The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Päivää murut :)
Täällä on sadetta koko päivän,pöh. :sick::(:confused:
Kävin mä lähisiwassa kaupassa,ei huvittanu lähtee kauvemmas.

Heh,kisun piti päästä isännän viereen päikkäreille. :D:love:

Päi ja vää.
Kannatettavat asiat hoidettu.

Mikähän mun kirjastojen kierrätyskoreja nyt vaivaa? Pariin päivään ei ole ollut muuta kuin hyllymetrikaupalla energiajätettä. Tänään sit ihan randomina poimin mukaan:
Ylimaula - Taskulolita
Fischer - Ben kävi täällä

Saako kysyä että minkäverran terveys paranee kun käy palvelukodissa röissä?
Riippuu ihan ihmisestä ja töistä mitä tekee. Mulla ainakin siis työkyky ainakin pysyy parempana kuin kotona ollessa, on mieleistä tekemistä ja apua työtovereille, löytää sellaista tekemistä ja tehtäviä mitä voi tehdä ja mitkä taas aiheuttaa tai pahentaa kipuja.

Tällä hetkellä en pysty ainakaan kokopäivätöitä tekemään, niin on ainakin parempi, että voi tehdä parina päivänä töitä.

• Tykkää
Reactions: ruuttis
Riippuu ihan ihmisestä ja töistä mitä tekee. Mulla ainakin siis työkyky ainakin pysyy parempana kuin kotona ollessa, on mieleistä tekemistä ja apua työtovereille, löytää sellaista tekemistä ja tehtäviä mitä voi tehdä ja mitkä taas aiheuttaa tai pahentaa kipuja.

Tällä hetkellä en pysty ainakaan kokopäivätöitä tekemään, niin on ainakin parempi, että voi tehdä parina päivänä töitä.
Tommoiseenhan "kuntouttava työtoiminta" on alunperin tarkoitettukin.

Jahas. Siitä on nyt kaksi viikkoa kun päätin laittaa korkin kiinni.

Olo on outo. Vaikea kuvailla, mutta ikäänkuin tyhjä. Levoton. Kaikkea tekis mieli tehdä mutta ei osaa päättää mistä aloittaisi. Ongelma joka on ollut aina helppo ratkaista painumalla nurkkabaariin ottamaan pari tuoppia, lukemaan päivän lehdet ja puhumaan paskaa kavereiden kanssa.

Nyt voi vaan suunnitella mihin viinalta säästyneitä rahoja tulevaisuudessa käyttäisi. Kymmenen vuotta sitten tuumin, että kun täytän 50 niin tilaan ittelleni Helaselta Kumut. Vaan nyt kun en enää soita, niin 2500,- kolmen kannun setistä (ilman virveliä, ständejä, peltejä) on liikaa lompakolle. Etenkin kun vallan kelvolliset valmiskannut saa käytettynä kymmenesosaan tosta hinnasta ja itte kunnostaessa ja pintakäsitellessä piisaisi hetkeksi mukavaa puhasteltavaa.

Halvalla ei hyvää saa
Halpuus on suhteellista.
Muistan kun mä -89 liityin yhteen haittaripartioon, niin käytössä oli silloin jo vanha, 70- luvulla hankittu laulumikki. Se sit pyöri mun mukana treeneissä ja keikoilla yli kakskytä vuotta. Joku siihen laulaa tänäänkin. Ei ollu hankittaessa halpa, mut nelkyt käyttövuotta ei tee montaa penniä päivää kohti. Et halpahan se loppujen lopuksi oli.

Parhaat asiat elämässäni mä olen saanut ilmaiseksi.

Olen sitä mieltä, että kaikki asiat joita saa rahalla ovat halpoja.

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä