The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
tsuferaffi
mitä ihmeen elämää ja varsinki seuraelämää. o_O:ROFLMAO::ROFLMAO:
Elämästä en tiiä mut onhan sulla mut :love:

Mä ainaki tykkään tästä iltakoulurytmistä ku ei oo aamusin kiire mihinkään. Kuolen varmaan sitten joskus, kun pitää palata aamuherätyksiin.

Mää aloin tänään epäilemään, et mahdanko sittenkään haluta journalistiksi. Muistin joskus suunnitelleeni päihdetyöntekijän ammattia, ja alkoi kummittelemaan mielessä josko se oliskin mulle sopiva työtä. Taas kauhee kriisi, et mitä tällä elämällä tekee ja mikä ois mielekästä/hyödyllistä/tärkeetä, missä ois mahdollisuus työllistyä ja elättää perhe jne. Örgh.

Elämästä en tiiä mut onhan sulla mut :love:

Mä ainaki tykkään tästä iltakoulurytmistä ku ei oo aamusin kiire mihinkään. Kuolen varmaan sitten joskus, kun pitää palata aamuherätyksiin.

Mää aloin tänään epäilemään, et mahdanko sittenkään haluta journalistiksi. Muistin joskus suunnitelleeni päihdetyöntekijän ammattia, ja alkoi kummittelemaan mielessä josko se oliskin mulle sopiva työtä. Taas kauhee kriisi, et mitä tällä elämällä tekee ja mikä ois mielekästä/hyödyllistä/tärkeetä, missä ois mahdollisuus työllistyä ja elättää perhe jne. Örgh.
naiset :päätäseinään:

mieli muuttuu tämän tästä

Yinksu
Ei nukuta ja pitäs nukkua. Kohta pitäs jo herätäki ja todennäkösesti olen hereillä pari kolme tuntia aiemmin joten nukku ajaks jää pari tuntia meinaa siis sitä että nukun töissä viimeistään aamutauon aikana työkavereiden potkiessa hereille...taas kerran.

Yinksu
Järkyttävä nälkä vatta pitää hirveetä meteliä. Saa murista huomiseen aamutaukoon asti sitte saa muutaman lusikallisen puuroa jos se on syötäväksi kelpaavaa. Muuten saa tyytyä teekupposeen.

vierailija
Ei nukuta ja pitäs nukkua. Kohta pitäs jo herätäki ja todennäkösesti olen hereillä pari kolme tuntia aiemmin joten nukku ajaks jää pari tuntia meinaa siis sitä että nukun töissä viimeistään aamutauon aikana työkavereiden potkiessa hereille...taas kerran.
Etkös sä käyny lääkärillä ja eikö se kirjottanu sulle jotain lääkkeitä? Etkö sä sit käytä niitä ollenkaan?

vierailija
Käytin en käytä enää kun niitä ei saanu käyttää kun lyhyen pätkän. Enkä mä sellasia haluakaan käyttää mitään pitkiä aikoja muutenkaan. Tosin toi oli ihan määräys et lyhyt kuuri.
Okei.
Mut auttoko ne sua? Ja eikös sulla ollu tarkotus saada rutiinia illalle, et meet nukkumaan hyvissä ajoin? Pitäskö sunkin ottaa kokeiluun se julkkiksillakin menevä somettomuus iltakympin jälkeen?

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä