• Palvelimen ylläpitotöiden johdosta Kaksplussan keskustelut ovat pois käytöstä aamulla 8.10. n. klo 6.00-7.00. Pahoittelemme tästä mahdollisesti aiheutuvaa haittaa.

    Kaksplus-toimitus

The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Voi vietava, tais olla ihanaa vaan menna ja nollata paata ja nauttia olosta ja kropasta :)!

Ma ite ootan niin kovin fillarointia, siis joo - asfalttitieta pitkin nyt paasis vemputtaan vaikka ja miten mutta se on tylsaa vaikka maisemat vaihtuukin ja sitapaitti....ihan intona en oo tosta maantieajosta autojen keskella...mutta siita nyt en voi mitenkaan valttya jos vaikka mettateita pitkin ensin toikkaroisinkin.

Mutta noi mettatiet on viela niin lallikurassa, etta siita on ajonautinnot kaukana*sniif* eli maantielle huomenna hakemaan tuntumaa (eli peffaa kippeeks :D)
Kyllä vaan oli mahtavaa ja nautinto päästä nauttimaan lenkistä :love::love: yksin ja musa soimassa. :):) Siinä tulee mahtavan hyvä olo. Nauttii täysin sekä henkisesti että fyysisesti.(y)

Joo,lällyä onnkyllä mones paikassa,että inhottava olis fillarointi.;) Toivottavasti pääset pian nauttimaan:) hyvistä keleistä ja fillaroinista ilman pepun särkyä:D
 
Viimeksi muokattu:
Ei ole eläimiä. Laitoinpa vain kivan kuvan.
...sussa on kissaa oikeenkin kissan edesta, mjau :)...

Meilla on taas kovat puheet menossa kotielukan hankkimisesta. Etta kun koira. Tai etes kissa.

Mutta kun.

Kissa jos tulis, aika moni sen taalla haluaistahtois, niin sitten ma joutusin ulkoruokintaan. Vois jopa toisinaan olla ihan paikallaan talle murkkuikaselle, etta ei sen puoleen :barefoot::D... Toisaalta, nyt kun ma katon tota pihamaata lumien karatessa, niin - voishan se semmonen villipeto olla paikallaan...sikalimikali sitten ymmartas ollenkaan myyrien havityksien paalle.

Mun tuurilla kuitenkin tois suurena sotasankarina saaliinsa joko raatona retkottamaan oven suuhun tai sitten viela kipittelemaan pitkin lattioita...:D

Koira ois lutuinen muttamutta. Joo. Antaapahan olla. Viela.
 
  • Tykkää
Reactions: Kais ja Boobabe
...sussa on kissaa oikeenkin kissan edesta, mjau :)...

Meilla on taas kovat puheet menossa kotielukan hankkimisesta. Etta kun koira. Tai etes kissa.



Koira ois lutuinen muttamutta. Joo. Antaapahan olla. Viela.
Laita Siperianhusky, sitten toinen ainakin kun ovat niin laumaeläimiä. Sit tietenkin kun kaksi ei jaksa vetää rekeä niin kaks lisää ainakin. Itseasiassa kahdeksan ois sopiva määrä valjakon eteen. Mutta mutta.. Kaikki eivät ole aina ajokuntoisia niin niitä pitäisi olla ainakin 12.
Sitten ei muuta kuin keksimään kennelin nimeä!
:D
Ei ois ikinä enään vaikeaa miettiä mitä tekis vapaa-aikoina! :D:ROFLMAO:
 
...sussa on kissaa oikeenkin kissan edesta, mjau :)...

Meilla on taas kovat puheet menossa kotielukan hankkimisesta. Etta kun koira. Tai etes kissa.

Mutta kun.

Kissa jos tulis, aika moni sen taalla haluaistahtois, niin sitten ma joutusin ulkoruokintaan. Vois jopa toisinaan olla ihan paikallaan talle murkkuikaselle, etta ei sen puoleen :barefoot::D... Toisaalta, nyt kun ma katon tota pihamaata lumien karatessa, niin - voishan se semmonen villipeto olla paikallaan...sikalimikali sitten ymmartas ollenkaan myyrien havityksien paalle.

Mun tuurilla kuitenkin tois suurena sotasankarina saaliinsa joko raatona retkottamaan oven suuhun tai sitten viela kipittelemaan pitkin lattioita...:D

Koira ois lutuinen muttamutta. Joo. Antaapahan olla. Viela.
Mulla ei ole kissaa eikä koiraa. Ei ole ollut viimeiseen viiteen vuoteen.
Ja voi hitto miten semmoista kaipaan.

Jos sinulla on tonttia jolla on myyräongelma, niin yksi kelpo navettakissanarttu hoitaa sen ongelman pois päiväjärjestyksestä hetkessä.

Ja voi pojat... pikkupoika ja koira. Tai tyttö. Tyttönä olemisesta mulla vaan ei ole kokemusta. Mut kun ovat kuin paita ja perse, niin sen kauniimpaa ei olekaan.
Tietty vaatii aikuisen ruokkimaan molemmat.
 
  • Tykkää
Reactions: epek
Laita Siperianhusky, sitten toinen ainakin kun ovat niin laumaeläimiä. Sit tietenkin kun kaksi ei jaksa vetää rekeä niin kaks lisää ainakin. Itseasiassa kahdeksan ois sopiva määrä valjakon eteen. Mutta mutta.. Kaikki eivät ole aina ajokuntoisia niin niitä pitäisi olla ainakin 12.
Sitten ei muuta kuin keksimään kennelin nimeä!
:D
Ei ois ikinä enään vaikeaa miettiä mitä tekis vapaa-aikoina! :D:ROFLMAO:
:D...etta suo siella ja vetela taalla, molempi parempi...

Elaka lahe yllyttamaan hullua:cautious:

Onhan siina koirassa - tai ihan missa tahansa muussakin lemmikkilutusessa - ne omat hyvat puolensa...mutta kun ma tiian, mimmone ma oon (eli ihan tammonen allohorho ja overi tunnemaailmaltaan:notworthy:) ja jos yhtaan oon kartalla nuitten omien kans, niin...jollain tapaa saastelen viela silta luopumisen tuskalta... Tosin onhan tassa koko poppoona kylla itketty luopumisista mutta...nojoo, se siita.

Sanon etta "joskus" :).
 
vierailija
Tähti ja Tuike alkavat siis oppimaan tavoille
Sulle sopiva askare, kuka on vakooja:oops:
Salaperäinen naisääni kylmän sodan ajoilta kummittelee yhä radioaalloilla – ”Eins, acht, vier...” - Ulkomaat - Ilta-Sanomat
Ääni voi olla naisen, lapsen tai miehen. Kieli voi olla saksa, tshekki, englanti tai venäjä. Viesti on kuitenkin aina sama: sarja numeroita. Pienen tauon jälkeen ääni aloittaa saman numerosarjan alusta.
Niin sanottujen numeroasemien löytäminen ei vaadi erityistaitoja – pelkkä lyhytaaltoradio riittää. Monelta suomalaiselta sellainen saattaa löytyä jostain ullakon perukoilta, sillä aikanaan maailmanradion seuraaminen oli muodikasta – sitä kautta saattoi kuunnella vaikkapa musiikkia Luxemburgista.
 
Mulla ei ole kissaa eikä koiraa. Ei ole ollut viimeiseen viiteen vuoteen.
Ja voi hitto miten semmoista kaipaan.

Jos sinulla on tonttia jolla on myyräongelma, niin yksi kelpo navettakissanarttu hoitaa sen ongelman pois päiväjärjestyksestä hetkessä.

Ja voi pojat... pikkupoika ja koira. Tai tyttö. Tyttönä olemisesta mulla vaan ei ole kokemusta. Mut kun ovat kuin paita ja perse, niin sen kauniimpaa ei olekaan.
Tietty vaatii aikuisen ruokkimaan molemmat.
Joo, ma tiian kans mita toi on...lemmikkikaipaus. Mokomat silkkikuonot kun menevat ja rohmuavat ja valloittavat ne kaksi assaa - sohvan ja sydamen :)

Kissalla kylla olis taalla taivasosuus tarjollansa - massu tarviolla sais lekotella, hoivaajia riittais riesaksi asti...mutta. No, sitten ma joutasin vaihtamaan kortteeria, mulla on sen verta paha kisumisuallergia, etta pihinaksi menisi (hah, hyvaa saumaa olis siis sille etta olisin hiljaisena tovin jos toisenkin :D...huono oli vitsintynka:notworthy:)...
 
Joo, ma tiian kans mita toi on...lemmikkikaipaus. Mokomat silkkikuonot kun menevat ja rohmuavat ja valloittavat ne kaksi assaa - sohvan ja sydamen :)

Kissalla kylla olis taalla taivasosuus tarjollansa - massu tarviolla sais lekotella, hoivaajia riittais riesaksi asti...mutta. No, sitten ma joutasin vaihtamaan kortteeria, mulla on sen verta paha kisumisuallergia, etta pihinaksi menisi (hah, hyvaa saumaa olis siis sille etta olisin hiljaisena tovin jos toisenkin :D...huono oli vitsintynka:notworthy:)...
Eli koira siis
 
:D...etta suo siella ja vetela taalla, molempi parempi...

Elaka lahe yllyttamaan hullua:cautious:

Onhan siina koirassa - tai ihan missa tahansa muussakin lemmikkilutusessa - ne omat hyvat puolensa...mutta kun ma tiian, mimmone ma oon (eli ihan tammonen allohorho ja overi tunnemaailmaltaan:notworthy:) ja jos yhtaan oon kartalla nuitten omien kans, niin...jollain tapaa saastelen viela silta luopumisen tuskalta... Tosin onhan tassa koko poppoona kylla itketty luopumisista mutta...nojoo, se siita.

Sanon etta "joskus" :).
Kissa ny on melko vaivaton otus. Siis jos puhutaan navettakissanartuista eikä citynarunjatkokateista.

Mut jos meinaa, että siitä on töihin niin sen pitää olla naaras. Urokset on niin laiskampulskeita, että jos ne saa ruakaa kävelemällä kupille niin ei ne töitäkään tee.

Sit vaan pitää hyväksyä se, että kelpo navettakissan kun ottaa niin se on peto. Tontilta katoaa kaikki kissaa pienempi ja vähän suurempikin. Joten myyrien ja hiirien lisäksi saa sanoa hyvästit oraville ja jopa kanahaukan vierailu tontilla jää sen viimeiseksi.
 
Do dih, nyt on silitetty :). Ja tuli tassa muuten pelattua Afrikan tahteekin tirpanan kanssa - tirpana voitti molemmat kerrat, tosin yhdella kerralla me oltiinkin katevasti ehditty muiluttaa koko tahti pelin ulkopuolelle :D eli kerattiin vain rohmuina timangeja ja sitten viimeisina rosvoja ja meikalainen jai sen takia jumiin Madagaskarille niitten pingviinien kans :D...

..ja sitten ma sain vastaanottaa torppaan niin rapakurasen fillarisallin, etta livahti aika sukkelasti kuoriutumaan vaatteistaan kylppariin....morjens vaan!
 
Eli koira siis
Joo mut ehkäpä husky ei ole pikkulapsiperheenäidin valinta.

Routamisulassa vois mennä Eurasier. Joka on koiran kokoinen, näköinen, mutta on tehty nimenomaan seurakoiraksi. Eli ei vaadi kummempaa "koiraharrastusta". Rotuominaisuuksiensa puolesta tarttee ruokaa, lenkitystä ja hirveen määrän tykkäämistä. Jotenkin veikkaan, että noista ei routamisulassa ole pulaa.
 
Mä en kuulemma tarvii tikkaita, kun veljeäni pyysin tuomaan mulle sellaset, joilla pääsen keikkumaan talon räystäälle :mad:

Kuulemma mulle on parasta, etten vielä urheile kiipeilyillä :mad:
...ihan oikein sulle!

Koska...aattelepa sita riemua kun paaset rollaattorin paalla istuen ja kepilla huitoen komentamaan ja kaskyttamaan sita, joka keikkuu siella tikkaitten ylapaassa (y)!
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä