The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
vierailija
Tosta tuli mieleen ku joskus lapsena auton takakontissa matkustaessani pistin pakastimesta jääpaloja silmien päälle, ei mitään pyyhkeitä tai muita välissä. oli aika mörhö kokemus, lopulta makasin takakontissa selälläni, katselin jääpaloja ja nostin jalat kohti kattoa ja heilutin niitä. Samalla soi autoradiosta maamme laulu

Meillä on tänään janssoninkiusausta ja se on pieni ihme se.

Tyksin jälkeen painuin Citymarkettiin ja ostin sipuleja, pottuja ja anjovisfileitä. Kotimatkalla oivalsin että kerma unohtui ja poikkesin Lidliin.
Ja sit parinkymmenen kilsan päästä putkahti mieleen että hei, etikkapunajuuria on pakko olla kyseisen sapuskan lisukkeena ja koukkasin vielä K-markettiin.

Mulla on tosi, tosi laho pää.

Tyksin jälkeen painuin Citymarkettiin ja ostin sipuleja, pottuja ja anjovisfileitä. Kotimatkalla oivalsin että kerma unohtui ja poikkesin Lidliin.
Ja sit parinkymmenen kilsan päästä putkahti mieleen että hei, etikkapunajuuria on pakko olla kyseisen sapuskan lisukkeena ja koukkasin vielä K-markettiin.

Kuulostaa melkein mun kauppareissulta :D

• Tykkää
Reactions: -tibis
Riisipuuro voisilmällä :p mansikoita lakritsasajogurttirahkalla jälkkäriksi.

Päikkäritkin tuli nukuttua.

Ei tossa ny vielä mitään lahoa ole. Sinähän muistit kaiken, eikä tarttenu lähteä takaisin Turkuun.

Meikäläinen taas kun lähtee lähikaupalle ostamaan röökiä...
... niin melko usein joudun lähtemään tunnin päästä uudestaan lähikaupalle ostaman sitä röökiäkin.

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä