Onnea paljon! Meitähän on jo monta viime aikoina plussannutta! Niinhän se yleensä menee, kun vähiten odottaa ja on varma negasta niin johan yllättyy positiivisesti.Täällä taidettiin just plussata! Dpo 9 ja senkin takia on aika haalea viiva, mutta selkeästi erottuva vaaleanpunainen viiva tuli testiajan mitoissa! Just kirosin itsekseni etten raskaana ole mutta taitaa elämä yllättää.
Eikö sulla ollut la joulukuun lopussa? Täällä la ois 1.1.2017 <3 Ja joo kyllä yllätti suuresti varsinkin kun ei osannut odottaa sitä vaikka toivoi!Onnea paljon! Meitähän on jo monta viime aikoina plussannutta! Niinhän se yleensä menee, kun vähiten odottaa ja on varma negasta niin johan yllättyy positiivisesti.
No mulla näytti la kans 1.1.2017 jos edellisten menkkojen alkamispäivästä laskee mut 30.12.2016 jos ovispäivästä laskee et tiedä sitten kumpi pitää paikkansa. Ovispäiväkin on vaan arvaus kun en tikuttanut sitä.Eikö sulla ollut la joulukuun lopussa? Täällä la ois 1.1.2017 <3 Ja joo kyllä yllätti suuresti varsinkin kun ei osannut odottaa sitä vaikka toivoi!
Pidä tuo 1.1 niin päästään samaan la-ryhmäänNo mulla näytti la kans 1.1.2017 jos edellisten menkkojen alkamispäivästä laskee mut 30.12.2016 jos ovispäivästä laskee et tiedä sitten kumpi pitää paikkansa. Ovispäiväkin on vaan arvaus kun en tikuttanut sitä.
Mielellään myös pidän tuon tammikuun päivän Tammikuisten ryhmää ei varmaan ole vielä perustettu?Pidä tuo 1.1 niin päästään samaan la-ryhmään
Kiitos! Mulla menny vähän vuoristorataa sen suhteen miten oon kokenut täällä pyörimisen. Enimmäkseenhän se on terapeuttistakin, mutta ekassa kierrossa kun ei heti tärpännytkään, otti se koville ja teki mieli ottaa etäisyyttä tänne, muttei pitkäksi aikaa. Nyt olen tyytyväinen, että päätin palata. Hienoa saada tätä kautta vertaistukea, kun ei ole vielä kenellekään kuin omalle miehelle pystynyt tästä kertomaan.Onnea neitonen82 ja iinaalisa!
Kyllä niitä plussia vaan lähes joka viikko tänne saadaan.
Täälä dpo 5, luonnollisestikkaan ei mitään oloja. Oon koittanu kerätä tekemistä ja menoja tälleviikolle että aika menis nopeemmin. Semmosen asian oon huomannu että kun monille tämä vauvapalstoilla pyöriminen aiheuttaa enemmän stressiä niin ite koen että on rauhallisempi olla ku saa konkreettisesti sen vaivakuumeen jonnekki purkaa.. olenko ainut? (Hymiöt ei taaskaan toimi..)
Ei oo ei :/Mielellään myös pidän tuon tammikuun päivän Tammikuisten ryhmää ei varmaan ole vielä perustettu?
Sama juttu! Välttelin kuukausikaupalla vauvapalstoja kun muutenkin jo stressasin hullun lailla niin ajattelin että tämä vaan pahentais. Mutta nyt parin viikon ajan foorumia seuraillessani oonkin huomannu, että tää on aika rauhottavaa ja piristävää. Ihanaa nähdä muita samojen asioiden kanssa kamppailevia huomata, etten todellakaan oo ainoo joilla on näitä kaikenlaisia tuntemuksia mitä tässä yrittäessä tulee eteen. Varsinkin kun kavereilta kuultavat jutut on lähinnä niitä "tultiin heti ensiyrittämällä raskaaksi, vauva on täydellinen ja nyt eletään maailman onnellisinta perhe-elämää" niin kyllä tässä seitsemännen yrityskierron kohdalla tuntee ittensä välillä tosi epäonnistuneeks. Ja kun ei tää ainakaan musta oo aina vaan kivaa ja ihanaa ja yhtä onnellisuustykitystä päivästä toiseen, aika paljon on mukaan mahtunut myös surua, stressiä, epäonnistumisen tunnetta, masennusta, ahdistusta ja väsymystä.Semmosen asian oon huomannu että kun monille tämä vauvapalstoilla pyöriminen aiheuttaa enemmän stressiä niin ite koen että on rauhallisempi olla ku saa konkreettisesti sen vaivakuumeen jonnekki purkaa.. olenko ainut? (Hymiöt ei taaskaan toimi..)
Marrasmai, I feel you. Olen pahoillani.Onnea plussanneille!
ON. Sain juuri tiedon, että luultavasti ei päästä tekemään mitään hoitoja tässä alkaneessa kierrossa. EHKÄ ennen kesää, voi mennä syyskuullekin. Juuri nyt tuntuu että vihaan koko maailmaa, kun tää lapsiasia ei oo mitenkään ensimmäinen vastoinkäyminen elämässä ja alkaa tuntua jo kohtuuttomalta että tämäkin asia on pakko mennä vaikeimman kautta niin kuin kaikki muukin. Eikö vois kerran elämässä yhdessä asiassa päästä edes inasen helpommalla.
Anteeksi purkaus, on vaan ihan mega olo juuri nyt.
Onnea plussanneille!
ON. Sain juuri tiedon, että luultavasti ei päästä tekemään mitään hoitoja tässä alkaneessa kierrossa. EHKÄ ennen kesää, voi mennä syyskuullekin. Juuri nyt tuntuu että vihaan koko maailmaa, kun tää lapsiasia ei oo mitenkään ensimmäinen vastoinkäyminen elämässä ja alkaa tuntua jo kohtuuttomalta että tämäkin asia on pakko mennä vaikeimman kautta niin kuin kaikki muukin. Eikö vois kerran elämässä yhdessä asiassa päästä edes inasen helpommalla.
Anteeksi purkaus, on vaan ihan mega olo juuri nyt.