The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
...mä en ikinä opi, että maanantaiehtoona mun on turha yrittääkään vielä tässä vaiheessa asettua peffalteni mihinkään...se on tilannetta tuvassa!

Joskus tulee semmosia flash backejä....kun oli tissitakiaista liikenteessä...nyt on erotuomarointikäräjöintiä tai lompakkotakiaista...:D

Mutta - muikka muit kaikille *halaaruttaa jokaista lämpimästi* :)
 
Viimeksi muokattu:
Jos mä joskus kasvan aikuiseksi niin mä ostan saksofonin, istahdan portaille ja vedän tota niin, että koko kylänraitti raikuu.
Siis jos mä joskus kasvan aikuiseksi.
No voi morjens vaan - saksofoni <3...

Mielettömän hieno instrumentti! Mä tykkään fonin äänestä :)...se on semmonen samettisen pehmee ja samalla myös karheen rouhee, ihana!

Mutta en mä varmaan siitä ääntä ulos saisi, ainakaan kuunneltavaa...huilussakin oli omat niksinsä...

Huikkasepa milloin oot töräyttelemässä, mä tuun mieluusti kuunteleen :)...musiikki kun vain on<3
 
Kätevä emäntä kävi läpi eilisen talvivaatepesun tuhosaldon. Kaikki omat sormikkaat, osa villasukista, kaikki lapsen talvipipot :oops: ja osa lapsen tumpuista ja villasukista - kutistettu :cry:
Kylläpäs nyt onnistuin.
No herttinen! Otetaanpa ensin halit...nuin...ja sitten - sehän pukkaa sitten shoppailureissua:)... ja kenties jopa puikkojen kilkattelua :)!

Mä ite vallan aamulla jotenkin järkytyin siitä, että noi lumet onkin karannu äkisti pois....ja että tässä sais oikeesti liikkua jopa lenkkareissa kuivin jaloinkin, jeeeee!
 
  • Tykkää
Reactions: HopeaToffee
No voi morjens vaan - saksofoni <3...

Mielettömän hieno instrumentti! Mä tykkään fonin äänestä :)...se on semmonen samettisen pehmee ja samalla myös karheen rouhee, ihana!

Mutta en mä varmaan siitä ääntä ulos saisi, ainakaan kuunneltavaa...huilussakin oli omat niksinsä...

Huikkasepa milloin oot töräyttelemässä, mä tuun mieluusti kuunteleen :)...musiikki kun vain on<3
Mä voin koska tahansa vetää haitarilla käytännössä kaiken mitä kukaan keksii. Se ei ole se juttu.

Vaan kyseessä on se, että jos portaat perseen alla tuntuu kodilta, niin noinkin voi tehdä.
 
No herttinen! Otetaanpa ensin halit...nuin...ja sitten - sehän pukkaa sitten shoppailureissua:)... ja kenties jopa puikkojen kilkattelua :)!

Mä ite vallan aamulla jotenkin järkytyin siitä, että noi lumet onkin karannu äkisti pois....ja että tässä sais oikeesti liikkua jopa lenkkareissa kuivin jaloinkin, jeeeee!
Kiitos, oikeesti ihan emämunaus. Lapsen pipot harmittaa erityisesti :notworthy: On pieni mahdollisuus, että lämpötila oli väärä. Näinhän ei voi oikeasti käydä eli jokin syntipukki pitäisi nyt löytyä. Pesukoneen vika (y)
 
Kiitos, oikeesti ihan emämunaus. Lapsen pipot harmittaa erityisesti :notworthy: On pieni mahdollisuus, että lämpötila oli väärä. Näinhän ei voi oikeasti käydä eli jokin syntipukki pitäisi nyt löytyä. Pesukoneen vika (y)
No totta hiirssä se oli pesukoneen vika!! Mitäs oli menny vaihtamaan lämpötilansäädintä ellei jopa vallan pesuohjelmaa!

JSK!!!

Jätä Se Kone!!!
 
vierailija
No herttinen! Otetaanpa ensin halit...nuin...ja sitten - sehän pukkaa sitten shoppailureissua:)... ja kenties jopa puikkojen kilkattelua :)!
Mä ite vallan aamulla jotenkin järkytyin siitä, että noi lumet onkin karannu äkisti pois....ja että tässä sais oikeesti liikkua jopa lenkkareissa kuivin jaloinkin, jeeeee!
tulee talvi ennen jussia
Pekka Poudan ”hyytävä” ennuste alkukesän säästä: ”Onneksi se on epävarma” - Kotimaa - Ilta-Sanomat
– Ei kovin hyvältä näytä. Kesä näyttää keskimääräistä sateisemmalta, Pouta totesi MTV:lle.

Ilta-Sanomille Pouta kertoo Suomen olevan ECMWF:n vuodenaikaisennusteen perusteella ainakin alkukesästä koko Euroopan kylmin alue, eikä sateiltakaan voitane välttyä.
 
Mä voin koska tahansa vetää haitarilla käytännössä kaiken mitä kukaan keksii. Se ei ole se juttu.

Vaan kyseessä on se, että jos portaat perseen alla tuntuu kodilta, niin noinkin voi tehdä.
...sitten ei muuta kuin tosta saksofoni- kuvasta vain tiukasti kiinni! Haaveita ja unelmia kun pitää olla:)...sekä värien näkemistä, sitä sykettä.

Tossa sun välittämässä kotirappusfiilistelyssä sitä oli isosti <3!
 
tulee talvi ennen jussia
Pekka Poudan ”hyytävä” ennuste alkukesän säästä: ”Onneksi se on epävarma” - Kotimaa - Ilta-Sanomat
– Ei kovin hyvältä näytä. Kesä näyttää keskimääräistä sateisemmalta, Pouta totesi MTV:lle.

Ilta-Sanomille Pouta kertoo Suomen olevan ECMWF:n vuodenaikaisennusteen perusteella ainakin alkukesästä koko Euroopan kylmin alue, eikä sateiltakaan voitane välttyä.
Tiiätkö, viimeks aamulla päästin sammakon suustani, kun kehuivat lämpöaallon saapumista, että kuitenki tulee hyytävän kylymä toukokuu ja omppukukkia ei surriaiset käy hedelmöittämässä, kun kohmeisina ovat...tai sitten se lumitaesadekuuro riipii ne kukat mennessään...

Eli villasukkia ei kannata ottaa pois käytöstä :)!
 
tulee talvi ennen jussia
Pekka Poudan ”hyytävä” ennuste alkukesän säästä: ”Onneksi se on epävarma” - Kotimaa - Ilta-Sanomat
– Ei kovin hyvältä näytä. Kesä näyttää keskimääräistä sateisemmalta, Pouta totesi MTV:lle.

Ilta-Sanomille Pouta kertoo Suomen olevan ECMWF:n vuodenaikaisennusteen perusteella ainakin alkukesästä koko Euroopan kylmin alue, eikä sateiltakaan voitane välttyä.
Tulihan sitä viime vuonnakin juhannuksena jossain lunta.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä