vierailijako tämä oikein
Minulla on velkaa ulosotossa ja ulosottomies ei nyt suostukkaan vapaakuukausiin eikä työmatkakustannusalennukseen koska minulla vanhaa elatusapuvelkaa. Vapaakuukaudet lupasi kyllä sitten kun vuoden on peritty. Meillä meni pesukone rikki ja pyysin siihen vapaakuukautta, niin silloin ei voitu sitä antaa koska ei vuosi vielä täynnä ulosmittausta.
Ja nyt kun on ja ylikin niin ei onnistu kun minulla on elatusapuvelkaa.
Palkastani jää käteen nyt 600e/kk ( tästä vähennetty työmatkakulu 630e/kk) millä pitäisi vuokrat ym laskut maksaa.
Onko tämä nyt ihan oikein ulosottomiheltä? Aikaisemmin kun olin töissä useamman vuoden( siinä välissä työttömänä) niin sain vapaakuukaudet.
Nyt pitäisi Kelalta hakea vapautusta, ennen ei kyllä tarvinnu ja vapaakuukaudet
Jättäydynkö työttömäksi ja nostan sossurahoja vai mitä helvettiä pitäisi tehsä. Ei näinkään voi elää
Joo oma vika,mut miksi on ajettava todelliseen ahdinkoon ja mahdollisesen työttömyyteen.
Ja nyt kun on ja ylikin niin ei onnistu kun minulla on elatusapuvelkaa.
Palkastani jää käteen nyt 600e/kk ( tästä vähennetty työmatkakulu 630e/kk) millä pitäisi vuokrat ym laskut maksaa.
Onko tämä nyt ihan oikein ulosottomiheltä? Aikaisemmin kun olin töissä useamman vuoden( siinä välissä työttömänä) niin sain vapaakuukaudet.
Nyt pitäisi Kelalta hakea vapautusta, ennen ei kyllä tarvinnu ja vapaakuukaudet
Jättäydynkö työttömäksi ja nostan sossurahoja vai mitä helvettiä pitäisi tehsä. Ei näinkään voi elää
Joo oma vika,mut miksi on ajettava todelliseen ahdinkoon ja mahdollisesen työttömyyteen.