Misteri rakentaa mulle kirjahyllyä
Ensimmäistä kertaa elämässään
Misteri rakentaa mulle kirjahyllyä
Ensimmäistä kertaa elämässään
Ei meillä mtn ohjeita oo, lankkuja vaan ja netistä mallia Saa nähä mikä koppi tuleeAwwww...siella ollaan jannan aarella...etta tuleeko kirjahylly vai kuherruskoppi
Onneksi oot siella lukemassa ohjeita ja opastamassa...tosin ei toi kuherruskoppikaan mikaan huono vaihtoehto olisi
Jos ei muuta niin koirien koppiEi meillä mtn ohjeita oo, lankkuja vaan ja netistä mallia Saa nähä mikä koppi tulee
Mitäs äijä ällistelet
..eli tuurillaan ne laivatkinEi meillä mtn ohjeita oo, lankkuja vaan ja netistä mallia Saa nähä mikä koppi tulee
Eipä tästä päivästä hyvää tullut, joten käväisin lähikaupasta hakemassa makkaraa, tupakkia ja laatikollisen olutta. Mitäpä sitä mies muuta tarvitsisi?Saaplari...mulla ei nyt toiminut ollenkaan sitten vibat kahvipannusuuntaan...ja foliohattuakaan ei ole vielakaan valmistanut
Mitas jos jattaa talta paivalta moisten asioitten miettimisen valiin ja vain keskittyy hengittamiseen ja oleiluun...ja siihen kahvin juomiseen
Hyva paiva siita sitten tulee ihan puolihuolimattomasti
Kaikki sormet ja varpaatki on vielä tallella ja ehyvinä! Pistettiin jo työmaa kiinni, huomenna jatkuu..eli tuurillaan ne laivatkin
Njah, hieno siita tuloo . Onhan teilla se laastaripaketti siina likella....Hervotonta puuhastelun intoa sinne!
No nyt olen ihan eri mielta sun kanssa tasta paivan kulustasi !Eipä tästä päivästä hyvää tullut, joten käväisin lähikaupasta hakemassa makkaraa, tupakkia ja laatikollisen olutta. Mitäpä sitä mies muuta tarvitsisi?
Oli muuten ihan uusi kassaneito.
Nykynaiset eivät ole kauheen tottuneet kohteliaisuuksiin, joten kun mä tapani mukaan avasin maksutapahtuman sanomalla "hyvää päivää kaunis neito" niin punastui ja häkeltyi siten, että meinas unohtaa laskuttaa. (mut ei unohtanut).
Noi kokeneemmat kassaneidot jo tuntevat mun tapani sillai, että eivät häkelly mistään mitä sanon.
eihän päivä voi huono olla jos on makkaraa ja olutta.Eipä tästä päivästä hyvää tullut, joten käväisin lähikaupasta hakemassa makkaraa, tupakkia ja laatikollisen olutta. Mitäpä sitä mies muuta tarvitsisi?
Oli muuten ihan uusi kassaneito.
Nykynaiset eivät ole kauheen tottuneet kohteliaisuuksiin, joten kun mä tapani mukaan avasin maksutapahtuman sanomalla "hyvää päivää kaunis neito" niin punastui ja häkeltyi siten, että meinas unohtaa laskuttaa. (mut ei unohtanut).
Noi kokeneemmat kassaneidot jo tuntevat mun tapani sillai, että eivät häkelly mistään mitä sanon.
KirjahyllyäMitäs äijä ällistelet
En osaa edes arvata mimmoista kirjahyllyä miehesi pykää.Kaikki sormet ja varpaatki on vielä tallella ja ehyvinä! Pistettiin jo työmaa kiinni, huomenna jatkuu
Ei se enää olekaan. Nyt kun niitä on.eihän päivä voi huono olla jos on makkaraa ja olutta.
Klementiinit on parempiiIrtokarkitkin on ihan hyviä
Alkoi hurjasti tehdä mieli. Klementiinejä, mndariineja tai edes appelsiineja! Tietää kauppareissua...Klementiinit on parempii
On nekin hyviä.Klementiinit on parempii
Tossa on semmoine juttu, että rakastunut mies tekee, yrittää tai kuolee yrittäessään. Rakastunut mies on maailman hölmöin olento. Ja sanon tämän sillä, että olen mies joten mulla on kompetenssia.Kaikki sormet ja varpaatki on vielä tallella ja ehyvinä! Pistettiin jo työmaa kiinni, huomenna jatkuu
Itsekantava mutta oveton, semmonen kehikko+laudat. Näyttäs se pystyssä pysyvän, pistettiin kokeeksi kasaan. Mutta purettiin uudelleen ku laudat on vielä vailla pintakäsittelyä.En osaa edes arvata mimmoista kirjahyllyä miehesi pykää.
Yksinkertaisimmillaan se on seinään pultattu vaakatasoinen levy kauniilla kannakkeilla.
Jos sen taas pitää olla itsekantava ja ovellinen, niin siihen hommaan ei kannata ryhtyä jos tarvitsee netistä ohjeita.
Se on semmonen huonekalujutskandeerus jossa säilytetään pre-digitaalisia lukemistojaKirjahyllyä
a-haSe on semmonen huonekalujutskandeerus jossa säilytetään pre-digitaalisia lukemistoja