Tyhjä jääkaappi.Kahvia, Marianne-Kismet ja suriseva kissa!
Höh, sammuta se.Kahvia, Marianne-Kismet ja suriseva kissa!
:<Tyhjä jääkaappi.
ohoKahvia, Marianne-Kismet ja suriseva sauva!
Mitämitä?Mun piti fillaroida kun ulkona tihruttaa vettä mutta joku kehveli on poistanut Netflixistä Siskoni on noita-sarjan. Mitä mä nyt teen? En voi fillaroida ilman sitä, en vaan voi!
Kortionivoiteella mutta en todellakaan suosittele.AUTTAKAA! Mulla on hirveet silmäpussit.. Millä lähtee? Mitään lapsellisia kurkkuviipalekikkoja en ehdi nyt näpertää. Kovat keinot käyttöön
Kuinkas pitkä matka neitokaisella on lähikauppaan?Tyhjä jääkaappi.
Kuulostaa melkein mun kauppareissultaMeillä on tänään janssoninkiusausta ja se on pieni ihme se.
Tyksin jälkeen painuin Citymarkettiin ja ostin sipuleja, pottuja ja anjovisfileitä. Kotimatkalla oivalsin että kerma unohtui ja poikkesin Lidliin.
Ja sit parinkymmenen kilsan päästä putkahti mieleen että hei, etikkapunajuuria on pakko olla kyseisen sapuskan lisukkeena ja koukkasin vielä K-markettiin.
Mulla on tosi, tosi laho pää.
Ei tossa ny vielä mitään lahoa ole. Sinähän muistit kaiken, eikä tarttenu lähteä takaisin Turkuun.Meillä on tänään janssoninkiusausta ja se on pieni ihme se.
Tyksin jälkeen painuin Citymarkettiin ja ostin sipuleja, pottuja ja anjovisfileitä. Kotimatkalla oivalsin että kerma unohtui ja poikkesin Lidliin.
Ja sit parinkymmenen kilsan päästä putkahti mieleen että hei, etikkapunajuuria on pakko olla kyseisen sapuskan lisukkeena ja koukkasin vielä K-markettiin.
Mulla on tosi, tosi laho pää.
Älä liioittele! Marjastuskautta on mulle kaikki kaikessa ! Varsinkin Venäjällä näin venäläisen. Venäläinen oli Venäjällä. Vönäjä. Tuu min luokse niin mä kaadan sun lautasen täyteen pop kornia mopo korni.huomenta.
Oliks hyvät unet?huomenta.
Kuuletko? LuuletkoOliks hyvät unet?
ei voi valittaa, unia en vaan näe.Oliks hyvät unet?
haluan sinulta huomiotaei voi valittaa, unia en vaan näe.
Ootpa onnekas... Mä mätkim viime yönä jotain ja heräsin kun tirvasin käreni hyllyyn... vähän sattuei voi valittaa, unia en vaan näe.
mä olisin yöllä mätkiny joitain mielellään.Ootpa onnekas... Mä mätkim viime yönä jotain ja heräsin kun tirvasin käreni hyllyyn... vähän sattu