Mieheni ei halua mua

Hakuna Matata

Uusi jäsen
19.04.2016
4
0
1
44
Mä oon jo pitkään miettiny että tästä jonkun kanssa juttelis. Mulla ei kavereita ole joilla haluaisin avautua. Ja täällä on monta ketjua aiheesta ollut ja niitä oon lukenutkin.

Meillä menee hyvin, ei riidellä, arki sujuu. Ollaan oltu yhdessä nyt pari vuotta, ja ihan alkua lukuunottamatta meidän seksielämä on ollut aika vaisua. Uusperheen yhteensovittaminen on vienyt paljon meidän aikaa, ja silloin sen jotenkin ymmärsinkin että ei jaksa/ehdi seksiä miettiä. Nyt arki on tasaantunut, aikaa olis mutta....

Ollaan puhuttu asiasta, ja mies sanoo että haluaisi kyllä että seksiä on pari kertaa viikossa. Mun mielestä se olis kanssa hyvä. Tällä hetkellä meillä on seksiä kerran kahdessa kuukaudessa, jos sitäkään. Jos meillä on seksiä niin mä olen se joka tekee aloitteen.

Seksin puute on iso ongelma, mutta isompi ongelma mulle on se, että musta tuntuu ettei mun mies halua mua. Suhteen alussa halaili spontaanisti, puristi pepusta, pussas ohimennessään jne. Nykyään ei. Mielestäni mikään minussa ei ole muuttunut. Jostain syystä hänen käytöksensä on muuttunut. Ymmärrän toki ettei arkisin jaksa/huvita kiehnätä toisessa kiinni, mutta lapsivaapana viikonloppunakaan ei tunnu kiinnostavan.

Mä en enää jaksa yrittää näyttää viehättävältä, tehdä asioita parisuhteen eteen, en mitään. Mä en halua pettää, mä haluan vaan tuntea että mun mies haluaa mua. Mä en jaksa olla enää se joka alottaa keskustelun aiheesta, se joka yrittää järjestää romantiikkaa, aikaa parisuhteelle, kiinnostuu toisen asioista. Mutta samalla mä pelkään että tää parisuhde on sitten ihan turhaa, miksi mä olisin miehen kanssa joka ei halua olla mun kanssa, joka ei halua mua.

Miten tästä pääsee eteenpäin?

Näitä aloituksia on täällä varmaan tuhat. Tehkää jotain erilaista. Ei se seksi sellaisenaan pidemmän päälle jaksa innostaa. Kaalimadot ja vastaavat on keksitty!

Mä oon ollu suhteessa missä koin ettei mies ollut minusta niin kiinnostunut kuin olisin halunnut. Tasapainoisessa parisuhteessa tulee kummankin pääsääntöisesti tuntea olevansa haluttuja. Kerroit et alkuun oli enemmän seksiä. Mitä tarkoittaa alkuun? Ettehän nytkään ole ollut kuin vasta kaksivuotta.

Pääset eteenpäin vain miestä vaihtamalla. Vika ei ole sinussa, vaan siinä mitä mies sinua kohtaan tuntee. Ei auta itään, vaika päälläsi seisoisit. Joku toinen mies taasen saattaisi haluta sinua paljonkin.

Mä oon ollu suhteessa missä koin ettei mies ollut minusta niin kiinnostunut kuin olisin halunnut. Tasapainoisessa parisuhteessa tulee kummankin pääsääntöisesti tuntea olevansa haluttuja. Kerroit et alkuun oli enemmän seksiä. Mitä tarkoittaa alkuun? Ettehän nytkään ole ollut kuin vasta kaksivuotta.
No ensimmäiset puoli vuotta. En halua mennä yksityiskohtiin, mutta hänellä oli aika rankkaa lastensa näkemisen kanssa.
Mutta ei se pelkkä seksi, vaan se tunne että joku haluaa. Sitä mä kaipaan.

Pääset eteenpäin vain miestä vaihtamalla. Vika ei ole sinussa, vaan siinä mitä mies sinua kohtaan tuntee. Ei auta itään, vaika päälläsi seisoisit. Joku toinen mies taasen saattaisi haluta sinua paljonkin.
Tän parisuhteen ainoa ongelma on se että musta tuntuu ettei mies halua mua. Jos vaihtaa kumppania, tulee joku muu ongelma. Ensimmäistä kertaa elämässäni oon parisuhteessa jossa mulla on semmonen olo että oon tasavertainen kumppanin kanssa, ja mun lastenkin on nyt hyvä olla.
En halua vaihtaa miestä.

Tän parisuhteen ainoa ongelma on se että musta tuntuu ettei mies halua mua. Jos vaihtaa kumppania, tulee joku muu ongelma. Ensimmäistä kertaa elämässäni oon parisuhteessa jossa mulla on semmonen olo että oon tasavertainen kumppanin kanssa, ja mun lastenkin on nyt hyvä olla.
En halua vaihtaa miestä.

Aivan. Mikään suhde ja kukaan kumppani ei ole täydellinen. Jonkinlaista epätäydellisyyttä joutuu siis aina sietämään. Parisuhteessa on myös erilaisia aikoja ja tunnetilat vaihtelevat.

Monasti seksi on varsinkin miehelle hyvin tärkeä osa parisuhdetta. Niin tärkeä, että suhde helposti päättyy seksuaalisen kipinän hiipumisen myötä. Ongelmia voi tulla myös siitä, että mies ei halua enää läheisyyttäkään, ellei hän halua naista seksuaalisesti. Ja naiselle läheisyys on yleensä hyvin tärkeätä.

Minun vinkki on, että ota ohjat käsiin :) tarkoitan sillä, että halaile, hiplaile ja hyväile ohimennen, pussaile ja kehu miestä ja näytä että rakastat ja haluat :)

Sitä ne miehekki kaipaa samalla lailla kuin naisetkin ja se halu on vaan herätettävä unesta ja jos se ei tapahdu itestään, on otettava ohjat käsiin.

Ite olen yhden avioliiton jättäny taakse, viimeiset 2 vuotta oli lähes seksitöntä ja monta virhettä tein minäkin ex-ukon lisäksi. Jos suhteeseen haluaa jäädä, on tehtävä töitä sen eteen ja muutos lähtee aina itsestä :) toista et voi muuttaa, mutta jos itse tekee toiselle kuin toivois itseään kohdeltavan, uskon että sillä pötkii pitkälle :)

Ihan takuulla mies syttyy sulle ja haluaa sinua, kun näytät että sinäkin haluat :) Ja kun teet hänelle asioita joita toivot itsekkin, uskon että mieskin ymmärtää, että se on suhteesta puuttunut. Ja kun ensimmäinen askel on otettu, asioista on helpompi puhua :)