Kokeile joskus. Se on Slurp!napapatukkaa en oo maistanut
Kokeile joskus. Se on Slurp!napapatukkaa en oo maistanut
No voi morjens vaan - saksofoni <3...Jos mä joskus kasvan aikuiseksi niin mä ostan saksofonin, istahdan portaille ja vedän tota niin, että koko kylänraitti raikuu.
Siis jos mä joskus kasvan aikuiseksi.
Riippuu halusta.halu ei halaamalla lähre sanoo pohjalaaset
No herttinen! Otetaanpa ensin halit...nuin...ja sitten - sehän pukkaa sitten shoppailureissua... ja kenties jopa puikkojen kilkattelua !Kätevä emäntä kävi läpi eilisen talvivaatepesun tuhosaldon. Kaikki omat sormikkaat, osa villasukista, kaikki lapsen talvipipot ja osa lapsen tumpuista ja villasukista - kutistettu
Kylläpäs nyt onnistuin.
Mä voin koska tahansa vetää haitarilla käytännössä kaiken mitä kukaan keksii. Se ei ole se juttu.No voi morjens vaan - saksofoni <3...
Mielettömän hieno instrumentti! Mä tykkään fonin äänestä ...se on semmonen samettisen pehmee ja samalla myös karheen rouhee, ihana!
Mutta en mä varmaan siitä ääntä ulos saisi, ainakaan kuunneltavaa...huilussakin oli omat niksinsä...
Huikkasepa milloin oot töräyttelemässä, mä tuun mieluusti kuunteleen ...musiikki kun vain on<3
Kiitos, oikeesti ihan emämunaus. Lapsen pipot harmittaa erityisesti On pieni mahdollisuus, että lämpötila oli väärä. Näinhän ei voi oikeasti käydä eli jokin syntipukki pitäisi nyt löytyä. Pesukoneen vikaNo herttinen! Otetaanpa ensin halit...nuin...ja sitten - sehän pukkaa sitten shoppailureissua... ja kenties jopa puikkojen kilkattelua !
Mä ite vallan aamulla jotenkin järkytyin siitä, että noi lumet onkin karannu äkisti pois....ja että tässä sais oikeesti liikkua jopa lenkkareissa kuivin jaloinkin, jeeeee!
noissa pesukoneissa on tunnetusti ihan ihme häröilyjäKiitos, oikeesti ihan emämunaus. Lapsen pipot harmittaa erityisesti On pieni mahdollisuus, että lämpötila oli väärä. Näinhän ei voi oikeasti käydä eli jokin syntipukki pitäisi nyt löytyä. Pesukoneen vika
No totta hiirssä se oli pesukoneen vika!! Mitäs oli menny vaihtamaan lämpötilansäädintä ellei jopa vallan pesuohjelmaa!Kiitos, oikeesti ihan emämunaus. Lapsen pipot harmittaa erityisesti On pieni mahdollisuus, että lämpötila oli väärä. Näinhän ei voi oikeasti käydä eli jokin syntipukki pitäisi nyt löytyä. Pesukoneen vika
On se komeeNo voi morjens vaan - saksofoni <3...
Mielettömän hieno instrumentti! Mä tykkään fonin äänestä ...se on semmonen samettisen pehmee ja samalla myös karheen rouhee, ihana!
tulee talvi ennen jussiaNo herttinen! Otetaanpa ensin halit...nuin...ja sitten - sehän pukkaa sitten shoppailureissua... ja kenties jopa puikkojen kilkattelua !
Mä ite vallan aamulla jotenkin järkytyin siitä, että noi lumet onkin karannu äkisti pois....ja että tässä sais oikeesti liikkua jopa lenkkareissa kuivin jaloinkin, jeeeee!
...sitten ei muuta kuin tosta saksofoni- kuvasta vain tiukasti kiinni! Haaveita ja unelmia kun pitää olla...sekä värien näkemistä, sitä sykettä.Mä voin koska tahansa vetää haitarilla käytännössä kaiken mitä kukaan keksii. Se ei ole se juttu.
Vaan kyseessä on se, että jos portaat perseen alla tuntuu kodilta, niin noinkin voi tehdä.
...mitä ilmeisimmin törinät on kohdillaan kun partakin menee kivasti kikkuralle !On se komee
Tiiätkö, viimeks aamulla päästin sammakon suustani, kun kehuivat lämpöaallon saapumista, että kuitenki tulee hyytävän kylymä toukokuu ja omppukukkia ei surriaiset käy hedelmöittämässä, kun kohmeisina ovat...tai sitten se lumitaesadekuuro riipii ne kukat mennessään...tulee talvi ennen jussia
Pekka Poudan ”hyytävä” ennuste alkukesän säästä: ”Onneksi se on epävarma” - Kotimaa - Ilta-Sanomat
– Ei kovin hyvältä näytä. Kesä näyttää keskimääräistä sateisemmalta, Pouta totesi MTV:lle.
Ilta-Sanomille Pouta kertoo Suomen olevan ECMWF:n vuodenaikaisennusteen perusteella ainakin alkukesästä koko Euroopan kylmin alue, eikä sateiltakaan voitane välttyä.
Tulihan sitä viime vuonnakin juhannuksena jossain lunta.tulee talvi ennen jussia
Pekka Poudan ”hyytävä” ennuste alkukesän säästä: ”Onneksi se on epävarma” - Kotimaa - Ilta-Sanomat
– Ei kovin hyvältä näytä. Kesä näyttää keskimääräistä sateisemmalta, Pouta totesi MTV:lle.
Ilta-Sanomille Pouta kertoo Suomen olevan ECMWF:n vuodenaikaisennusteen perusteella ainakin alkukesästä koko Euroopan kylmin alue, eikä sateiltakaan voitane välttyä.