Yinksu
Ei se nyt sentäs palvonu maata mun jalkojen alla. Tarkotin vain et oikeesti kohteli hyvin ja huolehti ja piti huolta. No ei ehkä lopussa mutta muuten. On mua paskemminkin joskus kohdeltu.
Ei se nyt sentäs palvonu maata mun jalkojen alla. Tarkotin vain et oikeesti kohteli hyvin ja huolehti ja piti huolta. No ei ehkä lopussa mutta muuten. On mua paskemminkin joskus kohdeltu.
Yritat rauhoittua siella.Mitäs nyt sit kun ei nukuta yhtään ja aamulla aikane herätys?! Vähän pelottaa toi sänky nyt....
Mä taas tarkoitin sitä, että on hiton helppo rakastua omaan mielikuvaan ihmisestä, pikemminkin kuin siihen ihmiseen.Ei se nyt sentäs palvonu maata mun jalkojen alla. Tarkotin vain et oikeesti kohteli hyvin ja huolehti ja piti huolta. No ei ehkä lopussa mutta muuten. On mua paskemminkin joskus kohdeltu.
Nahkaset hiostaa, kotimainen puu on paras kesälläArvasin et sä oot ekana täällä kytiksellä
V70 d5 AWD -06 neliveto. Käsinommeltu Skotlantilainen nahkasisusta, ilmastoidut penkit ja integroidut lastenistuimet vielä lisänä Kyllähän sillä ajelee
Kitoos , menen justiinsa laittamaan itelleni teevetta tulemaan jahka ma saan taas taman iltawillisessioturnajaisen voitokkaasti loppupisteeseen.AK:lle voimia myös. Freezekatille paranemisia.
Sitten se ei ollut sun arvoisesi. Kai se luuli olevansa rakastunut mutta rakkaus lähti ikkunasta kun reaalielämä tuli ovesta.Niijoonii... en mä jotenkin vaan osaa ajatella niin. Oon vaan tosi pettynyt että en ilmeisesti ollu sit sen arvoinen että oltas yhessä rämmitty tästä yli.
Ei muuta kuin lottoanomusta tekemaan !Päivän visainen ongelma, mistä sais niin palijo rahhoo ettei tarvis miettii, mistä sais palijo rahhoo... tai jotain sinnepäin. Talouden hoitaminen on välillä kuin kaleidoskooppia vääntelisi ja katselisi.
Samaa on tullut pohdittua useammankin kerran.Päivän visainen ongelma, mistä sais niin palijo rahhoo ettei tarvis miettii, mistä sais palijo rahhoo... tai jotain sinnepäin. Talouden hoitaminen on välillä kuin kaleidoskooppia vääntelisi ja katselisi.
Olis nyt vaan vihdoin saanu se onni tulla tännekin ihan pysyvästi. Niin moni oli ilonen mun puolesta ja ite tietty kanssa että löyty kiva tyyppi... Mutta kun ei niin ei.Sitten se ei ollut sun arvoisesi. Kai se luuli olevansa rakastunut mutta rakkaus lähti ikkunasta kun reaalielämä tuli ovesta.
Muutokset ja vastoinkäymiset kestetään yhdessä tai erotaan. Välimuotoa ei ole.
Mmmm, oli pakko käydä hammaslääkärissä. Viissataa lipes nopeesti hoitoon ja nyt on budjetti miinuksellaSamaa on tullut pohdittua useammankin kerran.
Mä vien perjantaina volvovanhuksen huoltoon ja jo tieodssa oleva menolista on lähemmäs pari tonnia. Ja luotolla sekin on tällä hetkllä maksettava.Mmmm, oli pakko käydä hammaslääkärissä. Viissataa lipes nopeesti hoitoon ja nyt on budjetti miinuksella
Harrekyyd...ettei ois tullunna pahalainen pilkkuvirhe kuitenni...Mmmm, oli pakko käydä hammaslääkärissä. Viissataa lipes nopeesti hoitoon ja nyt on budjetti miinuksella
En ottanu edes puudutusta, rankaisu itselle. Mitäs sotkin budjetin.Mä vien perjantaina volvovanhuksen huoltoon ja jo tieodssa oleva menolista on lähemmäs pari tonnia. Ja luotolla sekin on tällä hetkllä maksettava.
Ei oo kivaa kun tulee yllärimenoja silloin kun ei rahaa olisi!
niin, ja iso hali sulle hammaslääkärikäynnin lohdukkeeksi.
NöypHarrekyyd...ettei ois tullunna pahalainen pilkkuvirhe kuitenni...
Rauhallisia unia!Mä rupeen valmistuu yöpuulle ja laittelee häiriötekijöitä kiinni. Jos edes hetken torkahtais.
Älä syyttele itseäsi ja ajattele että tuo on sun syytäsi. Itse tiedät mikä siinä loppuvaiheessa tuli. Voihan olla ettei mies ollut sittenkään valmis kunnolla sitoutuun tai jotain. Ei se tarkoita sitä ettet sinä olisi ollut hänen arvoinen.Niijoonii... en mä jotenkin vaan osaa ajatella niin. Oon vaan tosi pettynyt että en ilmeisesti ollu sit sen arvoinen että oltas yhessä rämmitty tästä yli.
Hammaslääkärit on siitäkin inhottavia paikkoja, et niistä ei käynnin palkkioksi saa edes tikkaria.En ottanu edes puudutusta, rankaisu itselle. Mitäs sotkin budjetin.
..no voi sun...toisaalta - on se hyva pitaa purukalustosta huolta, koskapa jos siella on joku huonosti niin se tosi nopeesti aiheuttaa ongelmia ihan koko kropassa...Nöyp