Tääläkin melkein paistaa aurinkoNythän täällä on loistava keli
Tääläkin melkein paistaa aurinkoNythän täällä on loistava keli
Det är kesä nuTääläkin melkein paistaa aurinko
Etkö sä käy töissä ?Päivää murut
Täällä on sadetta koko päivän,pöh.
Kävin mä lähisiwassa kaupassa,ei huvittanu lähtee kauvemmas.
Heh,kisun piti päästä isännän viereen päikkäreille.
Vapaapäivä tänään, käyn kuntouttavassa työtoiminnassa kehitysvamnaisten palvelukodissa parina päivänä viikossa, terveydellisistä systäEtkö sä käy töissä ?
Saako kysyä että minkäverran terveys paranee kun käy palvelukodissa röissä?Vapaapäivä tänään, käyn kuntouttavassa työtoiminnassa kehitysvamnaisten palvelukodissa parina päivänä viikossa, terveydellisistä systä
Riippuu ihan ihmisestä ja töistä mitä tekee. Mulla ainakin siis työkyky ainakin pysyy parempana kuin kotona ollessa, on mieleistä tekemistä ja apua työtovereille, löytää sellaista tekemistä ja tehtäviä mitä voi tehdä ja mitkä taas aiheuttaa tai pahentaa kipuja.Saako kysyä että minkäverran terveys paranee kun käy palvelukodissa röissä?
Tommoiseenhan "kuntouttava työtoiminta" on alunperin tarkoitettukin.Riippuu ihan ihmisestä ja töistä mitä tekee. Mulla ainakin siis työkyky ainakin pysyy parempana kuin kotona ollessa, on mieleistä tekemistä ja apua työtovereille, löytää sellaista tekemistä ja tehtäviä mitä voi tehdä ja mitkä taas aiheuttaa tai pahentaa kipuja.
Tällä hetkellä en pysty ainakaan kokopäivätöitä tekemään, niin on ainakin parempi, että voi tehdä parina päivänä töitä.
Jep,niin on.Tommoiseenhan "kuntouttava työtoiminta" on alunperin tarkoitettukin.
Mikäs tinkua nyt huokauttaa?Huoh.
En mä tiedä...on taas niin tylsää ja kaikkee.Mikäs tinkua nyt huokauttaa?
niin oEn mä tiedä...on taas niin tylsää ja kaikkee.
Halvalla ei hyvää saaniin o
oliskohan kirpalla tai huutonetissä halvalla myytävänä irlejä?
*kurkkaa lompsaan*Halvalla ei hyvää saa
No justiinsa se.*kurkkaa lompsaan*
no voihan vittu
Halpuus on suhteellista.Halvalla ei hyvää saa