The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Tulipa tiskattua ja juotua kahveet ja siivottua keittiönpöytä( isännän kanssa) :D kaipa vois täs välissä keskittyä kirjaan,ennen lounasta.:love:
 
  • Tykkää
Reactions: Boobabe
En ole vielä ehtinyt juomaan tarpeeksi kahvia vaivautuakseni miettimään onko tänään hyvä, leppoisa vai ihana päivä. Vai onko tämä päivä täysin perseestä ja kannattaa keskittyä juopotteluun.
Saaplari:barefoot:...mulla ei nyt toiminut ollenkaan sitten vibat kahvipannusuuntaan:notworthy:...ja foliohattuakaan ei ole vielakaan valmistanut:alien:

Mitas jos jattaa talta paivalta moisten asioitten miettimisen valiin ja vain keskittyy hengittamiseen ja oleiluun...ja siihen kahvin juomiseen :)

Hyva paiva siita sitten tulee ihan puolihuolimattomasti :)
 
  • Tykkää
Reactions: Kais
Täällä on paistanut aamusta asti aurinko pilvettömältä taivaalta.
Se on vain jotenkin niin hienoa, kaunista, kun nakyy pala sinista taivasta :)....saati etta sitten koko taivaankansi puhtaana pilvista...vaikka kylla ma niista hassuista hattaranoyhtistakin tykkaan <3 :D

Taalla on pesukone ryskaamassa jalleen. Laitettiin pikkasen jo talvivermeita pyorimaan, josko se tama talvi nyt ois nahtyna...vaikka vappuna tietty tulee se perinteinen lumiloskarantapjaisko- keli :D...
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
Misteri rakentaa mulle kirjahyllyä :love:
Ensimmäistä kertaa elämässään :cautious::cautious::LOL:
Kerta se on ensimmäinenkin.
Jos työkalut on ja ne pysyy tumpussa niin sä saat hemmetin hyvän kirjahyllyn.

Aikanaan mun piti tehdä telkkari/stereo/vinyylilevytaso eikä mikään sopinut mitaltaan tai kestänyt vinyylien painoa.

Tein sitten itse. Poika silloin viisvee tuli kysymään, että mistä sä ton ostit? Vähänkö isi sai olla pollee sanomalla, että tää on uniikki.
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä