Relaatiot 109

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Apua apua apua
Auttakaa nyt, kun en mistään löydä sitä Coenin veljekset -ruudun (keskivaiheilla)
Miekk.. 7+7+10
Olen selannut listoja kaikilla osaamillani kielillä, mutta en ole oikeaa mistään löytänyt. Kertokaa nyt edes mistä sen voisi löytää...
 
ZuZu vierailija
Auttakaa nyt, kun en mistään löydä sitä Coenin veljekset -ruudun (keskivaiheilla)
Miekk.. 7+7+10
Olen selannut listoja kaikilla osaamillani kielillä, mutta en ole oikeaa mistään löytänyt. Kertokaa nyt edes mistä sen voisi löytää...
wikissä se on, taisin kyllä löytää vasta alapuolen vastasanalla, koska erimaalaisia riittää ja tuo lainaus löytyy vasta, kun avaa kyseisen wiki-sivun.
 
vierailija
wikissä se on, taisin kyllä löytää vasta alapuolen vastasanalla, koska erimaalaisia riittää ja tuo lainaus löytyy vasta, kun avaa kyseisen wiki-sivun.
No se siitä sitten, koska alapuolella oleva ruutukin on jumissa ja toivoin tästä sanasta apua sen setvimiseen. Ovat olleet jumissa ja parisen viikkoa, joten taitavat sitten jumiin jäädäkin. Hohhoijaa.

Ei sitten millään voisi kertoa sitä wikisivua...
 
vierailija
Miten joku on voinut tän saada valmiiksi? Tää on ihan haistapaskavitunvaikee joku uskis relaatio. Mitään järkeä tällaisissa sadan ruudun paskoissa tulis enemmän noita yhden alan relaatioita eikä tällaista sekameteleisoppaa. Noi baariaiheiset on hyviä niitä lisää!
Ei pidä olla niin allerginen että ahdistuu siitä kun yhdessä ruudussa mainitaan Jeesus (sori kun spoilasin :D )
 
vierailija
No se siitä sitten, koska alapuolella oleva ruutukin on jumissa ja toivoin tästä sanasta apua sen setvimiseen. Ovat olleet jumissa ja parisen viikkoa, joten taitavat sitten jumiin jäädäkin. Hohhoijaa.

Ei sitten millään voisi kertoa sitä wikisivua...
En nyt ihan suoraa vastausta viitsi antaa, mutta tässä ohjeet, miten pääset sinne:
klikkaa wikissä lajisivun (wiki ohjaa sille, kun haet tuolla mie) alalaidasta luokkasivua , sieltä löytyy linkki mie:hin. Valitse ranskalaiset ja jotta ei menisi liian helpoksi, niin se hakasissa oleva onkin siellä ensimmäisenä osana ja se relluun tuleva kokonaisuus näkyy hakasineen vasta, kun avaa kyseisen sivun :confused: Älä etsi siis 7+ vaan 5+
 
vierailija
En nyt ihan suoraa vastausta viitsi antaa, mutta tässä ohjeet, miten pääset sinne:
klikkaa wikissä lajisivun (wiki ohjaa sille, kun haet tuolla mie) alalaidasta luokkasivua , sieltä löytyy linkki mie:hin. Valitse ranskalaiset ja jotta ei menisi liian helpoksi, niin se hakasissa oleva onkin siellä ensimmäisenä osana ja se relluun tuleva kokonaisuus näkyy hakasineen vasta, kun avaa kyseisen sivun :confused: Älä etsi siis 7+ vaan 5+
Kiitos, nyt se sitten lopultakin avautui. Olipa siinä hakemista. Otan hatun päästäni teille, jotka olitte tuon ilman mitään apua löytäneet. Sanon ihan suoraan, että en itse jaksa noin monta sivua aukoa mahdollisesti jotain löytääkseni.

Ottakaa siis vastaan suunnattoman kunnioituksen osoitukseni!
 
Kiitos, nyt se sitten lopultakin avautui. Olipa siinä hakemista. Otan hatun päästäni teille, jotka olitte tuon ilman mitään apua löytäneet. Sanon ihan suoraan, että en itse jaksa noin monta sivua aukoa mahdollisesti jotain löytääkseni.

Ottakaa siis vastaan suunnattoman kunnioituksen osoitukseni!
eipäs tarvinu montaa sivua aukoa, ku ite löysin eka sen vastasanana... listoja en itekään jaksais koskaan selata
 
Ryhmä-X (ylhäältä 6 oikeelle, 3 alas)
Jen...7 jos oon oikees niin tv-sarja, vastasanalla löytyis helpommin

Eminem (ylhäältä 7 oikeelle, 2 alas)
jat... se monisanainen onko sul vastasana, pistä se jo ja... googleen, muuten ei taida löytyä
ton...10 aiemmilla sivuilla annettiin vinkki et vastasana kanavan sarja

Buffalo Billin sirkus
bu... 5 tv-sarja sijoittuu bu..
ton...6 + 10 kurkkaapa imdb
 
vierailija
eipäs tarvinu montaa sivua aukoa, ku ite löysin eka sen vastasanana... listoja en itekään jaksais koskaan selata
Niin, totta kai, tajusin tuon nyt. Mutta kun olin jumissa sen vastasanankin kanssa... Tässä relaatiossa on ainakin minulle hirveän paljon sellaisia aukkoja, että puuttuu kahden sanan välistä kaksi tai kolme sanaa, jolloin homma ei etene mihinkään. Mutta ihan mukava relaatio tehdä, menee varmaan loppuvuosi tällä onnistumisprosentilla.

(Ja sitten ottaa päästä kun neuvotaan, että vastasanalla helppo, kun itsellä on ollut se vastasanakin haussa vaikka kuinka kauan ;) )
 
Niin, totta kai, tajusin tuon nyt. Mutta kun olin jumissa sen vastasanankin kanssa... Tässä relaatiossa on ainakin minulle hirveän paljon sellaisia aukkoja, että puuttuu kahden sanan välistä kaksi tai kolme sanaa, jolloin homma ei etene mihinkään. Mutta ihan mukava relaatio tehdä, menee varmaan loppuvuosi tällä onnistumisprosentilla.

(Ja sitten ottaa päästä kun neuvotaan, että vastasanalla helppo, kun itsellä on ollut se vastasanakin haussa vaikka kuinka kauan ;) )
kannattaa kertoa että vastasana puuttuu :) ei me voida sitä tietää jos sinne ei oo kysytty vinkkiä :)
 
Uudistan tuon kyselyn, jos joku noita tietäisi.
Leijonakuningas
Kii-il 13 oon vinkannu jo monesti että maapalloistuminen

Wilhelm Tell
Ame jal 4 ja tääki on vinkattu että ame.. lempinimen (myös purkka) 2 ekaa kirjainta + jal.. lempinimen kaks ekaa kirjainta
Jär 8 suomessa

Grimmin sadut
Anim 11 ketsuppi + eläin
Balt 9+3+7+4 suomalaisen bändin biisi
 
vierailija
JÄLKIRUOKA
Hedel...13
tiik...10
haar...6 - ihan yleissana, mikä se on (tätä kautta pääsee sinne vasemmalle)

pitäisi päästä vasempaan ruutuun. Vastasanoja ei ole

PEKKA S
naur kul...5+6 ( tästäkö pääsee oikeanpuoleiseen ruutuun ?) - yksi esittäjistä (tässä joutuu avaamaan wikistä väärältä tuntuvan sivun, että saa sen oikean :mad:) ja jatkoista pääsee oikealle
 
vierailija

Kiitos TT
mutta:
naur kul...5+6 ( tästäkö pääsee oikeanpuoleiseen ruutuun ?) - yksi esittäjistä (tässä joutuu avaamaan wikistä väärältä tuntuvan sivun, että saa sen oikean :mad:) ja jatkoista pääsee oikealle

avasin joka ikisen linkin naur.. kulk.. wikisivulta ? ei löydy. Miten hitossa te olette tämän saaneet valmiiksi ?????
 
ZuZu vierailija
Kiitos TT
mutta:
naur kul...5+6 ( tästäkö pääsee oikeanpuoleiseen ruutuun ?) - yksi esittäjistä (tässä joutuu avaamaan wikistä väärältä tuntuvan sivun, että saa sen oikean :mad:) ja jatkoista pääsee oikealle

avasin joka ikisen linkin naur.. kulk.. wikisivulta ? ei löydy. Miten hitossa te olette tämän saaneet valmiiksi ?????
Ota sen yhden lempinimi etunimeksi
 
vierailija
Telenovela:

tämä ruutu ammottaa tyhjyyttään
rum...6+8+2+6 ( sanottiin että vastasanalla, mutta koko yläosa ruudusta tyhjää)
anas..4 ja 5+6
saame...11

Orson
alek...6+10
kanav...6+6
rose...11+4 ( yhdistyy pääsanaan)
 

Yhteistyössä