vierailija
Ihan rikki kun ei tiedä tuleeko ero vai ei. Elämä tällä hetkellä ihan jumissa eikä ketään kelle puhua.
No kun en tiedä niin en tiedä. Välttämätön? Ei minusta miehestä en tiedä. Ei ole kolmansia osapuolia.Kuinka niin et tiedä, tuleeko ero? Onko ero aivan välttämätön? Haluaako molemmat erota? Onko kolmansia osapuolia kuvioissa? Avaa tätä juttua nyt vähän.
Jos ero ei ole aivan välttämätön (eli ei kolmansia osapuolia) niin voisitteko harkita perheneuvontaa?No kun en tiedä niin en tiedä. Välttämätön? Ei minusta miehestä en tiedä. Ei ole kolmansia osapuolia.
Koska minä en halua erota eikä mieskään tiedä mitä haluaa. Ja jos tietää ei ole minulle ainakaan vielä mitään sanonut.Ollaan vain ehkä oltu liikaa yhdessä ja kaipaa hetken hengähdystä. Silti kun ei puhu ja ollaan kumpikin hätiköity asioita.Voit puhua mulle .
Täällä palstalla paljon ilkeitä ja sairaita ihmisiä, mutta on myös paljon mukavia, niin kuin oikeassakin elämässä.
Miksi et tiedä onko tulossa ero vai ei? Mikä on syy? Haluatko sen itse vai mies?
Eli mies ehkä halua tai ei? Voin vain lohduttaa jos se mies halua tai epäilet että se halua, niin anna vaan mennä sille...Parempi ajatella niin että miehet ovat kuin busseja, yks menee ja toinen tulee. Ei kannattaa tässä elämässä kenenkään takia itkeä ja tarkoitan just miehiä. Voi olla jopa parempi niin ja löydän oikean onnin.Koska minä en halua erota eikä mieskään tiedä mitä haluaa. Ja jos tietää ei ole minulle ainakaan vielä mitään sanonut.Ollaan vain ehkä oltu liikaa yhdessä ja kaipaa hetken hengähdystä. Silti kun ei puhu ja ollaan kumpikin hätiköity asioita.
Hän ei tiedä haluaako vai ei, on sanonut. Sillä on niin paljon kaikkea ja sitten tulee stressi. Haluan hänet en muita,hän on se oikea.En voi pakottaa tai painostaa ainoastaan kertoa omat haluni.Eli mies ehkä halua tai ei? Voin vain lohduttaa jos se mies halua tai epäilet että se halua, niin anna vaan mennä sille...Parempi ajatella niin että miehet ovat kuin busseja, yks menee ja toinen tulee. Ei kannattaa tässä elämässä kenenkään takia itkeä ja tarkoitan just miehiä. Voi olla jopa parempi niin ja löydän oikean onnin.
Usein ihmiset ovat parisuhteessa rakkauden vuoksi, joten eroaminen ei kaikille ole noin helppoa kuin sellaiselle joka on suhteessa rahan vuoksi.Eli mies ehkä halua tai ei? Voin vain lohduttaa jos se mies halua tai epäilet että se halua, niin anna vaan mennä sille...Parempi ajatella niin että miehet ovat kuin busseja, yks menee ja toinen tulee. Ei kannattaa tässä elämässä kenenkään takia itkeä ja tarkoitan just miehiä. Voi olla jopa parempi niin ja löydän oikean onnin.
Mutta et voi tietä onko se oikea ja jos mies sanoi ettei tiedä niin tuskin on oikea. Onko hänellä jos stressi?Hän ei tiedä haluaako vai ei, on sanonut. Sillä on niin paljon kaikkea ja sitten tulee stressi. Haluan hänet en muita,hän on se oikea.En voi pakottaa tai painostaa ainoastaan kertoa omat haluni.
Miestä ilman statusta ei kannata hankia. Sama naistakin, kun mitä sen kanssa tekee... no ei mitään, käsi kädessä sohvalla vaan istutte ja thats it, mutta on senkin elämän tapaa...Usein ihmiset ovat parisuhteessa rakkauden vuoksi, joten eroaminen ei kaikille ole noin helppoa kuin sellaiselle joka on suhteessa rahan vuoksi.
Mutta et voi tietä onko se oikea ja jos mies sanoi ettei tiedä niin tuskin on oikea. Onko hänellä jos stressi?
Ehkä se on syy? Jos annat vaan nyt olla ja menet itse rentoutumaan jonnekin. Kun se on vähän aika ilman sinua, niin ehkä se mielikin muutu ja näkee myös että miten vahva olet kun et välitä. Miehet tykkää vahvoista naisista.On stressiä.
eikä naista joka sen statuksen perässä juoksee. semmosille on ihan oma ammattinimike olemassa.Miestä ilman statusta ei kannata hankia.
Pitäisikö minun killua hirttosilmukassa ja odottaa milloin tuoli lentää alta?? Tässä on menny jo viikkoja.Ehkä se on syy? Jos annat vaan nyt olla ja menet itse rentoutumaan jonnekin. Kun se on vähän aika ilman sinua, niin ehkä se mielikin muutu ja näkee myös että miten vahva olet kun et välitä. Miehet tykkää vahvoista naisista.
Näköjään oot se suomi tumpelo joka ei tajua että nainen on synnyttäjä ja mies elättäjä .eikä naista joka sen statuksen perässä juoksee. semmosille on ihan oma ammattinimike olemassa.
En oikeasti tajua, miten venäläiset (ja kyllä, lasken virolaiset samaan kastiin) voivat vielä 2000 luvulla olla näin tyhmiä. Eikö itärajan takana kuitenkin jo kouluteta naisiakin.Näköjään oot se suomi tumpelo joka ei tajua että nainen on synnyttäjä ja mies elättäjä .
Kuka sanoi ettei naisia koulutetaan ? Naiset kun tekevät sen mitä haluavat, luuletkö mäkin istun kotona vain? Mutta miesten kanssa ilman statusta ainakin kukaan meidän kultuurissa ei jaksa lapsia vääntää. Mitäs mäkin olisin tehnyt miehen kanssa kuka pelaa pleikaria ja käy sossulla tai istuu niin kuin eräs täällä jossain mammapalstalla. Tai kyllä tiedän mitä olisin tehnyt sellaisen miehen kanssa, potkaisin persuksille...En oikeasti tajua, miten venäläiset (ja kyllä, lasken virolaiset samaan kastiin) voivat vielä 2000 luvulla olla näin tyhmiä. Eikö itärajan takana kuitenkin jo kouluteta naisiakin.
Järkyttävää.
Ilmeisesti koulutuksessa sitten mennään pieleen, jos naiset sinun laillasi pitävät (ja kenties ovat) niin tyhmiä, että heistä ei ole kuin synnyttämään.Kuka sanoi ettei naisia koulutetaan ? Naiset kun tekevät sen mitä haluavat, luuletkö mäkin istun kotona vain? Mutta miesten kanssa ilman statusta ainakin kukaan meidän kultuurissa ei jaksa lapsia vääntää. Mitäs mäkin olisin tehnyt miehen kanssa kuka pelaa pleikaria ja käy sossulla tai istuu niin kuin eräs täällä jossain mammapalstalla. Tai kyllä tiedän mitä olisin tehnyt sellaisen miehen kanssa, potkaisin persuksille...
Onko sulla ystäviä, läheisiä keille puhua? Epätietoisuudessä eläminen on raastavaa, voimia.Ihan rikki kun ei tiedä tuleeko ero vai ei. Elämä tällä hetkellä ihan jumissa eikä ketään kelle puhua.