Pitää seuraa Katsos, toinen silmä palstalle ja toinen töllölleEnnen jakso seurata ja on se nytki taustal mut ei jaksa keskittyä.
Pitää seuraa Katsos, toinen silmä palstalle ja toinen töllölleEnnen jakso seurata ja on se nytki taustal mut ei jaksa keskittyä.
Yli kaksisataa Itellä oli maksimikunto testissä vai mikä se on niin 197 joka vastaa noin 25v vuotiaan maksimisykettä. Mutta noihan on vaan tilastotiedettä.Syke alkoi kakkosella.
tarkoititko /ceestä?
Joo, se olis vissiin lanssin paikka jo tai ihan mikä tahansa muu piipaa-kyyti jonnekinYli kaksisataa Itellä oli maksimikunto testissä vai mikä se on niin 197 joka vastaa noin 25v vuotiaan maksimisykettä. Mutta noihan on vaan tilastotiedettä.
En tietenkään, paheksun tuollaistatarkoititko /ceestä?
HelppoaPitää seuraa Katsos, toinen silmä palstalle ja toinen töllölle
onks siinä hyvännäkösiä misuja ja näkyykö minkäverran paljasta pintaa?
Kattelin pyykkiä silittäessä Temptation Islandia. Katsoin sen kaksi kertaa: ensimmäisen ja viimeisen.
No semmosia perus julkisuustyrkkyjä muovibarbieitaonks siinä hyvännäkösiä misuja ja näkyykö minkäverran paljasta pintaa?
vastaappa kymysykseenNo semmosia perus julkisuustyrkkyjä muovibarbieita
Elämästä en tiiä mut onhan sulla mutmitä ihmeen elämää ja varsinki seuraelämää.
naiset äätäseinään:Elämästä en tiiä mut onhan sulla mut
Mä ainaki tykkään tästä iltakoulurytmistä ku ei oo aamusin kiire mihinkään. Kuolen varmaan sitten joskus, kun pitää palata aamuherätyksiin.
Mää aloin tänään epäilemään, et mahdanko sittenkään haluta journalistiksi. Muistin joskus suunnitelleeni päihdetyöntekijän ammattia, ja alkoi kummittelemaan mielessä josko se oliskin mulle sopiva työtä. Taas kauhee kriisi, et mitä tällä elämällä tekee ja mikä ois mielekästä/hyödyllistä/tärkeetä, missä ois mahdollisuus työllistyä ja elättää perhe jne. Örgh.
Emmäätiiä! En kattele misuja sillä silmällä. Kyllä ne siellä bikineissä heilu ja paneskelivastaappa kymysykseen
Mä katoin spencen luona yhden jakson ja vakuutan: mikään määrä misuja tai paljasta pintaa tässä maailmassa ei tee ko. ohjelman katsomisesta katsomisen arvoista.onks siinä hyvännäkösiä misuja ja näkyykö minkäverran paljasta pintaa?
ahaa, pitänee panna seurantaanEmmäätiiä! En kattele misuja sillä silmällä. Kyllä ne siellä bikineissä heilu ja paneskeli
eikö vaikka laittas äänet pois?Mä katoin spencen luona yhden jakson ja vakuutan: mikään määrä misuja tai paljasta pintaa tässä maailmassa ei tee ko. ohjelman katsomisesta katsomisen arvoista.
En oo kattonu enkä kato. Oikeesti... Kaikkea paskaa sitä teevee suoltaakin ihmisten verkkokalvoille.
Kattelin pyykkiä silittäessä Temptation Islandia. Katsoin sen kaksi kertaa: ensimmäisen ja viimeisen.
älä muuta virkaEn oo kattonu enkä kato. Oikeesti... Kaikkea paskaa sitä teevee suoltaakin ihmisten verkkokalvoille.
Etkös sä käyny lääkärillä ja eikö se kirjottanu sulle jotain lääkkeitä? Etkö sä sit käytä niitä ollenkaan?Ei nukuta ja pitäs nukkua. Kohta pitäs jo herätäki ja todennäkösesti olen hereillä pari kolme tuntia aiemmin joten nukku ajaks jää pari tuntia meinaa siis sitä että nukun töissä viimeistään aamutauon aikana työkavereiden potkiessa hereille...taas kerran.
Uusinnan uusinnan uusinta.älä muuta virka
nykyään ilmaiskanavilta ei tule juuri muuta ku tositeeveetä ja kokkiohjelmia
no joku uusinta voi joskus tulla
Niin ja onko niistäkään kuinka moni tositeeveetä vai tekemällä tehtyjä.älä muuta virka
nykyään ilmaiskanavilta ei tule juuri muuta ku tositeeveetä ja kokkiohjelmia
no joku uusinta voi joskus tulla
Käytin en käytä enää kun niitä ei saanu käyttää kun lyhyen pätkän. Enkä mä sellasia haluakaan käyttää mitään pitkiä aikoja muutenkaan. Tosin toi oli ihan määräys et lyhyt kuuri.Etkös sä käyny lääkärillä ja eikö se kirjottanu sulle jotain lääkkeitä? Etkö sä sit käytä niitä ollenkaan?
Okei.Käytin en käytä enää kun niitä ei saanu käyttää kun lyhyen pätkän. Enkä mä sellasia haluakaan käyttää mitään pitkiä aikoja muutenkaan. Tosin toi oli ihan määräys et lyhyt kuuri.