The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Saaplari:barefoot:...mulla ei nyt toiminut ollenkaan sitten vibat kahvipannusuuntaan:notworthy:...ja foliohattuakaan ei ole vielakaan valmistanut:alien:

Mitas jos jattaa talta paivalta moisten asioitten miettimisen valiin ja vain keskittyy hengittamiseen ja oleiluun...ja siihen kahvin juomiseen :)

Hyva paiva siita sitten tulee ihan puolihuolimattomasti :)
Eipä tästä päivästä hyvää tullut, joten käväisin lähikaupasta hakemassa makkaraa, tupakkia ja laatikollisen olutta. Mitäpä sitä mies muuta tarvitsisi?

Oli muuten ihan uusi kassaneito.
Nykynaiset eivät ole kauheen tottuneet kohteliaisuuksiin, joten kun mä tapani mukaan avasin maksutapahtuman sanomalla "hyvää päivää kaunis neito" niin punastui ja häkeltyi siten, että meinas unohtaa laskuttaa. (mut ei unohtanut).

Noi kokeneemmat kassaneidot jo tuntevat mun tapani sillai, että eivät häkelly mistään mitä sanon.
 
Eipä tästä päivästä hyvää tullut, joten käväisin lähikaupasta hakemassa makkaraa, tupakkia ja laatikollisen olutta. Mitäpä sitä mies muuta tarvitsisi?

Oli muuten ihan uusi kassaneito.
Nykynaiset eivät ole kauheen tottuneet kohteliaisuuksiin, joten kun mä tapani mukaan avasin maksutapahtuman sanomalla "hyvää päivää kaunis neito" niin punastui ja häkeltyi siten, että meinas unohtaa laskuttaa. (mut ei unohtanut).

Noi kokeneemmat kassaneidot jo tuntevat mun tapani sillai, että eivät häkelly mistään mitä sanon.
No nyt olen ihan eri mielta sun kanssa tasta paivan kulustasi :)!

Hyvalta toi mun korviini/silmiini kuulostaa/nayttaa - jaakaappia oot taydentanyt, himotuksen kohteitakin hankkinut seka ilahduttanut kauniisti kassaneitoa :) - hyva kohtaaminen siis puolin jos toisinkin.

Nyt meen mainosslogania lainaten/vaantaen mutta - "Sunnuntaina onnistut aina":)
 
Eipä tästä päivästä hyvää tullut, joten käväisin lähikaupasta hakemassa makkaraa, tupakkia ja laatikollisen olutta. Mitäpä sitä mies muuta tarvitsisi?

Oli muuten ihan uusi kassaneito.
Nykynaiset eivät ole kauheen tottuneet kohteliaisuuksiin, joten kun mä tapani mukaan avasin maksutapahtuman sanomalla "hyvää päivää kaunis neito" niin punastui ja häkeltyi siten, että meinas unohtaa laskuttaa. (mut ei unohtanut).

Noi kokeneemmat kassaneidot jo tuntevat mun tapani sillai, että eivät häkelly mistään mitä sanon.
eihän päivä voi huono olla jos on makkaraa ja olutta.
 
Kaikki sormet ja varpaatki on vielä tallella ja ehyvinä! Pistettiin jo työmaa kiinni, huomenna jatkuu (y)
En osaa edes arvata mimmoista kirjahyllyä miehesi pykää.

Yksinkertaisimmillaan se on seinään pultattu vaakatasoinen levy kauniilla kannakkeilla.

Jos sen taas pitää olla itsekantava ja ovellinen, niin siihen hommaan ei kannata ryhtyä jos tarvitsee netistä ohjeita.
 
Kaikki sormet ja varpaatki on vielä tallella ja ehyvinä! Pistettiin jo työmaa kiinni, huomenna jatkuu (y)
Tossa on semmoine juttu, että rakastunut mies tekee, yrittää tai kuolee yrittäessään. Rakastunut mies on maailman hölmöin olento. Ja sanon tämän sillä, että olen mies joten mulla on kompetenssia.

Jos miehellä ei ole puusepän taitoja niin sinun velvollisuutesi on sanoa, että tilataan kirjahylly paikalliselta puusepältä.

Jos taas mies osaa, niin hän ei hommassa neuvoja tarvitse.

Se on sinusta kiinni koska sinulle se kirjahylly tehdään. Ja vain sinulle ja sinun vuoksesi.
 
En osaa edes arvata mimmoista kirjahyllyä miehesi pykää.

Yksinkertaisimmillaan se on seinään pultattu vaakatasoinen levy kauniilla kannakkeilla.

Jos sen taas pitää olla itsekantava ja ovellinen, niin siihen hommaan ei kannata ryhtyä jos tarvitsee netistä ohjeita.
Itsekantava mutta oveton, semmonen kehikko+laudat. Näyttäs se pystyssä pysyvän, pistettiin kokeeksi kasaan. Mutta purettiin uudelleen ku laudat on vielä vailla pintakäsittelyä.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä