyllä muutakaan.
Pirtsi, tuntuiko sulla kiinnittyminen nipistelynä tms? Mulla taitaa olla pp2 vasta. Teen ekan testin vkon päästä (niin varmaan! ). Voi kun ois jotain merkkejä! Toivoisin niin tämän onnistuvan, mutta onhan se kroppa aika kovilla tässä rytäkässä! Epätoivoakin meinaa olla ilmassa! Onneksi huomenna pääsee töihin, niin ainakaan seuraavien kolmen päivän aikana en ehdi asiaa vatuleeraamaan!
Maimei, olipa kiva nähdä sua palstalla! Mukavaa kevään jatkoa!
Pirtsi, tuntuiko sulla kiinnittyminen nipistelynä tms? Mulla taitaa olla pp2 vasta. Teen ekan testin vkon päästä (niin varmaan! ). Voi kun ois jotain merkkejä! Toivoisin niin tämän onnistuvan, mutta onhan se kroppa aika kovilla tässä rytäkässä! Epätoivoakin meinaa olla ilmassa! Onneksi huomenna pääsee töihin, niin ainakaan seuraavien kolmen päivän aikana en ehdi asiaa vatuleeraamaan!
Maimei, olipa kiva nähdä sua palstalla! Mukavaa kevään jatkoa!