The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Mä olen kerran jäänyt kiinni rattijuopumuksesta.

Ja mä en tosiaankaan ole niitä jotka ryyppää ja sen jälkeen hyppää rattiin.

Olin vaan aamulla sitä mieltä, että enää ei voi olla mitään. Mutta tarkkuusalkometri oli toista mieltä
kyl täällä pidetään huoli siitä et alkometri ei värähdä. reissumiehelle kortti aikas tärkeä on.
 
  • Tykkää
Reactions: Asiankannattaja
mitään mutruilua. grillataan piffi
Liha se on mika miehen tiella pitaa :)...vaimenikoseollenkaannuin:unsure::D

Ma olin tassa tovin apukokkina. Toi meijen yks hurmuri halustahtos tehda itellensa kanakkaan:p...mutta halus myos tukihenkiloa rinnalleen kattomaan ettei tule keittiorajahdysta :D

Ja ihan ite teki, vaikka kananmunien rikkominen hirvitytti. Parit nakit pilkkoi ja pyoraytti niille pannulla varia ja sitten niitten niskaan "oobukikkelit" (kaak - multa on havinnyt myos ainoa ruotsalainen aakkonen!!Tuskallista :D) ja tovi odottelua....nyt tuolla hyvin muikeena maiskuttelee ja herkuttelee maailman parhaalla kanakkaalla :)

...ja minkas teet joskun mutruiluttaa *rullaa alahuulta ampiaisentuikkauksennakoiseksi...:D*...pikkasesti:p
 
  • Tykkää
Reactions: Kais
Liha se on mika miehen tiella pitaa :)...vaimenikoseollenkaannuin:unsure::D

Ma olin tassa tovin apukokkina. Toi meijen yks hurmuri halustahtos tehda itellensa kanakkaan:p...mutta halus myos tukihenkiloa rinnalleen kattomaan ettei tule keittiorajahdysta :D

Ja ihan ite teki, vaikka kananmunien rikkominen hirvitytti. Parit nakit pilkkoi ja pyoraytti niille pannulla varia ja sitten niitten niskaan "oobukikkelit" (kaak - multa on havinnyt myos ainoa ruotsalainen aakkonen!!Tuskallista :D) ja tovi odottelua....nyt tuolla hyvin muikeena maiskuttelee ja herkuttelee maailman parhaalla kanakkaalla :)

...ja minkas teet joskun mutruiluttaa *rullaa alahuulta ampiaisentuikkauksennakoiseksi...:D*...pikkasesti:p
ja kun piffi on tarpeeks iso niin säästyy pottujen keitolta
 
Päivällinen syöty,broileriwokkia :p Iltapalaksi väsään suolaisen pannukakun :p

Sain kirjankin luettua loppuun ja pyykit kuivumaan ja puhtaat kaappiin(y) hyvä minä.:rolleyes:

Minttu oli kai sitä mieltä,ettei mamma tarvia jumppapalloo :unsure::confused: oli aika littana pallo,kun neiti päätti itse kokeilla jumppapallon päällä tasapainoilua.:eek::barefoot:
 
  • Tykkää
Reactions: Bitch ja Boobabe
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä