Joko postikusti kävi?
Kävi jo 6 tuntii sitte
Joko postikusti kävi?
Määkin vihaan puhellinta.Mä en tykkää puhua puhelimessa edes äidin tai kavereitten kanssa
Puhun kyllä pitääkseni välit kunnossa mutta aina kun puhelin soi, ensimmäinen reaktio on ääretön vitutus ennenkuin edes katson kuka soittaa
Puhelimessa puhuminen sujuu ja muutenkin mutta joskus ärsyttää kun joku juttu ei nyt vaan toimi, niin menet kysymään sitten koko systeemin "pomolta" joka on siis systeemin esim. "pääkäyttäjä", "sovellusvastaava", "integraatiopäällikkö", jne.Mäkään en muuten tykkää puhua puhelimessa. En sit yhtään! On ihan ookoo kun joku soittaa mulle mutta kun mun pitöisi soittaa vaikka vakuutusyhtiöön niin voi kakki, kun en tiedä mitä pitikän sanoa.
Nuha?Päivää.
Tsih!
Mulle tuli kaks viikkoo tukholmasta postipakettienglantilainen posti on tosi nopea, tilaus keskiviikkona ja ostokset nyt täällä.
Höh hikka on inhottava vaivaMulla on hikka. Edellisestä aikaa varmaan puoli vuotta.
Hyvvee työiltaa/yötävai vielä siideriä, töihin pitää kohta lähteä.
Ei. Nokka ei vuoda. Alapää tuntuu vuotavan.Nuha?
Nam,hyvät herkutSalaattia kananmunilla, itsesavustettua kirjolohta ja aamulla paistettua leipää kera hummuksen.
Onks porkkanoit?Salaattia kananmunilla, itsesavustettua kirjolohta ja aamulla paistettua leipää kera hummuksen.
Miehillekkin on tehty ns. Lady Tenoja. Suosittelen ettei tartte istua kusilammikossaEi. Nokka ei vuoda. Alapää tuntuu vuotavan.
Swedish Chef haluaa heti tarkistaa olihan hummus itse tehty ja ihan kuivatuista kikherneistä alkaen? Muut meni läpi seulan ilman tarvetta tarkentaville lausunnoille.Salaattia kananmunilla, itsesavustettua kirjolohta ja aamulla paistettua leipää kera hummuksen.
Miksi aina pitää vittuilla?Miehillekkin on tehty ns. Lady Tenoja. Suosittelen ettei tartte istua kusilammikossa
No jos nyt luulet että tosissani ilkeilen niin neuvo: poistu netistä, somesta yms. Tulet muuten pahoittamaan mielesi peruuttamattomasti.Miksi aina pitää vittuilla?