The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Tinkulle neuvoisin yhden kikan, joka itsellä auttoi jonkun verran nukahtamiseen. Älä mene sänkyyn. Laita telkkari auki ja petaa itsellesi paikka sohvalle. Telkkari jollekin höpsis-kanavalle ja ehkä nukahdat joksikin tunniksi töllön eteen.
Toimii tässä torpassa, kokemusta kahdenkymmenenviiden vuoden ajalta.
 
Mitäs nyt sit kun ei nukuta yhtään ja aamulla aikane herätys?! Vähän pelottaa toi sänky nyt....
Yritat rauhoittua siella.

Venyttele vaikka tovi, juo jotain lamminta - teeta? - ja et ainakaan ajattele tuota miesta! Jatkossa otat enemman aikaa tahan iltaan ja paan nollaamiseen, jos mahdollista. Siihen hengitysharjoitukseen kannattais oikeesti keskittya, se tyhjentaa ajatukset muusta ja rauhoittaa kummasti.

Levollisuutta sinulle, tinku :)
 
Ei se nyt sentäs palvonu maata mun jalkojen alla. Tarkotin vain et oikeesti kohteli hyvin ja huolehti ja piti huolta. No ei ehkä lopussa mutta muuten. On mua paskemminkin joskus kohdeltu.
Mä taas tarkoitin sitä, että on hiton helppo rakastua omaan mielikuvaan ihmisestä, pikemminkin kuin siihen ihmiseen.
Siinä syntyy maailma missä miehet on Prinssiuljaita, eivätkä naiset käy kakalla. Sit kun alkaa paljastua, että se ihminen ei olekaan sen mielikuvan mukainen niin unelmat alkavat rapistua.
Sit lähdetään ettimään semmoista joka paremmin siihen mielikuvaan sopisi.
 
Niijoonii... en mä jotenkin vaan osaa ajatella niin. Oon vaan tosi pettynyt että en ilmeisesti ollu sit sen arvoinen että oltas yhessä rämmitty tästä yli.
Sitten se ei ollut sun arvoisesi. Kai se luuli olevansa rakastunut mutta rakkaus lähti ikkunasta kun reaalielämä tuli ovesta.

Muutokset ja vastoinkäymiset kestetään yhdessä tai erotaan. Välimuotoa ei ole.
 
Päivän visainen ongelma, mistä sais niin palijo rahhoo ettei tarvis miettii, mistä sais palijo rahhoo... tai jotain sinnepäin. Talouden hoitaminen on välillä kuin kaleidoskooppia vääntelisi ja katselisi.
Ei muuta kuin lottoanomusta tekemaan (y)!

...sanoo han joka ei vahingossakaan moista ymmarra tehda, ei vaikka kuinka kaskettais:oops::barefoot::D
 
  • Tykkää
Reactions: HopeaToffee
Yinksu
Sitten se ei ollut sun arvoisesi. Kai se luuli olevansa rakastunut mutta rakkaus lähti ikkunasta kun reaalielämä tuli ovesta.

Muutokset ja vastoinkäymiset kestetään yhdessä tai erotaan. Välimuotoa ei ole.
Olis nyt vaan vihdoin saanu se onni tulla tännekin ihan pysyvästi. Niin moni oli ilonen mun puolesta ja ite tietty kanssa että löyty kiva tyyppi... Mutta kun ei niin ei.
 
...mutta toisaalta taas hirveesti kylla helpottaakin ettei tota rallaatia ole riesaksi ja jopa oikein sijoitusmurheiksi asti(y), se mika tulee tahtoo yleensa melkein kerta pierasulla mennakin, joten - tyomotivaatio on ainakin hyvin kohdillaan :)
 
  • Tykkää
Reactions: -tibis
Mmmm, oli pakko käydä hammaslääkärissä. Viissataa lipes nopeesti hoitoon ja nyt on budjetti miinuksella :alien::cry:
Mä vien perjantaina volvovanhuksen huoltoon ja jo tieodssa oleva menolista on lähemmäs pari tonnia. Ja luotolla sekin on tällä hetkllä maksettava.

Ei oo kivaa kun tulee yllärimenoja silloin kun ei rahaa olisi!

niin, ja iso hali sulle hammaslääkärikäynnin lohdukkeeksi.
 
Niijoonii... en mä jotenkin vaan osaa ajatella niin. Oon vaan tosi pettynyt että en ilmeisesti ollu sit sen arvoinen että oltas yhessä rämmitty tästä yli.
Älä syyttele itseäsi ja ajattele että tuo on sun syytäsi. Itse tiedät mikä siinä loppuvaiheessa tuli. Voihan olla ettei mies ollut sittenkään valmis kunnolla sitoutuun tai jotain. Ei se tarkoita sitä ettet sinä olisi ollut hänen arvoinen.

En osaa tähän oikein mitään sanoa, muut on osanneet niin hyvin. Mutta älä syyttele itseäsi. Sanoit jossain että et ehkä uskalla luottaa enää keneenkään. Sekin on jo enemmän kuin ettet uskalla luottaa. Siinä oli se ehkä sana mukana. Tietysti sydän aina vähän kovettuu ja tietysti myös miettii uskaltaako enää luottaa keneenkään. Mutta kun mistään ei koskaan etukäteen tiedä. Se on elämää, vittumaistakin kyllä välillä ja satuttavaa.

Pystyt kuitenkin purkaan tänne tuntemuksiasi, se on hyvä juttu. Vielä kun saisit uniasiat kuntoon. Sun pitää alkaa ajatella ettei hän ollut sun arvoinen jos se jotenkin auttaisi.

Rakkausasiat on monimutkaisia ja satuttaviakin.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä