Vittu! Ei tällä palstalla saa tukea.

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Voit puhua mulle :).
Täällä palstalla paljon ilkeitä ja sairaita ihmisiä, mutta on myös paljon mukavia, niin kuin oikeassakin elämässä.
Miksi et tiedä onko tulossa ero vai ei? Mikä on syy? Haluatko sen itse vai mies?

vierailija
Voit puhua mulle :).
Täällä palstalla paljon ilkeitä ja sairaita ihmisiä, mutta on myös paljon mukavia, niin kuin oikeassakin elämässä.
Miksi et tiedä onko tulossa ero vai ei? Mikä on syy? Haluatko sen itse vai mies?
Koska minä en halua erota eikä mieskään tiedä mitä haluaa. Ja jos tietää ei ole minulle ainakaan vielä mitään sanonut.Ollaan vain ehkä oltu liikaa yhdessä ja kaipaa hetken hengähdystä. Silti kun ei puhu ja ollaan kumpikin hätiköity asioita.

Koska minä en halua erota eikä mieskään tiedä mitä haluaa. Ja jos tietää ei ole minulle ainakaan vielä mitään sanonut.Ollaan vain ehkä oltu liikaa yhdessä ja kaipaa hetken hengähdystä. Silti kun ei puhu ja ollaan kumpikin hätiköity asioita.
Eli mies ehkä halua tai ei? Voin vain lohduttaa jos se mies halua tai epäilet että se halua, niin anna vaan mennä sille...Parempi ajatella niin että miehet ovat kuin busseja, yks menee ja toinen tulee. Ei kannattaa tässä elämässä kenenkään takia itkeä ja tarkoitan just miehiä. Voi olla jopa parempi niin ja löydän oikean onnin.

vierailija
Eli mies ehkä halua tai ei? Voin vain lohduttaa jos se mies halua tai epäilet että se halua, niin anna vaan mennä sille...Parempi ajatella niin että miehet ovat kuin busseja, yks menee ja toinen tulee. Ei kannattaa tässä elämässä kenenkään takia itkeä ja tarkoitan just miehiä. Voi olla jopa parempi niin ja löydän oikean onnin.
Hän ei tiedä haluaako vai ei, on sanonut. Sillä on niin paljon kaikkea ja sitten tulee stressi. Haluan hänet en muita,hän on se oikea.En voi pakottaa tai painostaa ainoastaan kertoa omat haluni.

vierailija
Usein ihmiset ovat parisuhteessa rakkauden vuoksi, joten eroaminen ei kaikille ole noin helppoa kuin sellaiselle joka on suhteessa rahan vuoksi.

Siinä Suomen kauneimmat häät -ohjelmassa oli muuten juuri tyypillinen, typerä itärajan takaa sivistyksen pariin astunut emäntä. Nöin jonkun pätkän, jossa naislaumalta kysyttiin perheen päätä, ja tämä venäläinen tuulitunneli sölkötti jotain "kyllä mies on perheen pää, kun hyvä kun on joku, joka uskaltaa sanoa esim puhelinmyyjille ei".
Oikeasti, miten avuton pitää naisen olla, jos ei itse osaa myyjälle sanoa ei kiitos o_O

• Tykkää
Reactions: päätön
En oikeasti tajua, miten venäläiset (ja kyllä, lasken virolaiset samaan kastiin) voivat vielä 2000 luvulla olla näin tyhmiä. Eikö itärajan takana kuitenkin jo kouluteta naisiakin.
Järkyttävää.
Kuka sanoi ettei naisia koulutetaan :D? Naiset kun tekevät sen mitä haluavat, luuletkö mäkin istun kotona vain? Mutta miesten kanssa ilman statusta ainakin kukaan meidän kultuurissa ei jaksa lapsia vääntää. Mitäs mäkin olisin tehnyt miehen kanssa kuka pelaa pleikaria ja käy sossulla tai istuu niin kuin eräs täällä jossain mammapalstalla. Tai kyllä tiedän mitä olisin tehnyt sellaisen miehen kanssa, potkaisin persuksille...

Kuka sanoi ettei naisia koulutetaan :D? Naiset kun tekevät sen mitä haluavat, luuletkö mäkin istun kotona vain? Mutta miesten kanssa ilman statusta ainakin kukaan meidän kultuurissa ei jaksa lapsia vääntää. Mitäs mäkin olisin tehnyt miehen kanssa kuka pelaa pleikaria ja käy sossulla tai istuu niin kuin eräs täällä jossain mammapalstalla. Tai kyllä tiedän mitä olisin tehnyt sellaisen miehen kanssa, potkaisin persuksille...
Ilmeisesti koulutuksessa sitten mennään pieleen, jos naiset sinun laillasi pitävät (ja kenties ovat) niin tyhmiä, että heistä ei ole kuin synnyttämään.

Yhteistyössä