Huomenta! Sumuista täälläkin. Tänään on ohjelmassa vesijuoksua.
Harmi,parantelehan koipees rauhassa.hienosta säästä huolimatta laskutouhut meni vituralleen
koipi liika kipeä
Eli miehesi tiskasi, keitti kahvit ja siivosi keittiönpöydän sinun toimiessasi vastuullisena työnjohtajana?Tulipa tiskattua ja juotua kahveet ja siivottua keittiönpöytä( isännän kanssa) kaipa vois täs välissä keskittyä kirjaan,ennen lounasta.
En ole vielä ehtinyt juomaan tarpeeksi kahvia vaivautuakseni miettimään onko tänään hyvä, leppoisa vai ihana päivä. Vai onko tämä päivä täysin perseestä ja kannattaa keskittyä juopotteluun.Perhonen!! Toinenkin !!
Kevattaa...laulattaa ja lallattaa ja pompituttaa jajajajajaja...!
Ihanaa, leppoisaa sunnuntaita sulle <3
Ei, mä tiskasin ja pyyhin pöydän ,mies siivosi joutavat mainokset ynnä muut paperit lehtienkeräykseen ja keitti kahvit.Eli miehesi tiskasi, keitti kahvit ja siivosi keittiönpöydän sinun toimiessasi vastuullisena työnjohtajana?
Saaplari...mulla ei nyt toiminut ollenkaan sitten vibat kahvipannusuuntaan...ja foliohattuakaan ei ole vielakaan valmistanutEn ole vielä ehtinyt juomaan tarpeeksi kahvia vaivautuakseni miettimään onko tänään hyvä, leppoisa vai ihana päivä. Vai onko tämä päivä täysin perseestä ja kannattaa keskittyä juopotteluun.
Se on vain jotenkin niin hienoa, kaunista, kun nakyy pala sinista taivasta ....saati etta sitten koko taivaankansi puhtaana pilvista...vaikka kylla ma niista hassuista hattaranoyhtistakin tykkaan <3Täällä on paistanut aamusta asti aurinko pilvettömältä taivaalta.
Ja täällä.Alkaa päiväkin jo kirkastua
Kerta se on ensimmäinenkin.Misteri rakentaa mulle kirjahyllyä
Ensimmäistä kertaa elämässään
Awwww...siella ollaan jannan aarella...etta tuleeko kirjahylly vai kuherruskoppiMisteri rakentaa mulle kirjahyllyä
Ensimmäistä kertaa elämässään